Regina ketjut

Aloittaja palontie, 20 huhtikuu, 2020, 17:21

« edellinen - seuraava »

palontie

Tuli nolottimen mukana ketjut ja rattaat ja ihmettelin tota lukkoa, mitä hemmettiä noilla jousi hässäköillä tehdään :o

Eniten vituttaa kaikki.


palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Vuppe

Ostin pari vuotta sit ekat niitattavat ketjut, ja niille sit työkalu.

https://www.storm-motor.fi/tyokalut/motion-pro-tyokalut/ketjutyokalut/pbr-chain-tool/

Rälläkällä ne paras on katkasta ja voihan ne vasroimalla niitata mut silti.

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

sössö

Nää o x z mitälierengas ketjut on kyl iha vammanen viritys.

Vuppe

No mä oon ajanu x rengasketjuilla (D.I.D) 30K ja aattelin vielä tän kesän niillä pyssyttää. Ei taida vanhanliiton vitjat kestää niin pitkään.

sössö

siinä ketjulukkojen määrässä oli yks sopiva ketjulukko pienin modauksin, muut ei sopinut. ryssein ketjujen katkasun kanssa ja otin niistä liikaa pois. Heppasin tollasen sopimattoman lukon kiinni (ne tapit oli hiukan liian lyhkäset että olisi saanu lukon) ja laitoin katkasemanni ketjun sisäpalan sinne, kaimma se niinkin siinä toimii nyt ens kesän vähät ajot ennen kun käyn ton koneen paremmin läpi ja vaihdan sillon myös rattaat+ketjut. aika vammanen viritys mutta näillä mennään.

Sleepercooler

Tarttis ostaa Sporttiin uudet rattaat ja ketjut, mitkä ketjut kannattaa ostaa, missä hinta / laatu kohdallaan???
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

palontie

Mulle yksi matkamotoristi kehu noita Reginoita ja sen takia noi tuli ostettua ;D Saapi sitä sitten nähdä millaiset on,netissä osa haukkuu ja osa kehuu,mutta eiköhän tuo ole selviö oli ketjumerkki mikä tahansa.Tohon tuli 530zrp ketjut niitattavalla lukolla.
Eniten vituttaa kaikki.

6PPC

Lainaus käyttäjältä: Sleepercooler - 07 toukokuu, 2020, 21:51Tarttis ostaa Sporttiin uudet rattaat ja ketjut, mitkä ketjut kannattaa ostaa, missä hinta / laatu kohdallaan???
Tsubakeissa on ainakin laatu kohdallaan, halvat ne ei kylläkään ole

Vuppe

Mulla on ollut kahet Tsubakit härräkässä. Ei veny mutta tulee tiukkoja kohtia lenkkeihin, ei meinaa taittua vaikka väänsin viilapenkissä.

Nyt on D.I.D:n x-rengasketjut joilla ajettu joku 32K. Notkeilta tuntuu eikä ole juuri kiristelty. On vähän tiukempaa kohtaa kun takarengasta pyörittelee, mut samanlaiset laitan enstalvena.

Löytyy motonetistäkin.