Lisävalotopic

Aloittaja Kyrpov, 15 marraskuu, 2020, 21:28

« edellinen - seuraava »

NonSenCe

yhtään mukavan sävyistä led bar valoa ei ole vielä tullut ajaessa kellään vastaan.
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: NonSenCe - 22 marraskuu, 2020, 17:48yhtään mukavan sävyistä led bar valoa ei ole vielä tullut ajaessa kellään vastaan.
se onkin oikea tapa valita valo  ::)


Vittumaisia niitä on päin kattoa oli sitten minkälainen vaan, pienikin jo yössä loistaa kirkkaasti vastaantulijaa silmiin.



Itse oon ratin takaa suosinut niitä katselmuksia niin, että se lisävalo on auton nokalla jota ajan/olen kyydissä
Sinä vain

Barfly

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 22 marraskuu, 2020, 11:42Toimii se puuilon ja kärkkäisen 120w tieliikennehyväksytyssä kangessakin mikä irtoo satasella  ;)


Tuote

102128457

W-LIGHT COMBER 550 150W LISÄVALOPANEELI
Määrä
1
Yksikköhinta
139,90 €
Yhteensä
139,90 €

Toimii, näkee ja kauas!

Kokemusta on!

Kärkkäiseltä

Ei tarvitse CAN väylä relesarjaa, jos valot on jotain muuta, kuin LED tai Xenon

Ja hifistit nillittää valolämmöstä, se riittää, että näkee.

Se vitun peura tai hirvikään niistä mitään piittaa
Että mitähän vittua?

Barfly

Että mitähän vittua?

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 22 marraskuu, 2020, 17:51se onkin oikea tapa valita valo  ::)


Vittumaisia niitä on päin kattoa oli sitten minkälainen vaan, pienikin jo yössä loistaa kirkkaasti vastaantulijaa silmiin.



Itse oon ratin takaa suosinut niitä katselmuksia niin, että se lisävalo on auton nokalla jota ajan/olen kyydissä
eiku valo nokkapelliin ja kääntää sen päin kajuuttaa niin kaikki varmasti näkee kuka on kuskin paikalla.

Murikka

Suunnittelin ostavani aunusseen lisävalot motonetistä ja koska vain halvin on kyllin hyvää niin vieläpä noi 12,90 kpl maksavat siriukset.

Perustelut tälle ratkaisulle;
ne on vitun halvat ja niissä on valkoset kiveniskusuojat mukana.  :))
Valojen kanssa niillä ei varmaan ole hirveästi kyllä tekemistä.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Murikka - 26 marraskuu, 2020, 07:39Suunnittelin ostavani aunusseen lisävalot motonetistä ja koska vain halvin on kyllin hyvää niin vieläpä noi 12,90 kpl maksavat siriukset.

Perustelut tälle ratkaisulle;
ne on vitun halvat ja niissä on valkoset kiveniskusuojat mukana.  :))
Valojen kanssa niillä ei varmaan ole hirveästi kyllä tekemistä.
mulla oli passatissa tollaset sirukset muttA sumuvalot apulähivaloina, ihan ok. Oli sopivan palkkimainen kuvio enkä kokenut vastaantulijoita häikineen.
Sinä vain

palontie

Suben omat lyhkäset.



Eniten vituttaa kaikki.

palontie

Omat lyhkäset ja pitkät yhtä aikaa.
Eniten vituttaa kaikki.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 26 marraskuu, 2020, 17:28Suben omat lyhkäset.




yllättävän hyvin näyttää ainakin lumella
Sinä vain

palontie

+katolla oleva työvaloledbar.
Eniten vituttaa kaikki.

Wilburi

Vtu tää hymyily sattuu

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 26 marraskuu, 2020, 17:32Ompa paha häikivä kohta  :o
pitäs varmaan vähän laskea alaspäin, että kirkas kohta alkais keulilta tai sitten kamera hämää
Sinä vain

palontie

Ei se kyllä ole yhtään.
Eniten vituttaa kaikki.

Kyrpov

Kamera sitten hämää.  Mitenkäs  levee toi kuvio on? Kun tossa mettä heti oikeella niin ei hahmota.
Sinä vain