Kuume

Aloittaja Gary Grand, 25 tammikuu, 2020, 21:16

« edellinen - seuraava »

Vuppe

Pyörä tykkää että sillä ajetaan. Varastorasvoihin niitä ei kannata haalia. Jälkipolvet ne kuitenkin rässii paskaks tai pistää lihoiks.

Sleepercooler

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 25 tammikuu, 2020, 21:16Jotain naksahti taas kerran päässä ja aloin tänään selata nettimoposta Harrikoita. :o
Tätä ei ole vielä aiemmin tapahtunut!

Joskus on crossipyörää alkanu tehdä mieli, mutta siinä ei ole mitään uutta.. ..ja joka kerta on sellainen tullu hankittua, vaikka oon päättäny jo ainakin kolme kertaa ettei koskaan enää.. :o  :-[

Ainoa mikä nyt voi suojata harrikan hankinnalta, on noiden aivan päättömät hinnat. :o

Kiinnostaako tuo mun evo spora? Vaihto valjanttiin ja sopiva väliraha päälle ;D
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Marklin

123 Sporsteria näkyis olevan kaupan:
https://www.nettimoto.com/harley-davidson/sportster?page=1
alkaen 3800€

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Sleepercooler - 26 tammikuu, 2020, 15:19
Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 25 tammikuu, 2020, 21:16Jotain naksahti taas kerran päässä ja aloin tänään selata nettimoposta Harrikoita. :o
Tätä ei ole vielä aiemmin tapahtunut!

Joskus on crossipyörää alkanu tehdä mieli, mutta siinä ei ole mitään uutta.. ..ja joka kerta on sellainen tullu hankittua, vaikka oon päättäny jo ainakin kolme kertaa ettei koskaan enää.. :o  :-[

Ainoa mikä nyt voi suojata harrikan hankinnalta, on noiden aivan päättömät hinnat. :o

Kiinnostaako tuo mun evo spora? Vaihto valjanttiin ja sopiva väliraha päälle ;D
Kyllä "urheilu" mallikin tähän kipuiluun auttais, mutten pysty rahan kanssa pelaamaan tänä keväänä..
Jos päästäis suoraan vaihtoon lisäämällä tavaraa kauppaan, niin.. :o  :P

Eli mukaan voisin laittaa 5.2 Magnumin/ylivaihdelootalla, levyjarrut Valluun eteen ja Fordin 8.8 perän.. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

rb

Pyörä puolella selkeästi enemmin tarjontaa kun kysyntää, mikä tietty ostajan kannalta katsottuna on kiva juttu.

Vuoden vaihteessa vertasin kymmenen vuotta vanhan Suomi kyykkärin hintaa Saksan vastaavaan ja totesin, ettei mitään järkeä lähteä Saksasta raahaamaan, kun pyyntihinnat käytännössä samoja.

jamba

meniskö sulle "enduro" Buelli? -eli Ulysses..
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

Sleepercooler

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 26 tammikuu, 2020, 17:17
Lainaus käyttäjältä: Sleepercooler - 26 tammikuu, 2020, 15:19
Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 25 tammikuu, 2020, 21:16Jotain naksahti taas kerran päässä ja aloin tänään selata nettimoposta Harrikoita. :o
Tätä ei ole vielä aiemmin tapahtunut!

Joskus on crossipyörää alkanu tehdä mieli, mutta siinä ei ole mitään uutta.. ..ja joka kerta on sellainen tullu hankittua, vaikka oon päättäny jo ainakin kolme kertaa ettei koskaan enää.. :o  :-[

Ainoa mikä nyt voi suojata harrikan hankinnalta, on noiden aivan päättömät hinnat. :o

Kiinnostaako tuo mun evo spora? Vaihto valjanttiin ja sopiva väliraha päälle ;D
Kyllä "urheilu" mallikin tähän kipuiluun auttais, mutten pysty rahan kanssa pelaamaan tänä keväänä..
Jos päästäis suoraan vaihtoon lisäämällä tavaraa kauppaan, niin.. :o  :P

Eli mukaan voisin laittaa 5.2 Magnumin/ylivaihdelootalla, levyjarrut Valluun eteen ja Fordin 8.8 perän.. ::)
Jatketaan vaikka yv:llä jutustelua aiheesta ::)
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: jamba - 26 tammikuu, 2020, 19:00meniskö sulle "enduro" Buelli? -eli Ulysses..
Toisena aikana olis ollut kiinnostava vaihtoehto. 8)
Nyt mielessä perinteisempi HD..

Lainaus käyttäjältä: Sleepercooler - 26 tammikuu, 2020, 19:33Jatketaan vaikka yv:llä jutustelua aiheesta ::)
:P  :+1:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Vuppe

Gary on koukussa.  ;D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Vuppe - 26 tammikuu, 2020, 19:58Gary on koukussa.  ;D
Vähän vaan huulesta kiinni.. :o  :o
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Nyypäle66

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 26 tammikuu, 2020, 20:09
Lainaus käyttäjältä: Vuppe - 26 tammikuu, 2020, 19:58Gary on koukussa.  ;D
Vähän vaan huulesta kiinni.. :o  :o

Ensimmäisiä keski-iän merkkejä. Eikös viidenkympin villitykseen kuulu harrikka isoilla sivulaukuilla?

Wilburi

Tää muute jännä
Vaikka yks on työn alla ni silti vähä vaivihkaan kuikkii jo seuraavaa  :-[

Tietysti erilaista ku mikä jo on


No tosta nykysestä saa jo oppia minkälainen itelle sopii mutta silti ??
Mikähän lie siinäkin ?
Vtu tää hymyily sattuu

Vuppe

Eikä niitä kannata heti palastella lihalaatikoihin. Ajelee ensin jonkinaikaa ja pähkii mitä muuttaa jos muuttaa.

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Vuppe - 27 tammikuu, 2020, 12:05Eikä niitä kannata heti palastella lihalaatikoihin. Ajelee ensin jonkinaikaa ja pähkii mitä muuttaa jos muuttaa.

Niin mä teinkin sen pari kk mitä ajoin nyy hifistellään enää  ;D

No "viat oli jo ostaessa tiedossa ja niitä mietin sen aikaa ki ajelin

Mulla se paha vika että tykkään monenlaisesta eli pitää olla monta  :-[
Vtu tää hymyily sattuu

mitzi

Lainaus käyttäjältä: rb - 26 tammikuu, 2020, 13:27
Lainaus käyttäjältä: mitzi - 26 tammikuu, 2020, 07:40Hyvän orkkis Harrikan tai brittipyörän ostoa voi mielestäni ajatella jo sijoituksena, ainakin parempi kuin rahaa nykyisin pankissa.
Tuttavapiiristä löytyy viimeisen vuoden Knuclehead ja ensimmäisen vuoden pannupää.
Molemmat hyvässä alkuperäistä kunnossa.

Olleet pitkään omistajillaan, joten melko hyvä nousu tiedossa, jos ne päättää joskus niistä luopua.

Mulla on edelleen vuonna 1977 ostettu Ariel 600 VB-59, maksoin siitä silloin 1200 markkaa. Alkuperäinen ja ajokunnossa, mutta ei siisti, vaatisi entisöinnin. Ostin myöhemmin myös toisen samanlaisen, mutta sen myin jo joskus 80-luvun lopulla.