Turpakäräjät Riihimäellä Keskiviikkoisin klo 18:00

Aloittaja 1320, 22 huhtikuu, 2020, 22:05

« edellinen - seuraava »

Marklin

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 28 syyskuu, 2022, 22:27Vähän olin kahden vaiheilla et olisko lähtenyt paikanpäälle, mut senverran on kuitenkin matkaa Vantaalta, että kostea keli ratkaisi pelin eikä tullut lähettyä. Eihän siinä muuten mitään, en mä sadetta pelkää, mutta kun paikalla ei oo pahemmin muita jos sataa... :)


Joo, ei siellä ruuhkaa tosiaan ollut.
Eihän tuo sinänsä yllätyksenä tullut, mutta aattelin nyt kuitenkin stopata kahveelle, kun joka tapauksessa olin ohi ajelemassa.

1320

Pari viikkoa sitten osui kans hieman kostea keli kohdalle, mut ei jaksanut ajella duunista suoraan himaankaan niin lähdin käymään Riksussa. Ei ollut hirveää tungosta, mut jonkin verran porukkaa kuitenkin kahvittelemassa. ;)

Turpakäräjät 5.10.2022




Viime viikolla keli osui paremmin kohdalleen ja porukkaakin oli huomattavasti enemmän. ;) 

Turpakäräjät 12.10.2022

Tradition Never Goes Out of Style!

1320

Keskiviikkona kävin koeajamassa Fordin uutta kytkimen pääsylinteriä ja hyvin tuntui toimivan, niin kurvasin sitten Riksuun kaffeelle. Viileästä kelistä huolimatta muutama muukin auto oli vielä tontille eksynyt... ;)

Turpakäräjät 19.10.2022

Tradition Never Goes Out of Style!

1320

Viime keskiviikkona tuli avattua omalta osalta kausi Turpakäräjien suhteen kun koeajoin Fordin Riksuun. Heti kun kurvasin paikanpäälle niin alkoi vähän tihuttamaan vettä, mut onneksi kuuro meni aika äkkiä ohi. Toki kalustoa ei ollut kelin takia ihan hirveästi, mut jotain kuitenkin. ;)

Kuvia: Turpakäräjät 17.5.2023

Tradition Never Goes Out of Style!

1320

Ihan hyvin oli keskiviikkona porukkaa Riksussa. :)  Jos kelit vaan sallii niin ensiviikolla taas.

Turpakäräjät 31.5.2023

Tradition Never Goes Out of Style!

A.Naali

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 03 kesäkuu, 2023, 13:31Ihan hyvin oli keskiviikkona porukkaa Riksussa. :)  Jos kelit vaan sallii niin ensiviikolla taas.

Turpakäräjät 31.5.2023



Kerkesit mun vivastakin näköjään pari kuvaa nappaamaan, vaikka ajettiin vaan läpi... ;D

1320

Lainaus käyttäjältä: A.Naali - 03 kesäkuu, 2023, 15:08Kerkesit mun vivastakin näköjään pari kuvaa nappaamaan, vaikka ajettiin vaan läpi... ;D

Vauxhallit on kanssa sellaisia että kun niitä ei ihan joka paikassa näy, niin usein päätyvät kameran muistikortille jos niitä jossain näkyy. ;)


Viime viikolla oli hyvin porukkaa taas paikalla. Tuossa muutama kuva: Turpakäräjät 7.6.2023



Parit burniksetkin näkyi...
Tradition Never Goes Out of Style!

1320

Viime viikolla oli paljon hienoa kalustoa paikanpäällä Riksussa, kannatti lähteä käymään. ;)

Turpakäräjät 21.6.2023

Tradition Never Goes Out of Style!

signet

...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

1320

Parempi kai myöhään kun ei milloinkaan, tuossa muutamat kuvat 9.8. Turpakäräjiltä. Tuolloin oli hyvin porukkaa ja paljon tuttujakin, en kerennyt kaikkea kiertelemäänkään kun moni ehti jo lähteä. ;D

Turpakäräjät 9.8.2023




Ja viime viikolla ei ollut tarkoitus edes käydä alunperin Riksussa, vaan piti tehdä hitsailuhommaa tallilla. Sain sen kuitenkin niin hyvissä ajoin tehtyä, et lähdettiin sitten käymään Käräjöimässä. Ihan hyvin oli porukkaa vaikka keli oli vähän epävakainen.

Tuossa muutama sekalainen puhelimella otettu kuva: Turpakäräjät 23.8.2023

Tradition Never Goes Out of Style!

1320

Tuossa muutamat kuvat parin viikon takaa, 6.9. tuli käytyä käräjöimässä. Paljon oli taas hienoa kalustoa tontilla. ;)

Turpakäräjät 6.9.2023



Muutamat näyttävät sauhutkin saatiin ilmoille. ;D
Tradition Never Goes Out of Style!