ALDL -kaapelia myynnissä / lainaan?

Aloittaja Jza, 09 elokuu, 2021, 18:07

« edellinen - seuraava »

Jza

Ovikiilassa on vaikka sun mitä GM -ominaisuuksia ja täytyisi yrittää päästä niistä eroon. Ei mene closed looppiin, rundimittari näyttää mitä sattuu ja sen semmoista. Mutta oliskos jollain tarjolla hyllyssä muinaista aldl -kaapelia, jolla voisi lähteä diagnooseja tekemään? Voin ostaa, vuokraa, lainaa miten vaan mutta yleismittari ei oikein yksin riitä tämän kanssa.

Mudracer

Mulla on edelleen se sama piuha jonka saa hakea lainaan.
X

Jza

Lainaus käyttäjältä: Mudracer - 09 elokuu, 2021, 18:40Mulla on edelleen se sama piuha jonka saa hakea lainaan.

Jaa, niin. Kiitosta etukäteen. Ei sitä muista aina muista, kun melkein joka vuosi sitä tarttee ja sitten vituttaa niin ettei jaksa enää hakeakaan ;D

Jos olet tontilla joku ilta(päivä), niin voisin koukkaa sitä kautta. Otaksun että osoite on sama edelleen?

Mudracer

X

Kyrpov

Ovikiila, transport vai? Siihen ei se kuppasin tbi piuha kyä vai onko wanhempi 3.1 tms?
Sinä vain

Jza

Lainaus käyttäjältä: Mudracer - 09 elokuu, 2021, 18:57Juu mutta piuha on tallilla.

Joo, no löydän mä sinnekin. Kilauttelen tässä lähipäivinä.

Jza

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 09 elokuu, 2021, 18:57Ovikiila, transport vai? Siihen ei se kuppasin tbi piuha kyä vai onko wanhempi 3.1 tms?

Eikun C4 vette.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 09 elokuu, 2021, 18:57Ovikiila, transport vai? Siihen ei se kuppasin tbi piuha kyä vai onko wanhempi 3.1 tms?
kappaan topicin mutta millanen piuha tohon trans sporttiin sopii ja saako sieltä pistokkesta mitään ulos?

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 09 elokuu, 2021, 23:48kappaan topicin mutta millanen piuha tohon trans sporttiin sopii ja saako sieltä pistokkesta mitään ulos?
Kyllä sieltä saa, mutta miten onkin sit vähän tapauskohtanen juttu. Aikalailla kaikki tiedot tulee, jos vaan löytyy softa joka tukee ECM versiota. Bonnevillessä esm. oli aika poikkeava kytkentä, eikä noi yleissoftat tukenu sitä ollenkaan. TunerPro oli sellanen, johon löyty oikea ecm-kuvaus softan lisukkeista. Siihen mulla on vielä ilmasena toimiva setup file, mutta ei varmaan sitä oikeeta ecm lisuketta. Se pitäs ettiä lootan numeroilla.


Siinä mun 3.1 Transportissa ei ollu koskaan sellasta vikaa, et olis tarvinnu mennä ronkkiin.
En varmasti oo.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 10 elokuu, 2021, 01:25Kyllä sieltä saa, mutta miten onkin sit vähän tapauskohtanen juttu. Aikalailla kaikki tiedot tulee, jos vaan löytyy softa joka tukee ECM versiota. Bonnevillessä esm. oli aika poikkeava kytkentä, eikä noi yleissoftat tukenu sitä ollenkaan. TunerPro oli sellanen, johon löyty oikea ecm-kuvaus softan lisukkeista. Siihen mulla on vielä ilmasena toimiva setup file, mutta ei varmaan sitä oikeeta ecm lisuketta. Se pitäs ettiä lootan numeroilla.


Siinä mun 3.1 Transportissa ei ollu koskaan sellasta vikaa, et olis tarvinnu mennä ronkkiin.
Hmm, aattelin että olisko tollasen piuhan hankkimisesta apua ton trans sportin diagnosoinnissa, se homma kun ei ole edenny mihinkään.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 10 elokuu, 2021, 01:44Hmm, aattelin että olisko tollasen piuhan hankkimisesta apua ton trans sportin diagnosoinnissa, se homma kun ei ole edenny mihinkään.
Näkishän sillä läppärillä livenä kaikki anturiarvot ja säätöyritykset. Vois johdattaa syyn suuntaan.

Alota kattomalla sen ecm boksin numero ja löytyykö sille tuki vaikka winaldl softasta.
En varmasti oo.

Kyrpov

Joo jussilla on se peli mikä toimii vaan ei ekalla kertaa sopivaa fileä löytynyt vaan lopuksi näytti kaiken.



Sinä vain

sössö


Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 13 elokuu, 2021, 02:09toimiiko tämä ohje kaapelin rakentamisessa?

https://winaldl.joby.se/aldlcable.htm
Nuo on just niitä, mitkä pitää vaan kokeilla. Jos ei nyt joku täsmälleen samalla kokoonpanolla vahvista.

Mitä simppelimpi kytkentä, sen enemmän epävarmuuksia tuntuu tulevan.
Ja edelleenkin, sen lukevan softan on tuettava sitä ECM lootaa. Muuten on turha tehä mitään kytkentöjä.
En varmasti oo.

Kyrpov

Minä tein tuolta tuon "monimutkasemman" kaapelin 3.8sia varten vaan ei. Eikä pelaa luonnollisesti sillä yksinkertaisimmalla tbi kaapelilla.



Sinä vain