Ajovarusteita

Aloittaja Nyypäle66, 27 tammikuu, 2020, 10:51

« edellinen - seuraava »

Vuppe

Mulla on aika paksu nahkatakki ja se kyllä pitää hyvin vettä vaikka satais reilusti. Vetskarin kohdalta saattaa olla hiukan paita kostea.
Nahkahousut vuotaa saumoista, sen takia ollut kurahousut sivulaukussa.
Yksiosainen sadehaalari on kaivettu naftaliinista, vielä hyvät vedenkestävät hanskat tai jotkut kortsut ajohanskojen päälle.

Sateessa ajaminen ei ole ihan perseestä jos pysyy kuski kuivana.

mitzi

Itsellä on cordura ajopuku irrotettavalla tikkivuorella, vettä hylkivät ajosaappaat ja hanskat. Sadepuku ja suojat on tankkilaukussa.

Teippi-Mikko

Mulla on jotkut viidenkympin ajofarkut, ostin jostain saksalaisesta mp liikkeestä jollain prätkäreissulla
Takki oli dekadentsistä ostettu biker, nykyään samantyylinen mutta paskempi ja isompi kun on tuota etupersettä kertyny. Hanskat dickies ja kengät boot factoryn perus tylpät bootsit. Kypäränä 1982 agv avo potta joka on moottoriveneliiton hyväksymä.

mitzi

Persuksen lämmittimen asensin satulan sisään, ebaysta tilattuna parikymppiä. On vähän liiankin tehokas, jo ykkösellä pitää ottaa puolen tunnin jälkeen pois. Ei ole enää vanhalle hifistelyä vaan jo aika tärkeä varuste.

Parin kympin intercom-puhelin radiolla on kypärässä.

jamba

Kahvalämppäreitä oon harkinnu...
Paitövei, onko kellään kokemuksia nuista sähköllä lämpiävistä liiveistä?
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

cdi

Lainaus käyttäjältä: jamba - 31 tammikuu, 2020, 13:06Kahvalämppäreitä oon harkinnu...
Paitövei, onko kellään kokemuksia nuista sähköllä lämpiävistä liiveistä?

 Jos sateella tykkää ajella.....eipä ole tullut käännettyä koskaan päälle.

 Liivit on hyvät  yksi syksy käytetty ei tosin moottoripyöräillessä.

sössö

onko teillä jotkut ekstra laturit moottoripyörissä vai millä ne noita kaikkia lämmittimiä käytätte?

jamba

Lainaus käyttäjältä: cdi - 31 tammikuu, 2020, 15:01
Lainaus käyttäjältä: jamba - 31 tammikuu, 2020, 13:06Kahvalämppäreitä oon harkinnu...
Paitövei, onko kellään kokemuksia nuista sähköllä lämpiävistä liiveistä?

 Jos sateella tykkää ajella.....eipä ole tullut käännettyä koskaan päälle.
en tykkää sateella ajella, mut joskus joutuu..
Bulussa laturilta saa muistaakseni 35 amppeeria ja tähän asti on virtaa riittäny ainakin puhelimen ja gpssän tarpeisiin. noi kahvalämppärit tai/ja lämpöliivit ei tietty oliskaan aina päällä kuluttamas virtaa
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

cdi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 31 tammikuu, 2020, 16:01onko teillä jotkut ekstra laturit moottoripyörissä vai millä ne noita kaikkia lämmittimiä käytätte?


 Kahvoihin ei . Liivissä oma ladattava patteri.

palontie

Pottaan pitäis saada integroitua aurinkokenno vilukissoille.
Eniten vituttaa kaikki.

mitzi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 31 tammikuu, 2020, 16:01onko teillä jotkut ekstra laturit moottoripyörissä vai millä ne noita kaikkia lämmittimiä käytätte?

Bemarissa on 50A laturi, sellainen erillinen "auton laturi", kyllä siinä tehot riittää, perseenlämmitin on 9W/25W. Kahvanlämmittimet tossa onkin vakiona.

Lisäksi on laitettu siirtosarjat jalkatapeille ja "ohjausputkille", tossa ei yhtenäinen tanko.

Tuli mieleen, kun kerran laitoin Transittiin tupakansytyttimeen liitetyn istuinlämmittimen, niin virtalukosta suli liitos pitemmän käytön seurauksena.

Nyypäle66

Oikein kun muistelee niin uudet ajohousut pitäisi saada. Vähän hankalaa tälläiselle hukkupätkälle, kun polvisuojat eivät oikein osu kohdalleen  :-\

Springer

Kyllähän niitä housuja voidaan muokata sopiviksi, ehkä kestää jonkin aikaa mutta varmaankin kannattaa!

Vuppe

En löytänyt messuilta mitään ostettavaa. Tilasin netistä ajohanskojen päälle ohuet vedenkestävät "overgloves" rätit.

Osui simmuun juutuupissa Bellin kypärästä pätkä.