Automobiileja ja höpinöitä automobiileista.

Aloittaja CC, 13 tammikuu, 2020, 23:25

« edellinen - seuraava »

CC

Lainaus käyttäjältä: Teesi - 17 tammikuu, 2020, 16:52
Lainaus käyttäjältä: Coronet-66 - 16 tammikuu, 2020, 12:15Jos mobiili on pussihousuauto niin eikö nyt jo 1990 Nissan Sunny oo mobiili. Pääseekö harrasteparkkiin?
Tai tuo mun avo C4 87 museorekkarissa,uskaltaisko moblareiden joukkoon?

Sinne vaan...se on hyvä ravistella pahempia pussihousuja nykypäivään...ainakin meilläpäin jo hyväksytään uudemmatkin ja ei museoautot tapahtumiin ja porukoihin mukaan.
Inspector

NonSenCe

juu aika avointa on. väittäisin että ehkä 10-20% vakituisesti paikalle tulijoista on jollain muulla kuin museoautolla liikenteessä.

mun ei oo lähelläkään museointia, ja ei sunkaan cc cutlass taida ihan museoauto olla.
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

CC

Lainaus käyttäjältä: NonSenCe - 24 tammikuu, 2020, 22:41juu aika avointa on. väittäisin että ehkä 10-20% vakituisesti paikalle tulijoista on jollain muulla kuin museoautolla liikenteessä.

mun ei oo lähelläkään museointia, ja ei sunkaan cc cutlass taida ihan museoauto olla.

Tai 50% .... ja ei ole cutlass museoauto...siihen kun on kone vaihdettu niin ei saa museoautoksi...muuten se kyllä vois ollakin...
Inspector

mitzi

^^^^
Naapurissa oli joskus tuollainen punainen "Finn-Datsun".

Itsellä puolestaan juuri samanlainen punainen Corona vm. 66, keulassaan "juustohöylä tai taltta"-designia.

Muutenhan se oli hyvä käyttöauto, mutta lämppärin teho oli sama kuin puhaltelisi suustaan ilmaa.

Etäämmällä näyttäisi olevan ruskehtava Cherry, niitä olikin useampia.

Pertti K

Mobilisti senior on yli 60 v ajoneuvoille, se vois olla hyvä rajanveto mobiilille.
Tiukasti aisalinjalla.

NonSenCe

Lainaus käyttäjältä: CC - 25 tammikuu, 2020, 20:28aan cc cutlass taida ihan museoa
Lainaus käyttäjältä: NonSenCe - 24 tammikuu, 2020, 22:41juu aika avointa on. väittäisin että ehkä 10-20% vakituisesti paikalle tulijoista on jollain muulla kuin museoautolla liikenteessä.

mun ei oo lähelläkään museointia, ja ei sunkuto olla.

Tai 50% .... ja ei ole cutlass museoauto...siihen kun on kone vaihdettu niin ei saa museoautoksi...muuten se kyllä vois ollakin...

yritin olla niitä periaate mobilisteja rohkaiseva ettei olisi niitä "muita" liikaa paikalla. hahah.

mutta joo. minusta se on hyvä että kaikki pääsee ja saa tulla jokka haluaa.

idea: siihen tien viereen voisi laittaa jonkun kyltin ohiajaville kumikauloille "autoja saa tulla katsomaan lähempääkin". se madaltaisi sitä osallistumiskatsomis kynnystä.
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

CC

Lainaus käyttäjältä: NonSenCe - 28 tammikuu, 2020, 17:32
Lainaus käyttäjältä: CC - 25 tammikuu, 2020, 20:28aan cc cutlass taida ihan museoa
Lainaus käyttäjältä: NonSenCe - 24 tammikuu, 2020, 22:41juu aika avointa on. väittäisin että ehkä 10-20% vakituisesti paikalle tulijoista on jollain muulla kuin museoautolla liikenteessä.

mun ei oo lähelläkään museointia, ja ei sunkuto olla.

Tai 50% .... ja ei ole cutlass museoauto...siihen kun on kone vaihdettu niin ei saa museoautoksi...muuten se kyllä vois ollakin...

yritin olla niitä periaate mobilisteja rohkaiseva ettei olisi niitä "muita" liikaa paikalla. hahah.

mutta joo. minusta se on hyvä että kaikki pääsee ja saa tulla jokka haluaa.

idea: siihen tien viereen voisi laittaa jonkun kyltin ohiajaville kumikauloille "autoja saa tulla katsomaan lähempääkin". se madaltaisi sitä osallistumiskatsomis kynnystä.

Ei tarvi laittaa...jokiparkissahan oli jo parhaimmillaan se "yleisö" parkkikin melkein täynnä....eli tulevat kyllä katsomaan nyt kun on tilaa ja parkkipaikkoja.
Inspector

mikähelvetinkat

Lainaus käyttäjältä: CC - 13 tammikuu, 2020, 23:25Ehdinpäs ennen kaarnea...ja kuvan henkilö ei ole kaarne...vaan Markku ja Markku ei kirjoittele täällä...mutta sattui kuvaan. Kuvassa Satakunnan Mobilistien kalustoa... Mersu linjuri vuodelta 1959 ja A Ford vuodelta 1929.

oon muuten jutellu markkun kanssa ja antanu hänelle banaanin, siis sellaisen hedelmän, jota apinat syö. asiallinen ukkeli.
~ ? ‰

jamba

neuvokaas miten saan "muovilasista" jeesusteipin jäämät nätisti veke naarmuttamatta tai sulattamatta/mattaamatta pintaa?
En tiedä mistä ne on siihen tulleet...
Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

Pertti K

Tiukasti aisalinjalla.

jamba

Olssi, Riumppi ja läjä muita romuja...

Bantam

Vanhin leimassa oleva auto Saksassa. Ei konttorilla sentään jarrudynamometrille ajettu.


Rusty

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 27 tammikuu, 2020, 13:52Mobilisti senior on yli 60 v ajoneuvoille, se vois olla hyvä rajanveto mobiilille.

Mulla on siis reilun vuoden päästä mobiili.  :panic:
Ah, ahtaita aikoja.

Mija

Lainaus käyttäjältä: Rusty - 28 joulukuu, 2020, 10:09Mulla on siis reilun vuoden päästä mobiili.  :panic:

Loppuviikolla mun kottero täyttäisi ikäkriteerit  :o
Aina yhdet vielä kärsii ottaa

CC

Inspector