Bedford CA

Aloittaja Kustom STW, 06 syyskuu, 2022, 10:01

« edellinen - seuraava »

Kustom STW

Oma CA on saanut jo tähän mennessä 'korjauspeltejä' seuraavista:

Astro, Fleetside, Transporter, Amazon, Mitsubishi L200, Bedford linja-auto.

Markok

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 28 maaliskuu, 2024, 09:08Oma CA on saanut jo tähän mennessä 'korjauspeltejä' seuraavista:

Astro, Fleetside, Transporter, Amazon, Mitsubishi L200, Bedford linja-auto.

Kyllä, kun osaa ne oikeat kohdat paikantaa ;)

1320

Tämä on asiallinen projekti, hienoa jälkeä teet! Se on hyvä että näitäkin entisöidään takaisin elävien kirjoihin, ei tosiaan ole liian montaa yksilöä tullut vastaan kun ovat hävinneet aika tehokkaasti.
Tradition Never Goes Out of Style!

Markok

Kiitos!
Ovat keskimäärin alta 10v jääneet jo pois käytöstä ja taivasalle niin aihiot on aika surkeita jos eivät ole olleet viimesenpäälle lähtöjäänkään erikoisine ratkaisuineen ja olemattomien viritysten kanssa.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Markok - 15 joulukuu, 2022, 07:00Nämä ovat olleet muuten hiton huonoja kestämään, mitä näitä tietää niin ovat siinä 10 vuoden ikäisinä poistuneet jo liikenteestä, eli kiertotalouden mukaan täydellisiä.

-Kaverin autosta oli tullut kanakoppi 10v iässä.

-tämä oli poistunu liikenteestä yli ikäisenä, 11 vuotiaana

-viimeisin ostos, diesel malli 9v iässä...
Ei se meidänkään muuten juuri tuon vanhempi ollut vaikka tuntui ikälopulle, hetkeen ole ollut niin uutta käyttöautoakaan... Myytiin se kyllä vielä eteenpäin mutta en tiedä tuliko liikenteeseen enää koskaan, en ainakaan nähnyty vaikka naapuripitäjään meni. Pellit siinä oli kohtuulliset (tosin 30 cm helmoista tehty kertaalleen uusiksi) mutta se tekniikka...

Edittiä, niin puhuin uudemmasta, -77 ikäisestä. Oli meillä tätäkin korimallia, mutta en muista mikä oli vuosimalli, varmaan 70-luvun jälkipuoliskolla se muuttui mulle leikkimökiksi kun velipoika kippas ojaan yrittäessään paikata paperitolloilla pahimpia reikiä lattiasta kun oli pyhäpuvun puntit kurassa vuoksi kelin.
Tiukasti aisalinjalla.

Kustom STW

Niin mikäs juttu tää @Pertti K olikaan? Sattuuko olee siitä kuvaa? Luulen että toi mun aihio on jostain Pihtipudas tai jostain sieltä suunnalta alunperin. Ollut ainakin jossain vaiheessa myös kaupan jakeluautona.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 02 huhtikuu, 2024, 20:03Niin mikäs juttu tää @Pertti K olikaan? Sattuuko olee siitä kuvaa? Luulen että toi mun aihio on jostain Pihtipudas tai jostain sieltä suunnalta alunperin. Ollut ainakin jossain vaiheessa myös kaupan jakeluautona.
Harmillisesti on kyllä kuvat kokolailla hävinneet. Tuolla ainoat mitä tallella molemmista, ainakaan minulla: https://kellari.vip/index.php?topic=578.0

Tää -77 oli siis pitkä ja korkea malli, ei paripyörillä. Perkinssi taisi se kone olla. Alunperin muistaakseni oranssi, velipoika maalasi sen peessiksi ja minä sitten tipukeltaiseksi. Kaustiselle se myytiin joskus ysärin taitteessa.
Tiukasti aisalinjalla.

Kustom STW

Ni juu, CF-mallia on toi.

Markok

On siinä Pertin kolmannessa kuvassa myös CA vähän kauempaa kuvattuna.

Pertti K

Joo se mun tuleva leikkimökki, Halsuan kirkon pihalla.

Tai siis ei se siellä enää ollut sitten leikkimökkinä.
Tiukasti aisalinjalla.

Markok

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 02 huhtikuu, 2024, 22:32Joo se mun tuleva leikkimökki, Halsuan kirkon pihalla.

Tai siis ei se siellä enää ollut sitten leikkimökkinä.

Muistatko pelasko ovet enää huonostikkaan leikkimökki vaiheessa?

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Markok - 03 huhtikuu, 2024, 08:37Muistatko pelasko ovet enää huonostikkaan leikkimökki vaiheessa?
Kyllä ne jotenkin pelas.

Ja tosiaan tuo vanhempi meni meiltä kyllä romuksi.
Tiukasti aisalinjalla.

Markok

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 03 huhtikuu, 2024, 08:54Kyllä ne jotenkin pelas.

Ja tosiaan tuo vanhempi meni meiltä kyllä romuksi.

Itselle mitä näitä on kuljeteltu niin kaikissa on enemmän tai vähemmän ovet märäntyneet ja samoten alakiskot, yhdessä oli vähän ruostetta jälkellä niin näki mitä näköä yrittäisi tehdä, vissiin heikoimpia kohtia autossa.?

Kai näitä ollut on melko paljonkin uutena koska tosi monella on muistikuvaa autosta menneiltä ajoilta.