Suomisähkö-osasto

Aloittaja kuutio, 28 lokakuu, 2022, 01:05

« edellinen - seuraava »

kuutio

Olikos täällä jo tämmönen osasto?

Täähän ei oo ollenkaan pahimmasta päästä mutta kun tämän tekijä kehuu tekevänsä sähköt taloihinkin..
Ja tästä poistin jo ison kiepin. Kahden lisäpitkän masennus. Lamput roskiskamaa. Tietysti ehjänä säilyneeseen maskiin pitäny kairata "tukien" (patenttinauhaa) reiät.

Ja niin paksut valot ettei niitä edes pystynyt säätämään suoraan kun ottivat taustoistaan puskuriin kiinni.
Näyttivät himmeät läikät 10m päähän.
Ja minä kun olen arka tekemään autosähköjä, että osaanko tehdä tarpeeksi hyvin..
All work and no play makes Jack a dull boy.

Jussi

Onhan siinä sulake ja rele. Eli kyllä kaikki oikeet ainekset on koottu sinne.
En varmasti oo.

Camino79

Duunin puolesta kun näkee jos jonkunlaista lisäpitkien asennusta niin täytyy sanoa että jotenkin sitä ihmettelee että tuolla tienpäällä ei oo palavaa autoa jokatoisella linkkipysäkillä  :o
GM only 😉
+Pihatraktori :D

sämpy

Ja sitten ne lisäpitkien irrotukset, kun auto myydään. Niin on niitä jännitteellisiä johdonpäitä heilumassa konehuoneessa ja hytissä kun vaan napspoikki ja ei kiinnosta.

En tiedä ollaanko muualla niin pihejä että autosta pitää myytäessä riisua ihan kaikki mitä voi vaan riisua. Temprastakin oli viety orkkiskajarit konelaudan päältä ja vielä vedetty oikein johdot kireelle että oli saatu katkaistua mahdollisimman pitkälti johtoa mukaan. Kiva jatkaa katkoksista siellä kojelaudan sisällä. Eikä niillä rojuilla yleensä ees tehdä mitään, mutta "ettei muut vaan hyödy kun minä olen nämä maksanut".
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

kuutio

Toihan on lavaRatsuni ja joku joskus tehnyt ihan asiallisen putkitelineen sinne lavakaaren päälle, (mihis ne putket kiinni?) nii tämä mestari oli laittanut siihen taaksepäin tarkoitetun työvalon (välkyt ja kaikki) ja kytkenyt senkin lisäpitkäksi. Johdotus sinne oli vedetty runkoaisan ALApinnassa. Tietysti pätkistä tehty, kotistereoiden kaksoisjohto halkaistu ja loogisesti värit vaihteli pitkin matkaa. Muuten roikkui välillä mutta kireällä kyllä terävää pellin reunaa vasten.
All work and no play makes Jack a dull boy.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 28 lokakuu, 2022, 01:05 Olikos täällä jo tämmönen osasto?

Täähän ei oo ollenkaan pahimmasta päästä mutta kun tämän tekijä kehuu tekevänsä sähköt taloihinkin..
Ja tästä poistin jo ison kiepin. Kahden lisäpitkän masennus. Lamput roskiskamaa. Tietysti ehjänä säilyneeseen maskiin pitäny kairata "tukien" (patenttinauhaa) reiät.

Ja niin paksut valot ettei niitä edes pystynyt säätämään suoraan kun ottivat taustoistaan puskuriin kiinni.
Näyttivät himmeät läikät 10m päähän.
Ja minä kun olen arka tekemään autosähköjä, että osaanko tehdä tarpeeksi hyvin..
Nää on just niitä tyyppejä ketkä kehuu tekemisillään, amattimees.  :))
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.