MIelenkiintoiset artikkelit yms. autoharrastuksen saralta

Aloittaja Pertti K, 11 lokakuu, 2020, 18:12

« edellinen - seuraava »

Jarona

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 30 joulukuu, 2023, 04:52No talvisin tuo jälkimmäinen tiätty. Daa!  ;D

Toki on tässä näillä näkymin ens kesäksi joku vanhempi takavetoinen geeämmäkin tulossa, ku vanha mies tarttee vanhan miehen auton.  :'(

Ei saparoa kuitenkaan...
Tiesin jotta sinustakin tulee Mies! ^-^
Chevrolet C10 Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

Jarona

Chevrolet C10 Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 30 joulukuu, 2023, 05:02Tiesin jotta sinustakin tulee Mies! ^-^

Eiku vanha...

Sun se pitäis tietää.  :-*

Nyt painelen kyllä vähän koisimaan.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

stonesour-094

kävellen olen monesti perillä.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: stonesour-094 - 31 joulukuu, 2023, 11:05Mikäs tämä tämmöinen juttu on!?!

Kertoilen lisää, jahka lulla on kokonaisuudessaan maksettu.  ::)  Mikäli häpeältäni kehtaan...  :-[
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 31 joulukuu, 2023, 15:59Kertoilen lisää, jahka lulla on kokonaisuudessaan maksettu.  ::)  Mikäli häpeältäni kehtaan...  :-[
Piiri pieni pyörii, Furiukko siinä hyörii.. :rolleyes:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Marklin

Video: Mies ajoi keskellä lumimyrskyä harvinaisella avoautolla Helsingistä Tampereelle – jopa poliisi näytti peukkua.
https://www.is.fi/autot/art-2000010071182.html

Pande

Iltalehdessä esittelyssä -83 Mitsubishi Colt. Ihan mukava juttu. Kuten jutussakin todetaan niin GLX-mallissa olisi ollut 2x4 -vaihteisto, sehän nyt olisi Mitsun kyseessä ollen ollut oikein aikansa kuva.



Mitsubishi Colt 1200 GL

Tredialla olen ajanut sekä uudemmalla Coltilla, mutta en tuommoisella. Koeajon perusteella hyvin monet ominaisuudet ovat vastaavia kuin monissa muissakin tuon ajan pikkuautoissa.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Jarde440

Lainaus käyttäjältä: Pande - 18 tammikuu, 2024, 22:27Iltalehdessä esittelyssä -83 Mitsubishi Colt. Ihan mukava juttu. Kuten jutussakin todetaan niin GLX-mallissa olisi ollut 2x4 -vaihteisto, sehän nyt olisi Mitsun kyseessä ollen ollut oikein aikansa kuva.



Mitsubishi Colt 1200 GL

Tredialla olen ajanut sekä uudemmalla Coltilla, mutta en tuommoisella. Koeajon perusteella hyvin monet ominaisuudet ovat vastaavia kuin monissa muissakin tuon ajan pikkuautoissa.
Mulla oli tuollainen GLX 1.4 koneella ja kertoja vaihteistolla  8)

Pertti K

Saman värinen kuin minun Tredia, tosin varmaan puolet sen ikäisistä Mitsuista oli tuon värisiä.
Tiukasti aisalinjalla.

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 18 tammikuu, 2024, 23:03Saman värinen kuin minun Tredia, tosin varmaan puolet sen ikäisistä Mitsuista oli tuon värisiä.

Kuin myös meidän tredia oli ton värinen kertoja lootalla.

Olihan luihakka veivata keppejä kun kurvaili.
Vtu tää hymyily sattuu

Pande

Niin no. Arvatkaa minkä värinen oli se -83 GLX-Tredia jolla jonkin verran ajelin 1984-86.  ;D

Mielestäni tuo väri yhdistyy nimenomaan Trediaan, niitä näki kovin harvoin minkään muun värisinä. Coltissa sen sijaan tulee yleisinä mieleen kullanruskea, tummanruskea, hopea ja sähkönsininen. Muitakin tietty oli, harvat Turbot muistikuvissa mustia.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

sämpy

Itellä laitossa hopeinen tredia ja samanvärisiä oli useimmat mitsut mitä minä olen nähnyt. En tiennytkään ettei kaikissa colteissa ollut kertojaa, pelkkä pyörimissuunnanvaihtoratas niissä siis sitten.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Gary Grand

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

palontie

Eniten vituttaa kaikki.