Akkusuosituksia?

Aloittaja -rautis -, 07 kesäkuu, 2020, 10:24

« edellinen - seuraava »

-rautis -

Suiza 750-82.Orkkis 14ah,täytyykö olla sama,voiko poiketa miten?
Tarjolla vaik mitä geeliä,agmmää,litiumia ym.Mitä kohtuuhintasta suosittelette?
Pari v vanha 30e? halpisakku on huono ottaan virtaa vastaan,varmaan alunperinkin.

palontie

Ei niihin kannata sijoittaa paljoa,koska ei ne kestä kahta kauttakaan nykyään,tai jos kaksi kestää niin on saanut hyvän akun.Ite ostin Mätänetistä alta 40e maksavan 14a akun ja kauden jälkeen sen voi tiputtaa metsään bongattavaksi.
Eniten vituttaa kaikki.

sössö

Mulla on agm akku kestänyt nyt 2 vuotta ja vielä toimii, normaalit kesti nippa nappa yhden kesän.

pantera

moponakuista en mitään tiedä mutta hain dodgeen pari biilteman 95 ämpärista silver sarjalaista joissa on 4 vuoden takuu.
Aika hyvin luvattu lyijyakulle , ei kai ne voi ihan kuraa olla.

Vuppe

Juu ja takuu kattaa valmistus ja materiaalivirheet. Eiköhän ne näy jo kuukaudessa.  C:-)

kuutio

Oon tän ennenki johonki maininnu mutta jos ostatte biilteemasta patteria nii kattokaa tarkkaan ettei oo jo käytön jälkiä navoissa.. Siellä ollut tyylinä et jos joku asiakas tuo melko tuoreen akun takasin niin sitä vaan ladataan tiskin takana ja myydään uudestaan..
All work and no play makes Jack a dull boy.

kuutio

Lainaus käyttäjältä: palontie - 07 kesäkuu, 2020, 15:06Ei niihin kannata sijoittaa paljoa,koska ei ne kestä kahta kauttakaan nykyään,tai jos kaksi kestää niin on saanut hyvän akun.Ite ostin Mätänetistä alta 40e maksavan 14a akun ja kauden jälkeen sen voi tiputtaa metsään bongattavaksi.

Mulla meni kans hermo mönkkärin pikkupattereihin.. tietty lumityöt sähkövinssillä rasittaa niitä aikas paljon kun eihän ne koneen omat laturitkaan kummosia ole.
Onneks mönkkäriin pysty laittaan auton akun takatelineelle eikä sen jälkeen ongelmia
All work and no play makes Jack a dull boy.