Päivän pärräkuva

Aloittaja palontie, 23 tammikuu, 2020, 17:49

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sössö - 17 tammikuu, 2021, 23:26tolla on saanu varmaan aika paljo lisää huippunopeutta.
"fits most bikes.." :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

jamba

Lainaus käyttäjältä: rb - 17 tammikuu, 2021, 21:25Kuka tämän on ikinä onkaan suunnitellut,  niin lääkitys ei ole ollut ihan kohdallaan.


no NYT on ysikawa komeimmillaan!😂😂😂
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

Janne-Pekka

Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Ragnar Ök

Itävallassa palanut moottoripyörämuseo
230 pärrää

Top mountain crosspoint museum



 The museum held one of the most extensive and valuable motorcycle collections in Austria and Europe, and was home to around 230 classic motorcycles - including classic models from Brough Superior, Vincent, Matchless, Sunbeam, Zündapp, and more, totalling around 100 manufacturers
Don't start what you can't finish.

palontie

Voi helvetti :( Aika makee kulissi toi ovaalirata,ten points!
Eniten vituttaa kaikki.

Bantam

Imitoitu hienosti "board trackia" - ajalta jolloin kilpurit olivat patarautaa ja radat umpipuuta.




Samannäköinen Flying Merkel ollut v.2015 huutokaupassa:
https://www.mecum.com/lots/EJ0315-211680/1911-flying-merkel-board-track-racer/
"No examples of a 1911 twin factory racer were known to exist until this one was discovered by Bob Clifton, a Richmond, Virginia collector who acquired it in the 1980s"

Gary Grand

Tällaista mä silittelin joskus 15-kesäsenä naapurin ladossa.. :P



Olin niin vähällä saadakin..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

tamrokki

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 01 helmikuu, 2021, 12:10Tällaista mä silittelin joskus 15-kesäsenä naapurin ladossa.. :P



Olin niin vähällä saadakin..
Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 01 helmikuu, 2021, 12:10Tällaista mä silittelin joskus 15-kesäsenä naapurin ladossa.. :P



Olin niin vähällä saadakin..
Kumman olit saada ;D

Gary Grand

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

rb


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 01 helmikuu, 2021, 13:34Toi ois antanu teinille liian rajut kyydit...
Älä ny!?
Mä luulen että oon rajummankin vehkeen päällä pysynyt.. :P  >:D
Tai voishan tuollanen tietysti olla melko vikurikin. :iwantit:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

rb

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 01 helmikuu, 2021, 14:45Mä luulen että oon rajummankin vehkeen päällä pysynyt..
Nyt kun katsoin kuvaa vielä viidenkymmenennen kerran uudelleen,  niin kyl on paha laittaa tosta enää parem..... Pahemmaksi..

Gary Grand



Näitä oli kotikylällä yhdessä navetassa pari osina..
EIKÄ MYYTY! >:(

Navetta romahti kasaan joskus 10-15 vuotta sitten, enkä usko että noita saisi sieltä vieläkään pois ostettua..

Toinen noista oli naapurin isännän entinen ajopeli, toisen historiasta en tiedä.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Marklin