Noissa on joskus eri kulmissa nuo kiinnityslevyt.
Vähän korimallista riippuen. Vanin ja pikkiksen eroja en tiedä. -78 Blazeriin -88 pikkiksen hydroboostia laittaessa piti kopauttaa ne kiinnityslaipan pinnapultit pois jotta meni sellaisenaan. Tai sit se oli toisinpäin en muista varmaksi.
Caminoon kun sovitin 88 deltan hydroboostin, piti kiinnityslevyn kulmaa muuttaa, jotta pääsylinterin sai istumaan oikeaan asentoon, ja ettei käyttötankoon tullut kulmaa minkä vuoksi se takertelee.
Se on saatava suoraan muuten ei jarrut toimi jouheasti.
Caminoon ei silloin ollut uutta hydrobuustia saatavana, niin piti veistää itse ja muuttaa kiinnitys. Levyhä on vain sillä isolla mutterilla kiinni siinä valurautamöltissä ja levyssä kiinnityskohta prässätyynä eri kulmiin. Pääsylkissä on joskus eroja. 88 deltan hydroboostiin -79 Caminon pääsylkästä piti jättää se seegerirengas pois niin sopi sellaisenaan.
Mut kaiken saa sopimaan, kun vähän sovittaa.