Venttiilien muotoilua

Aloittaja jusssi, 03 helmikuu, 2024, 18:20

« edellinen - seuraava »

jusssi

Tuossa noita mersun imuventtiilejä hiplatessa mietin, että olikos se niin, että sieltä kanavan puolelta kannattaisi se nurkka viistää? Noissa kun on vielä jopa pieni olas siinä reunassa, ni vois ihan oikeestikkin olla jotain iloa.?
Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.

Kalu

Minä näistä sen enempää en teoriajuttuja tiedä, muutakuin että 30asteen kulma siihen hiotaan.

jusssi

Onnistuiskohan se sorvissa vetää?
Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: jusssi - 03 helmikuu, 2024, 18:44Onnistuiskohan se sorvissa vetää?
Onnistuu.
Ei tarvitse hiomalla ottaa..

Ja vaikuttaa virtaukseen jopa enemmän kuin kanavan pikkuröpöjen siistiminen.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

jusssi

Joo tuos vähän aiheesta löysinkin netistä, ni vaikutusta tekee hyvin siellä alemmalla nostoalueella.
Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.

Kalu

Jep ja joo. Jos tullut muutoksia digi aikana, ni saa päivittää mun tietämystä miten tuo tehdään.

Täällä jossainhan hirveesti torpattiin tuo venojen läppääminen. Mulle on vanhat jyyrät opettanu et venttiiliin tahnalla pyöräytetään se seetin pitopinta ja sit venasta sorvataan/hiotaan se 30asteinen kulma siihen harmaaseen pintaan asti.

Juuri nyt en tuota osaa enää epäselvemmin esittää, mutta voin kokeilla myöhemmin uudelleen...

rb

Aina niin mielellään puhutaan maksiminostolla virtauksesta, mutta kun se ei ole siellä kun hetken ja sen nollan ja maksimin välilläkin pitäisi jotain siellä kanavassa tapahtua.
Tulip on parasta A ryhmää.



Verrattuna perinteiseen.



Joka on vaan tulppa, eikä yhtään pyri ohjaamaan seosta valmiiksi seetin suuntaan.

jusssi

Uudet venttiilit tuli ja ovat hieman eri malliset; hiukan tuon edellisen viestin ylemmän kuvan kaltaiset, mutta kuitenkin tosi levee seetipinta. No sorvari ei sit alkanu noita tekemään, oli suositellut venttiilin hiomakonetta hommaan. Käytämpä sit ne siellä koneistamoilla.
Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.