G-bodyt

Aloittaja maddis, 05 maaliskuu, 2020, 20:41

« edellinen - seuraava »

maddis

Tehdäänpä G-bodyillekin oma säie, kun ei kukaan muu vielä ollut kerennyt. Omalle Caminolle ei oo talven aikana tapahtunut mitään, mutta jospa ens kuussa alkais harkita ajoon ottamista.
- If in doubt, flat out.

NonSenCe

mulla oli yksi homma tehtävänä autolle, aikaa koko talvi..

ja vasta viimeisen kuukauden aikana olen keksinyt hyvän syyn sille miksi en oo sitä vielä tehnyt. (aiemmat syyt oli laiskuus jne)

kun päätin säästää sen siihen että jos tulee joku corona-ulkonaliikkumiskielto tms niin sitä ennen haen sen autosta että on jotain uutta ja outoo mutta tarpeellista näperreltävää sitten kotona joksikin päiväksi/päiviksi.

kaasarin purkaminen osiin ja sitten ehkä vielä oikein kasaaminen. jos löytyisi joku syy miksi se kiihdytyspumppu ei toimi.
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

maddis

Alkaa olla kelit jo melkein semmoset että vois ottaa Caminon ajoon. Enpä oliskaan aiemmin maaliskuussa sitä ajoon ottanut.
- If in doubt, flat out.

'59 Kingswood

Väliprojekteista johtuen, saattaa olla että menee vielä ainakin pari vuotta ennenkuin farkkuturboregali pääsee nuuhkimaan tuoretta kevätilmaa...

Camino79

Lainaus käyttäjältä: 59Kingswood - 26 maaliskuu, 2020, 22:42Väliprojekteista johtuen, saattaa olla että menee vielä ainakin pari vuotta ennenkuin farkkuturboregali pääsee nuuhkimaan tuoretta kevätilmaa...


Ai sulla on semmonenkin?!  :o
GM only 😉
+Pihatraktori :D

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 26 maaliskuu, 2020, 22:58Ai sulla on semmonenkin?!  :o
On joo... Yks tyhmimmistä hankinnoistani ::)

Camino79

Lainaus käyttäjältä: 59Kingswood - 26 maaliskuu, 2020, 23:34On joo... Yks tyhmimmistä hankinnoistani ::)


No mä voin kyllä ottaa sen pois sun haitoilta ni ei tarvii katumuksessa elää  :))
GM only 😉
+Pihatraktori :D

NonSenCe

jaa farkku regali..  kyl mäkin löydän paikan sille jos se sulla tiellä on.. eikä oo pakko edes toimittaa.. jos ilmaseks saa niin voin tulla sen kyllä hakemaankin. :D

ja voinhan mä pelkän tekniikankin ottaa tohon coupe regaliin kun siitä sellanen puuttuu.
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

'59 Kingswood

Kyllä tosta regalista oli suht kova tohina "edesmenneen palstan" nettiauto-osiossa, ennen kuin mulle tuli, joten oli kyl siinä vaiheessa ihan "vapaata riistaa". Hankinnan viisaudessa vaan on alkanu jälkikäteen mietityttään +1200km hakureissu ja se, että menin sit vaihtaan suht toimivaks ja likimain
siistikskin hierotun kakspyöräisen jonkin verran ennakko-oletuksia enemmän puuhastelua vaativaan projektiin...

NonSenCe

ai se oli sellanen pitkän matkan takaa löytynyt tapaus siis.


se oli siis sellanen "pikku projekti" ja "helposti kesäksi ajoon" auto.

mitäs ylimäärästä puuhaa siinä sitten olikaan joka yllätti?
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: NonSenCe - 28 maaliskuu, 2020, 19:46se oli siis sellanen "pikku projekti" ja "helposti kesäksi ajoon" auto.
No, ei oletukset kyllä olleet alunperinkään ihan noin valoisat... käyntikuntoinen piti olla, että sais ajettua trailerille... Ei sit ollu 4 tunnin painimisenkaan jälkeen, edes huikkabensalla... Kaupan toinen osapuoli hyvitti sit kyllä lopulta hiukan, mutta tuskin tänä päivänäkään käsittää, kuinka lähellä nenun kipeytyminen oli jeesuksenvanhan kuorma-auton ratin takana vietetyn yön jälkeen...

NonSenCe

hah. just. hjermot kirreellä muutenkin jo ja kun ei hommat lutviudukkaan niinkuin pitäisi. tahii ja ei saa siihen kuntoon kun luvattu oli.

ei yllättävää että saattaa narahtaa. 
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-