Ajovarusteita

Aloittaja Nyypäle66, 27 tammikuu, 2020, 10:51

« edellinen - seuraava »

Ragnar Ök

Itse tulee ajeltua nahat päällä. Niillä kyllä selvittää paikalliset sadealueet
läpikastumatta. Jos oikein lohduttomalta näyttää niin mukana on sellanen neonkeltanen takki oikeen moottoripyöräkaupasta ostettu. Tiiviit resorit joka aukossa. Housuina ihan perinteiset rukan kurahousut+ sisäkumista leikatut leveät
kuminauhat lahkeensuihin. Mutta tossa vaiheessa on hauskuus kaukana,, ja tyylikkyys
Don't start what you can't finish.

Vuppe

Itse asiassa sateessa ajaminenkin maistuu kunhan pysyy kuivana. Miinuksena se että jarruista on 70 rospenttia kateissa.

Zuinula

Lainaus käyttäjältä: Vuppe - 16 helmikuu, 2020, 15:03Itse asiassa sateessa ajaminenkin maistuu kunhan pysyy kuivana. Miinuksena se että jarruista on 70 rospenttia kateissa.
Voi olla hyväkin, kun varsinkin etupyörän pitokin on hävöksissä ;)

Teippi-Mikko

No en minäkään sateessa pelkissä farkuissa aja, teiden kostuessa vedän kalastajamalliset sadehousut jalkaan ja keltanen rukan rotsi takin päälle. Kohtalaisen kuivana säilyy vaikka jytä chopper heittää vettä eturenkaasta reippaasti. Ajoasento on kuitenkin sellainen ettei kaula-aukosta tule juurikaan vettä sisään.
Bootsit päästää veden jossain vaiheessa sisään mutta villasukat pitää klampit kohtuu lämpiminä. Kädet kostuu myös. Täytyy jossain välissä kokeilla sellaisia pitkävartisia rouherukkasia tmv.

rane58

Minä ajelen Hondallani vain "hyvän sään aikaan", kehnomilla sitten Oldsilla ja oikein huonoilla Jeepillä..... 8)

Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

Vuppe

Ajokamppeet roudattu tallille, kun lämmöt lähenee kybää niin pärähtää kausi käyntiin.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Vuppe - 16 helmikuu, 2020, 15:03Itse asiassa sateessa ajaminenkin maistuu kunhan pysyy kuivana. Miinuksena se että jarruista on 70 rospenttia kateissa.
vanhas suitsassa tuntuu että ne on muutenki 70% kateissa, sateella meinas olla aika jännää ekoilla kerroilla...


rb

Lainaus käyttäjältä: rane58 - 17 helmikuu, 2020, 03:30Minä ajelen Hondallani vain "hyvän sään aikaan", kehnomilla sitten Oldsilla ja oikein huonoilla Jeepillä..... 8)


Joo.... Näillä mennään.. 8)


bathory

Itse just pistin yhteen kauppaan kyselyä. Muutaman vuoden mennyt avokypärällä mut nyt halun uuden ja umpimallisen.
Halpa, edullinen, aurinkovisiiri, kypäräpuhelimelle paikka yms ja edullinen. Mielellään myös kevyt.

mitzi

Lainaus käyttäjältä: rb - 17 helmikuu, 2020, 20:11Joo.... Näillä mennään.. 8)



Itse en koskaan nähnyt Suomessa kuin sinistä ja kullanväristä 750 siipikawaa 70-luvulla.




Springer

Lainaus käyttäjältä: bathory - 27 maaliskuu, 2020, 13:14Itse just pistin yhteen kauppaan kyselyä. Muutaman vuoden mennyt avokypärällä mut nyt halun uuden ja umpimallisen.
Halpa, edullinen, aurinkovisiiri, kypäräpuhelimelle paikka yms ja edullinen. Mielellään myös kevyt.
Osta EuroBikerista Shark, se on avo että umpi samalla rahalla.

Nyypäle66



Rusty

Asiaa hanskoista ja kaasukäden puutumisesta. Kokemuksia aiheesta?

Mulla ainakin on tota ongelmaa ja se mielestäni vähän helpotti kun otti ranteesta kiristystarran aivan  löysälle. Mutta puutuu toki edelleen.
Ah, ahtaita aikoja.

jamba

Lainaus käyttäjältä: Rusty - 29 huhtikuu, 2021, 20:12Asiaa hanskoista ja kaasukäden puutumisesta. Kokemuksia aiheesta?

Mulla ainakin on tota ongelmaa ja se mielestäni vähän helpotti kun otti ranteesta kiristystarran aivan  löysälle. Mutta puutuu toki edelleen.
jossain pyörässä olen pikkasen ohjaustangon asentoa vaihtanu, ni puutuminen on loppunu
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...