Apuja american päässä?

Aloittaja pptalo, 24 tammikuu, 2024, 09:00

« edellinen - seuraava »

pptalo

Ostin Chrysler 300c jakolaatikon ebay.com myynti ilmossa oli lähetys suomeen ja kulut/ veronmaksut ja kaikki. Nyt sieltä tuli postia ettei lähetäkkään suomeen. Onko kellään kaveria/ systeemiä millä sen helposti saisi tulemaan tänne kohtuu ajassa?
t. Pete

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: pptalo - 24 tammikuu, 2024, 09:00Ostin Chrysler 300c jakolaatikon ebay.com myynti ilmossa oli lähetys suomeen ja kulut/ veronmaksut ja kaikki. Nyt sieltä tuli postia ettei lähetäkkään suomeen. Onko kellään kaveria/ systeemiä millä sen helposti saisi tulemaan tänne kohtuu ajassa?
t. Pete
Kohtuu aika ei kyllä toteudu mutta itse olen käyttänyt Finn-US varasto-osoitetta. Käytännössä täytyy varautua kuukausien toimitusaikaan. https://finn-us.com/luo-varasto-osoite
Tiukasti aisalinjalla.

Kyrpov

Ovoko.fi tai eurooppa ei löytynyt sopivaa osaa?
Sinä vain

pptalo

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 24 tammikuu, 2024, 09:12Ovoko.fi tai eurooppa ei löytynyt sopivaa osaa?
En ole maailman paras etsimään osia, mutta latvialta löysin purku auton. Sieltä ei kuitenkaan vastata viesteihin.
Ruotsissa kalliita, paitsi jos saisi jonkun harrastajan tai tutun sen hakemaan / kuljettamaan mikä tiputtaissi kokonais hintaa. (Osa amerikassa oli 290 ja kuluineen suomessa 490 eur.) Ruotsissa osa lähelle 600 eur. + kulut.
Saksasta en osaa etsiä.
Suomesta en löytänyt.
Ovoko ei anna yhtään tulosta.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: pptalo - 24 tammikuu, 2024, 09:37En ole maailman paras etsimään osia, mutta latvialta löysin purku auton. Sieltä ei kuitenkaan vastata viesteihin.
Ruotsissa kalliita, paitsi jos saisi jonkun harrastajan tai tutun sen hakemaan / kuljettamaan mikä tiputtaissi kokonais hintaa. (Osa amerikassa oli 290 ja kuluineen suomessa 490 eur.) Ruotsissa osa lähelle 600 eur. + kulut.
Saksasta en osaa etsiä.
Suomesta en löytänyt.
Ovoko ei anna yhtään tulosta.
Onko realismia tuo 200 e kulut (lentorahti, verot, tullit) jenkeistä jos ei kerran edes lähetä? Jos aikaa ei ole määrättömästi niin itse kyllä katsoisin tuon Ruotsikortin. Kulut kuitenkin aika paljon pienemmät sieltä.
Tiukasti aisalinjalla.

Harri S

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 24 tammikuu, 2024, 09:09Kohtuu aika ei kyllä toteudu mutta itse olen käyttänyt Finn-US varasto-osoitetta. Käytännössä täytyy varautua kuukausien toimitusaikaan. https://finn-us.com/luo-varasto-osoite

Soita Muurin Jusulle / Us Trading niin saat Floridan kontituspaikan tiedot ja arvion kuljetusajasta.
Päätoiminen harrastaja

HendriXXX

Ilmeisesti alk.peränen koodi ois 4591953AC, tämä pikagooggeloinnilla johti numeroon 412-00557, joka johti ruottiin https://www.bildelsbasen.se/en-se/pb/Search/Car-parts/s1/Chrysler/CHRYSLER-300&300C/2005_2023/Gear-box-&-Drive-axle-&-Middle-axle/Gear-distributor-box/All/ID-49633901

Tuo on tosin kutoskoneisen jakoloota, että liekkö sama hemissä..

pptalo

Lainaus käyttäjältä: HendriXXX - 24 tammikuu, 2024, 10:02Ilmeisesti alk.peränen koodi ois 4591953AC, tämä pikagooggeloinnilla johti numeroon 412-00557, joka johti ruottiin https://www.bildelsbasen.se/en-se/pb/Search/Car-parts/s1/Chrysler/CHRYSLER-300&300C/2005_2023/Gear-box-&-Drive-axle-&-Middle-axle/Gear-distributor-box/All/ID-49633901

Tuo on tosin kutoskoneisen jakoloota, että liekkö sama hemissä..
Laitoin tänne kyselyn kuluista

pptalo

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 24 tammikuu, 2024, 09:53Soita Muurin Jusulle / Us Trading niin saat Floridan kontituspaikan tiedot ja arvion kuljetusajasta.

Laiton Ramille kyselyä, mutta siellä nukutaan vielä

pptalo

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 24 tammikuu, 2024, 09:42Onko realismia tuo 200 e kulut (lentorahti, verot, tullit) jenkeistä jos ei kerran edes lähetä? Jos aikaa ei ole määrättömästi niin itse kyllä katsoisin tuon Ruotsikortin. Kulut kuitenkin aika paljon pienemmät sieltä.

Ei ollut minun keksimiä hintoja ne oli ebayn sivuilla.

Zwischensumme   US $290,84
Versand   US $104,29
Sales Tax   US $98,15
Gesamtbetrag wird abgebucht von paypal-Logo   US $507,10

pptalo

Lainaus käyttäjältä: HendriXXX - 24 tammikuu, 2024, 10:02Ilmeisesti alk.peränen koodi ois 4591953AC, tämä pikagooggeloinnilla johti numeroon 412-00557, joka johti ruottiin https://www.bildelsbasen.se/en-se/pb/Search/Car-parts/s1/Chrysler/CHRYSLER-300&300C/2005_2023/Gear-box-&-Drive-axle-&-Middle-axle/Gear-distributor-box/All/ID-49633901

Tuo on tosin kutoskoneisen jakoloota, että liekkö sama hemissä..

Vastaus tuli nopeasti. Lähettää suomeen, mutta vain yrityksille.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: pptalo - 24 tammikuu, 2024, 10:55Ei ollut minun keksimiä hintoja ne oli ebayn sivuilla.

Zwischensumme   US $290,84
Versand   US $104,29
Sales Tax   US $98,15
Gesamtbetrag wird abgebucht von paypal-Logo   US $507,10

Niin, mutta ei kumminkaan tuohon hintaan lähetä.
Tiukasti aisalinjalla.

pantera

Lainaus käyttäjältä: pptalo - 24 tammikuu, 2024, 09:00Ostin Chrysler 300c jakolaatikon ebay.com myynti ilmossa oli lähetys suomeen ja kulut/ veronmaksut ja kaikki. Nyt sieltä tuli postia ettei lähetäkkään suomeen. Onko kellään kaveria/ systeemiä millä sen helposti saisi tulemaan tänne kohtuu ajassa?
t. Pete
Missä se loota on, mulla on kontti lähös Houstonista

pptalo


pantera

Lainaus käyttäjältä: pptalo - 24 tammikuu, 2024, 12:36Oklahoma
Sehän on lähellä,
Rekkarahti terminaalin on varmaan joku 200-250 taalaa + merirahti toinen mokoma
Sillä se tulis , toki kestää kauan, vois olla vappuna täällä..