Oldsmobile

Aloittaja redneck1, 20 toukokuu, 2020, 12:51

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 06 lokakuu, 2020, 13:54Sitten kun paskat on siivottu pois tai foorumin päivitys on suotuisampi.
Voivoi.. :rolleyes:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Camino79

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 06 lokakuu, 2020, 13:53harvaa saa käyntiin ensi yrittämällä tai edes kokeneena. Jotain on aina vialla ison rempan jälkeen.



Miks?  :o  mulla on ihan videomatskuakin kun yrkkä lähti täysrempan jälkeen suoraan tulille jakka sai kohokammiot täytettyä?

Taas puhut ite ihan täyttä tuubaa ja sit syytät kummiskin muita paskanpuhumisesta. Oisko vihdoin aika käydä siellä peilin edessä?


Ps. Yrkän koneen tein ~sun ikäsenä ni sulla on hieman kirimistä.

Caminon koneen tein jo pari vuotta aiemmin  ;)
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 06 lokakuu, 2020, 14:18Ps. Yrkän koneen tein ~sun ikäsenä ni sulla on hieman kirimistä.

Caminon koneen tein jo pari vuotta aiemmin  ;)
Sä oot tehny ne väärin. :))

Sehän on liian vaikeaa aloittelijalle, niin ei voi koskea tuollasiin hommiin. Ostat ensin sen ehjän JENKIN, niin ei tarvii käsiä liata sen koommin.

Sun Caprice on ihan varmaan joku piraatti-jenkki, kun on vaatinut korjaamista.. :)) HA! Me tiedetään Reetun kanssa paremmin nää jutut!
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

sössö

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 06 lokakuu, 2020, 13:23Autot on yksilöitä. Sitä ei koskaan tiedä vaikka uudehko 100 000km ajettu autokin voi olla täys pommi. Tai sitten 60 vuotta vanha 350 000km ajettu kuin unelma.
niin on mutta, usein vaan nää vanhemmat on aika työläitä ollu ennen kun saa toimivaksi...

Toki tässä joku ilta tota cadillacciani kävin kattelemassa, katoin mm. tuulilasia ja takalasia mitkä ei tunnu olevan millään kiinni ja koko karmi rutisee kun lasia painaa. Muistelin että tollon kun ajelin tolla ei ketään kiinnostanu että tulee vettä sisään joka ikkunasta, ajettiin vaan ja joku pyyhe laitettiin penkille ja väesteltiin suurimpia vesinoroja mitä valu tuulilasin välistä syliin. Kauniina päivänä kuivatettiin auringossa.

Aika huoletonta oli jos asennoituu sillaila että ajaa vaan eikä välitä.

Kyrpov

Eikai täällä ole lähdetty mukaan provoon/flamettamiseen  ::)



Sössö: mun käkkylässä oli myös jostain syystä takalasi irti. Kiskojen ylitykset ja topakammat hidastetöyssyt aiheutti mukavan pamauksen vaikka tajusin sen vasta kun istuin itse takapenkillä
Sinä vain

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 06 lokakuu, 2020, 14:53Eikai täällä ole lähdetty mukaan provoon/flamettamiseen 
Ei. Täällä keskustellaan Oldsmobileista. Onneksi ne on minun kohdalla taakse jäänyttä elämää.
Tiukasti aisalinjalla.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 06 lokakuu, 2020, 14:57Ei. Täällä keskustellaan Oldsmobileista. Onneksi ne on minun kohdalla taakse jäänyttä elämää.
Ainiin en ollutkaan "tarkkailija" vaan "tarkkailussa"  :panic:
Sinä vain

sössö

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 lokakuu, 2020, 14:42Sä oot tehny ne väärin. :))

Sehän on liian vaikeaa aloittelijalle, niin ei voi koskea tuollasiin hommiin. Ostat ensin sen ehjän JENKIN, niin ei tarvii käsiä liata sen koommin.

Sun Caprice on ihan varmaan joku piraatti-jenkki, kun on vaatinut korjaamista.. :)) HA! Me tiedetään Reetun kanssa paremmin nää jutut!
mulla ei ole ykskään lähteny käymään kun pumppu ei nosta. Yhteinen nimittävä tekijä: ford :shitfan:

Murikka

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 06 lokakuu, 2020, 14:57Ei. Täällä keskustellaan Oldsmobileista. Onneksi ne on minun kohdalla taakse jäänyttä elämää.

