Gruising laitonta uuden tieliikennelain "mukaan" ?

Aloittaja Mudracer, 28 huhtikuu, 2020, 20:03

« edellinen - seuraava »

Ragnar Ök

Tuureporinkatu eli linja-autoaseman poliisi. Sieltä taisin ajokorttini hakea, tai olin kuskina kun velipoika haki. Muisti alkaa hämärtyä noin pitkältä.
Don't start what you can't finish.

TopoT/A

Mä olin Tuureporinkadulla yhden yön putkassa. :D
Pontiac Trans Am 385 LT1 1996 T-top

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Mecki - 29 huhtikuu, 2020, 17:07Sehän on kun se on turhaa ja aiheuttaa päästöjä. Aina. Kaikki tekeminen aiheuttaa päästöjä mikä on häiritsevää jos mikä. Onko "häiritsevä" jotenkin määritelty?

Kyllä tästä tullaan näkemään vielä mielenkiintoisia tulkintoja. En ole nähnyt lakitekstiä enkä kyllä viitsi lukeakkaan. Kyllä ne sitten tulee kertomaan.

"tarpeeton ja häiritsevä" => voisin tulkita myös kahdeksi erilliseksi teoksi => Tarpeeton teko ja häiritsevä teko ovat rangaistavia tekoja.
"tarpeeton sekä häiritsevä" => yhtäaikaa samalla teolla toteutuvat asiat =>  Samanaikaisesti tarpeeton ja häiritsevä teko on rangaistava.

Voi sitä riemua kun pykälänikkarit pääsevät näitä saivartelemaan. Maksajastahan ei ole epäselvyyttä.
Ruohonleikkuu meni siinä Briggsillä, samaten lumityöt mönkkärillä ja traktorilla. Kumpaakaan ei ole pakko tehä.
En varmasti oo.

P. Aholainen

Mites tuo moottoripyöräily. Aika harvoin on jotain ns. tähellistä ajua.
Paalissa.

palontie

Lainaus käyttäjältä: P. Aholainen - 01 toukokuu, 2020, 08:00Mites tuo moottoripyöräily. Aika harvoin on jotain ns. tähellistä ajua.

Nyt suu soukemaalle,nolotin on ensikuussa liikenteessä ;D
Eniten vituttaa kaikki.

P. Aholainen

Onneks myin oman päristimen pois. Toisaalta ei kai sitä sais polokupyörälläkään turhaan enää ajella. Olokee kotona vaan.
Paalissa.