Ruuvivääntimen kärkisarjat AmPro

Aloittaja WBBC, 24 marraskuu, 2020, 16:37

« edellinen - seuraava »

WBBC

Ostin ohimennen muun tavaran ohessa tarvitsemani rasian. En tarkemmin katsonut olettamani 10€ tuotteen hintaa.
Himaan tullessa, kuitissa luki 28€
No. Tutkin tarkemmin, niin nämä AMPro -taitaa ollakkin jotain parempaa laatua.
No. Nyt ei saa hukata nitä maailmalle, kuten halpiksien kanssa usein käy.

Camino79

AmPron kalut on mun mielestä ollu hinta/laatusuhteeltaan yllättävän hyviä  :+1:
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Kyrpov

Tervetuloa foorumille. Ite oon tota pitäny puuilon halpamerkkinä vaan hyvin on hylsyt kestäneet.
Sinä vain

WBBC

Eikös "Magnum" ole se Puuilon halpamerkki? Tosin ihan riittävän hyviä nekin ovat kevyeen käyttööön?

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 24 marraskuu, 2020, 17:03Tervetuloa foorumille. Ite oon tota pitäny puuilon halpamerkkinä vaan hyvin on hylsyt kestäneet.
noita oli aikoinaan hintakaaressakin, ilmeisesti ei ole vain puuilon

NonSenCe

positiivisesti yllätti minutkin ampro hylsy ja väännin sarja. siitä on tullut oikeastaan yksi eniten käyttämäni sarja koska se on tuohon työlaatikostoon sopiva moduuli ja helppo noukkia siitä käyttöön. pitkä takuukin niissä pitäisi olla. minusta hyvin kilpailee bilteman 10v ja jonkun bahcon jne halpa sarjojen kanssa samalla tasolla. ja onhan tuo ampro firma jo +30v ollut samalla nimellä toiminnassa joten ei ne ihan halvinta kuraa ole senkään puolesta vaikka on itämaissa työkaluja valmistava firma. (tokmanni, hintakaari, puuilo, jne niidenkaltaisten ostajanonni tyyppisten halpa-myymälöiden vaihtoehto niitä halvempia parempi laatuiseksi työkalusarjaksi)

ja koska tuntui laadukkaalta, ostin toisenkin setin niitä siskolle pari vuotta sitten. (oli huutokauppa sivustolla myynnissä).
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

Jussi

Mä ostin liiteristä jonkun Parkside kärkisarjan, joka vähän samantapasessa lootassa, mut paljon isompi ja enemmän päitä. Hintaa en edes muista, mutta eka sarja, joka on silotellut ruuvinpäät ennen ku ittensä. Kaikki käytetytkin kärjet ovat edelleen virheettömät. Torxitkin on reikäpäällä ja silti kestää.
En varmasti oo.

Gary Grand

@WBBC :lle tervetuloa Kellariin!
Mulla on kanssa pari sarjaa Parksiden ruuvauskärkiä, se pienempi setti. Ostin kaverin suosituksesta. Sähkäri, käytti noita ihan ammattikäytössä hyvän saatavuuden ja hinta-laatusuhteen takia.

Nuo mulla olevat ei ainakaan ole reikäpäitä, mutta on kyllä todella kestäviä. 8) Varsinkin Torxeilla on tullu ruuvattua muutama sata ruuvia jo, eikä merkkiäkään pyöristymisestä. :o
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

WBBC

Laskin juuri, että viime kesänä tuli ruuvattua noin 3000 terassiruuvia.
Siinä hommassa käytän ruuvirasioiden mukana tulevia torx kärkiä.
Kestävät ehkä 500 ruuvia, jonka jälkeen otan uuden.

NonSenCe

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 25 marraskuu, 2020, 09:09@WBBC :lle tervetuloa Kellariin!
Mulla on kanssa pari sarjaa Parksiden ruuvauskärkiä, se pienempi setti. Ostin kaverin suosituksesta. Sähkäri, käytti noita ihan ammattikäytössä hyvän saatavuuden ja hinta-laatusuhteen takia.
hyvän saatavuuden takia? miten niin hyvän saatavuuden? Lidlissä ei ole kuin joskus pari kertaa vuodessa ollut tollasia tarjolla. hyvä saatavuus on päivästä riippumatta ostettavissa oleva. Lidlillä ei työkalut ole sellaisia olleet koskaan.

aattelin ostaa setin niitä kyllä kun seuraavan kerran näen myynnissä.
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: NonSenCe - 25 marraskuu, 2020, 15:50hyvän saatavuuden takia? miten niin hyvän saatavuuden? Lidlissä ei ole kuin joskus pari kertaa vuodessa ollut tollasia tarjolla. hyvä saatavuus on päivästä riippumatta ostettavissa oleva. Lidlillä ei työkalut ole sellaisia olleet koskaan.

aattelin ostaa setin niitä kyllä kun seuraavan kerran näen myynnissä.

Se kaveri niitä aina muutaman sarjan osti kun oli myynnissä. :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 24 marraskuu, 2020, 16:56AmPron kalut on mun mielestä ollu hinta/laatusuhteeltaan yllättävän hyviä  :+1:
itse yhdet papukaijat kädellä paskaks puristaneena olen erimieltä, tosin jalkaa vasten, mutta 1 kädellä. Räikkääkin oli virmassa käytössä, ja löystyi suht nopee, ja sehän aiheuttaa ettei se räikkää ym. Saattaa olla huonoa tuuriakin, mut mulle riitti merkki.
All lives matters.
Let's go Brandon

Bantam

Itse olen mieltynyt käyttämään akkuporakoneessakin ruuvivääntimen 50mm pituisia kärkiä. Torx T25 ja T30 on eniten ollut käytössä. Yhtään pitempää päätä ei ole vielä hävinnyt, vaikka viime kesänäkin tuli paljon ruuvailtua maastossa yhden aitaprojektin puitteissa.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 27 marraskuu, 2020, 07:07itse yhdet papukaijat kädellä paskaks puristaneena olen erimieltä, tosin jalkaa vasten, mutta 1 kädellä. Räikkääkin oli virmassa käytössä, ja löystyi suht nopee, ja sehän aiheuttaa ettei se räikkää ym. Saattaa olla huonoa tuuriakin, mut mulle riitti merkki.


Okei, itellä ollu lähinnä lenkkiavaimia ym. "Vähemmän teknisiä" kamoja amprolta ja ne on kestäny rääkkiäkin ja mittatarkkuuskin on ollu mun makuun hyvä  :))
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Wilburi

Mä oon huomannu että mun kantsii ostaa aina tuplat ihan mitä tahansa kärkee/käsityö kalua kun jossain vaiheessa ne hajoo kuitenki (yleensä väärin käytössä  :-[ )
Vtu tää hymyily sattuu