Mä en vielä ole nähny valoa, vaan edelleen puljaan olssien kanssa.  :'(

redneck1

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 06 lokakuu, 2020, 14:53Eikai täällä ole lähdetty mukaan provoon/flamettamiseen  ::)



Sössö: mun käkkylässä oli myös jostain syystä takalasi irti. Kiskojen ylitykset ja topakammat hidastetöyssyt aiheutti mukavan pamauksen vaikka tajusin sen vasta kun istuin itse takapenkillä
@Kyrpov on aina ryhtynyt kaikkeen paskaan ja vänkäämiseen, trollaukseen, kiusaamiseen ja paskan puhumiseen. Joskus saa yllättyä että tulee jotain painokelvollistakin, mutta harvoin. :banghead:

@Murikka Murikkaa ei saa uskomaan sen paskan vertaa, vaikka kaiken maailman todisteet lykkäisi pöytään. Sitten vielä haastaa riitaa ja lykkää niitä ihme kuviaan joka paikkaan. :banghead:

@palontie kirjoittaa tahalteen jotain negatiivista ja kerjää samalla turpiinsa. "taitaa jäädä punaniskan harrastaminen vain lehtien selaamiseen ja niistä puhumiseen abc:n kahvilassa" :banghead:

@ramman saa haistaa myös pitkät paskat postailuistaan. >:(


@FuryIII 71 Maailmassa tapahtuu ihmeitä, vaikket sinä mihinkään usko. Vaikka tänään ei ole mahdollista hankkia autoa, niin huomenna se on mahdollisesti jo totta. Eikä tässä mitään persaukisia olla vaikka sellaista joudutaan nyt "leikkimään". Se on Suomen "hyvinvointivaltion" ja korruotion mahtimaan (lue yhtä kuin Suomi) aikaansaannosta. Enkä ole haaveilija. Tänä vuonna suunnitteilla ostaa parikin autoa omilla itse hiellä, vaivalla, kärsimyksellä, kärsivällisyydellä ansaitsemilla rahoilla h*lvetti Auto asia edennyt kuitenkin...

Panterasta ja jarihasta jäänyt myös muistijälki. >:(

Ja @Optima Minulla ei ole mitään utopistisia haaveita. Tai onhan yksi. Jos kaikki vaan ajaisivat amerikkalaisilla tai ennemminkin liikenne olisi yhtä monipuolista kuin USA:ssa. Suomessa suositaan vaan hitler autoja ja riisipussi halpiskippoja yms. paskaa

@Kaarne menee ikänsä piikkiin. Kaarnen ikäluokalla korostuu yleensä yksi luonteenpiirre. Ehkä se on hänen sukupolvelleen ominaista.

@Camino79 Se ei ole "jos" vaan se on "kun". Muista myös laittaa 1vrk "read only" tila tämän viestin ansiosta, vaikka kerron vain näkemäni totuuden. Vaihtoehtoisesti 3vrk fullban. Olisi vaan heti pitänyt opetella käyttämään ilmianto nappia. :))  Ikinä en ole tähän asti kenenkään viestiä ilmiantanut, kun olen uskonut kuitenkin hyvänä ihmisenä että aikuiset ihmiset osaa katua ilman ylempää tahoa.




Kaikki muut käyttäjät saa onnittelut.

Merkityt käyttäjät ei vedä mitään herneitä nenään kun itse olette asioita kertonut. Tai jatkakaa edes "mitä mietit nyt" ketjusta, jos on pakko vali vali valittaa jotain vielä vastaan.


LainaaOmasta pyynnöstä ja toistuvasta provokaatiosta (ohjeistuksesta huolimatta) yhden vrk:n readonly ollos hyvä. T: Ylläpito
En vastaa trollauksiin ja paska jauhaamiseen.

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 06 lokakuu, 2020, 14:57Ei. Täällä keskustellaan Oldsmobileista. Onneksi ne on minun kohdalla taakse jäänyttä elämää.

Auts, toi otti kipiää!  :'(
Korjasitko sä sen rikki?

Gary Grand

Vaikuttaa olevan taas väärät ryynit aamumurojen seassa..
Harmi kun pistin taas ohitukseen muutamaks päiväks.. tai viikoks..

Ei vaan kestä vanhat kalkkeutuneet verisuonet niitä verenpaineita mihin taas alkoi kipuamaan.. :o
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Kaarne

Kiitos rednecille tunnustuksesta, tosiaan meidän ikäpolvella tuntuu olevan tuota elämänkokemusta eikä pannkitilikään ole tyhjimmästä päästä.

Kaarne

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 06 lokakuu, 2020, 16:52Riippuu auton sijainnista. Istun apumiehen paikalla sitten. Ajamaan en viitsi lähteä ettei käy hassusti kun poliisisetä tulee vastaan. ;D
voinko minä olla avuksi? Ehkä osaan vähän myös tingata hintaa alemmaksi.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 06 lokakuu, 2020, 14:53Eikai täällä ole lähdetty mukaan provoon/flamettamiseen  ::)



Sössö: mun käkkylässä oli myös jostain syystä takalasi irti. Kiskojen ylitykset ja topakammat hidastetöyssyt aiheutti mukavan pamauksen vaikka tajusin sen vasta kun istuin itse takapenkillä
oliko sulla se outo takalasi missä kantti keskellä lasia?