Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 05 helmikuu, 2023, 22:25Ei sinne taida siltikään kovin leveää kumia saada mahtumaan  ???
Sanoisin, että 265/275 on aikalai maksimi, kunhan hakee et:n sopivaks (kuvassa 245/et 0, mutta sisäpuolella olis kyllä tilaa). Ja voi kyllä olla, että ainakin rumpujarrujen kanssa joutuu jo siinä kohtalla irrotteleen iskarin alapäätä, että saa väännettyä paikalleen.

Carillo


Jussi

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 05 helmikuu, 2023, 22:47Dart ja Duster samassa paketissa.
Parempi vaan Dusterina minusta.
En varmasti oo.

ramman

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 06 helmikuu, 2023, 04:12Parempi vaan Dusterina minusta.


Mie olen ihan päinvastasta mieltä tästä  ;D

Ei kyllä ole siinä Dusterissakaan toki mitään valitettavaa.

Chevytb02

Lainaus käyttäjältä: ramman - 06 helmikuu, 2023, 09:26Mie olen ihan päinvastasta mieltä tästä  ;D

Ei kyllä ole siinä Busterissakaan toki mitään valitettavaa.
Musiikin anti-sankari

isalmela

Ei niin, hyvä sarjis Buster oli. Sen mitä siitä muistan, hetki kun viimeksi lukenut ;D
Diesel on puhtaampi

ramman

MiniBusteria kyllä olen suunnitellu sähkömoottorilla vanhan soutuveneen tilalle  :thinking:

Sillä ku ei tarvis päästä kovaa eikä kovinpitkällekkään.

rb

 :P

https://www.nettiauto.com/plymouth/belvedere/13401922

Plymouth Belvedere
1969




Tekis oikeesti mieli, mutta ensin pitää saada se vanhempi Plymoutti valmiiksi..

palontie

Lainaus käyttäjältä: ramman - 06 helmikuu, 2023, 09:26Mie olen ihan päinvastasta mieltä tästä  ;D

Ei kyllä ole siinä Dusterissakaan toki mitään valitettavaa.


Sama,paitsi Dusterin osalta,siitä en oikeen tykkää.
Eniten vituttaa kaikki.

isalmela

On poijat hieno Hudson! Onhan se nopeampi ja helpompi tuolla uudella tekniikalla, jotenkin silti olisi hienompi orggis tekniikalla

https://m.nettiauto.com/hudson/112/13403604
Diesel on puhtaampi

Kustom STW

Hudson oli yllättävän nopea myös sillä omalla tekniikalla, ainakin vähän viilattuna, pärjäsi hyvin sen ajan kisoissa.


Pande

Lainaus käyttäjältä: Smirkelimies - 06 helmikuu, 2023, 18:47????? Zimmer
Tolla merkillähän on ollut myös tällaisia uusvanhoja luomuksia joita taitaa Suomeenkin olla päätynyt jos oikein muistan. Näihin verrattuna tuo Ruotsissa myytävä on mielestäni sentään hienompi, vaikka sekin voi monenlaisia mietteitä herättää.

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

sössö

joku excalibur teki myös tollasia kummajaisia.