Homeen poistoa

Aloittaja palontie, 23 helmikuu, 2023, 04:35

« edellinen - seuraava »

palontie

Milläs olis hyvä konsti poistaa kangaspenkeistä homepilkut ym?Meidän Volvon kuskin jakkara pitäis uusia ja yksi käytetty kangasverhoilullinen löytyis mutta säilytetty katoksessa ja on vähän hometta.
Eniten vituttaa kaikki.

Markok


Pertti K

Niitähän on ihan homeenpoistoaineita, kannattaa vaan kokeilla johonkin huomaamattomaan kohtaan ettei vie värejäkin. Mutta imurointi, normi pesu homeenpoistoaineella, huuhtelu textiilipesurilla ja aurinkoon kuivumaan. Tarkennan: auringonvaloon.

Etikka kait poistaa hometta myös.
Tiukasti aisalinjalla.

Rusty

Justiin pesin Chevyn turvavyöt joissa oli kaiken muun paskan lisäksi myös homepilkkuja. Laitoin ämpäriin kuumaa vettä, n. desin etikkaa ja loraus astianpesuainetta ja vyöt sinne tunniksi likoamaan. Sitten tiskiharjalla hinkaten niin niistähän tuli taas aivan siistit. Toki penkkiä et saa ämpäriin mutta noilla ihmeaineilla lähtisin koittamaan.
Ah, ahtaita aikoja.

palontie

Kyllä mä kallistun teollisiin tuotteisiin jotka tappavat myös itiöt.
Eniten vituttaa kaikki.

Rusty

Etikka ja Fairy on teollisia tuotteita.  ;D
Ah, ahtaita aikoja.

palontie

On on,tarkoitin myrkkytehtaita ;D
Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

 :rotfl:
Lukaisin otsikon hieman huolimattomasti ja piti tulla ihmettelemään, mikä sitä hametta pitelee.. :rotfl:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Jussi

Kankaasta tahtoo jäädä poistamatta, siis sillai et mitään ei näkys. Lähtee sit värikin kun oikeen yrittää.
En varmasti oo.

palontie

Mä ostinkin nahkapenkit enkä sitä homeista kangaspenkkiä,pitäis vaan ensiviikonloppuna hakea Oulusta.
Eniten vituttaa kaikki.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 04 maaliskuu, 2023, 05:37Mä ostinkin nahkapenkit enkä sitä homeista kangaspenkkiä,pitäis vaan ensiviikonloppuna hakea Oulusta.
ÄIJÄ! Ja penkin nahka on kaaleennahkaa, ei ole hiestä vettynytttä  :iwantit:
Sinä vain

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: palontie - 04 maaliskuu, 2023, 05:37Mä ostinkin nahkapenkit enkä sitä homeista kangaspenkkiä,pitäis vaan ensiviikonloppuna hakea Oulusta.
Pitääpä muistaa seuraavalla kerralla kun pitää homeita putsata.
Tiukasti aisalinjalla.

palontie

No ei kai niitä nyt duunarin perseen alta viitsis ostaa.Tuollaiset jakkarat.

Eniten vituttaa kaikki.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 04 maaliskuu, 2023, 11:12No ei kai niitä nyt duunarin perseen alta viitsis ostaa.Tuollaiset jakkarat.


entäs uusi ratti
Onko nuo ruskeat
Sinä vain

palontie

Eniten vituttaa kaikki.