Yleistä ihmettelyä mönkijöistä

Aloittaja Rotteni78, 26 tammikuu, 2020, 19:24

« edellinen - seuraava »

Rotteni78

En vielä jaksanut tavata käsikirjaa, niin kysyn täältä ekaks!

Can am outlander 400

Pakki päällä röpeltää, on overdrive nappi, en huomannut et se toimis?!
Jos unohetaan se od nappi tai sen toimimattomuus, onks normaalia, et ei kahva pohjassa periaatteessa toimi kaasu/käynti hyvin??!


Sit samaan syssyyn, sähköinen 4wd nappi, sen käyttö?!

Nyt liikkeelle lähtiessään paikaltaan kytkenyt tai poistanut, siirtymät vedän takavedolla, voiko / kannattaako vauhdissa vaihdella?! Tai onko näissä ookoo vetää 80kmh 4wd päällä pitkiä matkoja!?


Ja oliko kun joskus saan nuo kärri jutut, ja vaik sen 500kg perään, ajelenko siirtymät 60kmh hidas vaihde päällä?!

No siinä nyt alkuun vähän mitä tuumaillut!  :)
Mielummin kuolen seisaaltaan, kuin eläisin polvillani!

palontie

No suizassa toi od nappi toimii,kyllä luulis että sulla se on rikki.Olikos se sun kömpijä uusi,vie takuukorjaukseen.Noita od namiskojahan on ainakin näihin King Quoadeihin jotkut ohittaneet..

Kyllä mä hitaahkoilla nopeuksilla oon vaihtanut nelikon päälle,tosin en mä sillä varmaan päälle neljänkympin ajele,kun on työkalu ja ei ole rekisterissä.
Eniten vituttaa kaikki.

Rotteni78

Käytetty peli! Sen trapperin ostin uutena mitkä kaupat sitten peruin!
Mielummin kuolen seisaaltaan, kuin eläisin polvillani!

Rotteni78

Ja hitot, od napista, tyhmä olin (olen) sitä pitää painaa kokoajan!!
Toimii!
Lumia työntelin, huomasin et flekti ei toimi!  >:(
Onneks lämpö varotus toimii!
Hohhoijjaa, nopeesti vilkuilin, et pura etupään katteet kaikkine tavaratelineineen et pääsee lähelle!
Mielummin kuolen seisaaltaan, kuin eläisin polvillani!

palontie

 ;D Joo sitä pitää painaa kokoajan.
Eniten vituttaa kaikki.

Zuinula

Eka kerta tänä talvena, kun pääsin lumia työnteleen. Aikasemminkin takellellu vinssin rele köhi aikas paljon niin aattelin uuden hommata vartoomaan intopiikkiä sen vaihtoon. Onko kukaan kokeillut tuota puuilon tarviketta?
https://www.puuilo.fi/epages/puuilo.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2014011303/Products/10066546
Orggis on yllättäen warnilainen

DX

Lainaus käyttäjältä: Zuinula - 01 helmikuu, 2020, 19:36Eka kerta tänä talvena, kun pääsin lumia työnteleen. Aikasemminkin takellellu vinssin rele köhi aikas paljon niin aattelin uuden hommata vartoomaan intopiikkiä sen vaihtoon. Onko kukaan kokeillut tuota puuilon tarviketta?
https://www.puuilo.fi/epages/puuilo.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2014011303/Products/10066546
Orggis on yllättäen warnilainen

faijalla toi rele ollu muutaman vuoden käytössä,
kakehan on aika lelun olonen, mut sekin on toiminu moitteetta
 
pankaa tuo suosikkeihinne pahan päivän varalta, tai liittykää vaik heti. https://pottupotero.forumotion.eu/

world is crumbling down, i don't know how to act anymore

Zuinula

Lainaus käyttäjältä: DX - 02 maaliskuu, 2020, 10:24faijalla toi rele ollu muutaman vuoden käytössä,
kakehan on aika lelun olonen, mut sekin on toiminu moitteetta
 

Kehtaa sen käydä joskus ostamassa, kun muistaa. Tarve on ollut nolla viime kerran jälkeen..
Toi taisi olla ilman kakea vaikka se kuvassa näkyy ja sitä en tarvikkaan

JUY40

Tosiaan, tuommonen Polaris Magnum 425 tuli eilen ostettua huutokaupat.comista.
En oo ikänä moista rakkinetta omistanu, eikä tuolle varsinaisesti tarvetta ollu, mut ku sai aika edukkaasti. :rolleyes:
Saas nähdä mikä päivä sen saan käsiini, kun hintaan kuului vielä rahtikin.
Mutta, mutta. Mitä tuosta kannattaa ekana tutkia, kun sen saan käsiini?
Eli mistä löytyy tuommosen kömpijän heikot kohdat?
Voihan noissa huutokauppa löydöissä tietty olla ihan mitä vaan, mutta jospa sieltä tulisi positiivinen yllätys.  :+1:

Tuon näkönen se vissiin on.:thinking:

palontie

Öljyt koneesta ja peristä,ja mä kun omani ostin niin käsin sai kirrata ala ja ylätukivarsien kiinnityspultteja.Ei kai sen kummosempaa kuin käytössähän sen sitten näkee onko mitään vialla.
Eniten vituttaa kaikki.

kuutio

Venttiilien säädön tarkistus taitaa useimmissa mönkkäreissä olla tekemättä. Taitaa kaikki mallit vaatia enempi/vähempi purkamista.
All work and no play makes Jack a dull boy.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 07 maaliskuu, 2022, 19:39Venttiilien säädön tarkistus taitaa useimmissa mönkkäreissä olla tekemättä. Taitaa kaikki mallit vaatia enempi/vähempi purkamista.
Nykyvehkeet ja -ihmiset tuntien kaikki on parasta tutkia tarkkaan ennenku edes yrittää käyttää.
En varmasti oo.