Volvo 240/740/940/960 ym

Aloittaja Kyrpov, 19 tammikuu, 2020, 13:52

« edellinen - seuraava »

sössö

Ai ne kåytetytki on kåyny vähiin.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 19 tammikuu, 2020, 14:55Ite kun en osaa mitään moottoreita rakentaa ja kireen vaparin ois tarvinnu ni pistettiin kaverin kanssa mersusta 3,0l 24v vaparikone 244.n koppaan, helpommalla pääsi  ;D
volvon nelivaihteisen tilalle sai samalla mersun 5 vaihteisen missä tiuhemmat vaihdevälit, ei tarvinnu opetella laatikon välityksiä tekemään
 

Kumpi veti sähköt?
Eniten vituttaa kaikki.

palontie

En mä siis sillä että tarjoisin sille sähköhommia...
Eniten vituttaa kaikki.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 19 tammikuu, 2020, 17:12Laske kantta ja laita parempi imu ja pakosarja (jos tarvii) ja valitte nokka. Eikö toi v ole joku turbo/karavaanari nokka?
peltisarjoja noissa näkynyt jonkinverran mutta antaako iloa?



Ja yleisesti missä se nokan raja menee, että vähäpäästöisenä menee lävitte?
Sinä vain

Jooli

Lainaus käyttäjältä: palontie - 19 tammikuu, 2020, 18:47En mä siis sillä että tarjoisin sille sähköhommia...
kaveri tais noista releistä tonne kuskinpuolelle suurimman osan laittaa, se on kato sähköinsinööri ja mä oon vaan sähköasentaja/automaatioasentaja  :o 
Ammattilainen osaa tehä silleen just riittävän hyvin, et toimii kuitenki moitteetta  ;D


palontie

Eihän suutarin lapsilla oo kenkiäkään.
Eniten vituttaa kaikki.

Jooli

Kyrpoviki on sitte varovainen ku rupee volvoa virittämään, ettei käy niinku mun ekalle turbovolvolle  ;D


sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 19 tammikuu, 2020, 18:50
Lainaus käyttäjältä: sössö - 19 tammikuu, 2020, 17:12Laske kantta ja laita parempi imu ja pakosarja (jos tarvii) ja valitte nokka. Eikö toi v ole joku turbo/karavaanari nokka?
peltisarjoja noissa näkynyt jonkinverran mutta antaako iloa?



Ja yleisesti missä se nokan raja menee, että vähäpäästöisenä menee lävitte?
en muista ahistiko se volvon oma, hämärä muistikuva olisi että se volvon pakosarja on suht hyvä vakionaki.

En tiiä kun kukaan ei ostanu mitää vähäpäästösiä. H nokka ei ainakaan ilman sytkäsäätelyä ja vähäpäästösissä on se vammanen lambda arvokin. Hommaa joku ei vähäpäästönen niin vapaudut tostakin vankilasta.

Kyrpov

940 ei vähäpäästöinen vähän kiven alla.



Myös puristukset sais olla sitä luokkaa, että pelaa ihan perus 95:lla huoletta.


Ja budjetilla tottakai, muuten pitää unohtaa tai ostaa valmis turbopeli.
Sinä vain

DX

kävin kattomassa, 531 pipo tossa meiän ysineljäkympissä,  koslan vuosmalli o vissiin -92, nokasta ja persvälläristä yms. ei hajuakaan, ainakaan otteessa ei puhuta vähäpäästöisyydestä

mulla ollu tähän mennessä 4 vinokonetta, kolme 2,3 litrasta ja kaikissa niissä toi 531, sössölle myin niistä yhden,
siitä neljännestä 244 koppasen yksysistä mikä mulla oli yli 20 vuotta sitten, ei mitään käsitystä, ei tullu edes mieleen kattoa, eikä edes silloin ku kesken kiivaimman jäärallaamiskauden vaihoin kansitilkkeen.
pankaa tuo suosikkeihinne pahan päivän varalta, tai liittykää vaik heti. https://pottupotero.forumotion.eu/

world is crumbling down, i don't know how to act anymore

DX

-85 240 glt 2,3  jäärataromussa mekaanisen ruutan kans muistaakseni 136 kaakkia ilmotettu,
senkään nokasta en tiiä, saa sanoa

siinä käsittääkseni olis sellanen camino79 himoittema 31 loppunen perä, ehkä jopa lukollinen ku jäällä tarjoo piikeilläkin perää sivulle aivan samoin luisuttamissuunnasta riippumatta.

tiiä varmuudella teenkö tolla enää koslalla mitn., nyt just en tee, oon tota tarjonnutkin, mutta ei oo osattu hakea,
joten  nyt saa tarjota,  mut ei kannata vittuilla, oon kyllästynyt sellasiin väkipakolla tehtyihin tarjouksiin joissa saan suunnilleen tehä uuden lattian maksamalla ite vain satasen,
sellasten tekeminen on myyjän roolissa mun yksinoikeus.

pankaa tuo suosikkeihinne pahan päivän varalta, tai liittykää vaik heti. https://pottupotero.forumotion.eu/

world is crumbling down, i don't know how to act anymore

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: DX - 19 tammikuu, 2020, 20:08kävin kattomassa, 531 pipo tossa meiän ysineljäkympissä,  koslan vuosmalli o vissiin -92, nokasta ja persvälläristä yms. ei hajuakaan, ainakaan otteessa ei puhuta vähäpäästöisyydestä

mulla ollu tähän mennessä 4 vinokonetta, kolme 2,3 litrasta ja kaikissa niissä toi 531, sössölle myin niistä yhden,
siitä neljännestä 244 koppasen yksysistä mikä mulla oli yli 20 vuotta sitten, ei mitään käsitystä, ei tullu edes mieleen kattoa, eikä edes silloin ku kesken kiivaimman jäärallaamiskauden vaihoin kansitilkkeen.
eikös 92 ollut vähäpäästösyyden raja hlöautoissa luki tai ei?
Sinä vain

Camino79

Lainaus käyttäjältä: DX - 19 tammikuu, 2020, 20:12-85 240 glt 2,3  jäärataromussa mekaanisen ruutan kans muistaakseni 136 kaakkia ilmotettu,
senkään nokasta en tiiä, saa sanoa

siinä käsittääkseni olis sellanen camino79 himoittema 31 loppunen perä, ehkä jopa lukollinen ku jäällä tarjoo piikeilläkin perää sivulle aivan samoin luisuttamissuunnasta riippumatta.

tiiä varmuudella teenkö tolla enää koslalla mitn., nyt just en tee, oon tota tarjonnutkin, mutta ei oo osattu hakea,
joten  nyt saa tarjota,  mut ei kannata vittuilla, oon kyllästynyt sellasiin väkipakolla tehtyihin tarjouksiin joissa saan suunnilleen tehä uuden lattian maksamalla ite vain satasen,
sellasten tekeminen on myyjän roolissa mun yksinoikeus.




No pärkkele... Jos saat hyvän hinnan joltain niin anna mennä ja myy, mutta jos se jää sulle pyörimään niin hierotaan semmonen sopiva diili vaikka koko autosta jakka pääsen taas vähän ylimääräseen kyhnyyn kiinni  :+1:
GM only 😉
+Pihatraktori :D

MotorParts

Tappikoneen ääni sekoitti minun pääni....  ;D