RockAuto- ALEkoodit ja yleistaivastelu

Aloittaja Zuinula, 11 tammikuu, 2020, 13:57

« edellinen - seuraava »

Jooli

Code: 10727890282935131
Toukokuun viimiseen päivään

Pertti K

Code: 1347395229319133
Your code expires on June 7, 2020
Tiukasti aisalinjalla.

Gary Grand

136517850123669918

Your code expires on June 28, 2020
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Vuppe

Tilasin voorttiin valokatkasijan, valonvaihtajan, liittimiä, erilaisia polttimoita ym. Lisäksi -67 Chevellen Timken pyöränlaakeriparin, sama kun mun prätkän pyörän-, ja swinginlaakeri, reilut 4 kertaa halvempi kun kotosuomessa.

jusssi

Rockautosta saa muuten yleisosia/-tarvikkeitakin, kun hakee hakusanalla. Esim säädettävät flektin ohjauslaitteet (Hayden) oli aikalailla edullisempia kuin vaikka Summitt:lla.  ;) Myös jotain pikku työkaluja saattaa tulla edullisesti samassa kuormassa kun osia tilaa.
Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.

Vuppe

Mitenkäs tullaus menee kun on tulossa 4 pakettia rokkiautosta, ja oletan että maksoin kaikista postimaksun erikseen. Jos ne tullataan lähetys kerrallaan niin ei taida yksikään ylittää alv rajaa, tullimaksusta puhumattakaan.

Fedexiltä tullut jo ilmoitus että 2 pakettia tulossa, molemmille omat lähetysnumeronsa.

Ilmeisesti tullaan lähetys kerrallaan?

Tilatessa näin kyllä että joka paketille oli omat kulunsa, mistähän saan ne näkyviin?

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Vuppe - 25 toukokuu, 2020, 13:09Mitenkäs tullaus menee kun on tulossa 4 pakettia rokkiautosta, ja oletan että maksoin kaikista postimaksun erikseen. Jos ne tullataan lähetys kerrallaan niin ei taida yksikään ylittää alv rajaa, tullimaksusta puhumattakaan.

Fedexiltä tullut jo ilmoitus että 2 pakettia tulossa, molemmille omat lähetysnumeronsa.

Ilmeisesti tullaan lähetys kerrallaan?

Tilatessa näin kyllä että joka paketille oli omat kulunsa, mistähän saan ne näkyviin?
joo paketti kerrallaan kun omat numerot on. Muutenhan olis saman numeron sisällä yks lähetys  vaan jos ne tulis samassa köntässä.




Jos ne ei ylitä rajaa niin ei tarvi tullatakkaan
Sinä vain

Vuppe

Kyllä ne näköjään onkin samassa laskussa mutta paketeilla on eri lähetysnumerot. Ei taida Fedex toimittaa eteenpäin ennen kun saa tullilta siihen luvan, meni sitten veroja tai ei.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Vuppe - 25 toukokuu, 2020, 13:20Kyllä ne näköjään onkin samassa laskussa mutta paketeilla on eri lähetysnumerot. Ei taida Fedex toimittaa eteenpäin ennen kun saa tullilta siihen luvan, meni sitten veroja tai ei.
veroja vai tulleja? Eihän ne lähtökohtasesti edes jää tulliin jos ei se 22€ ylity tavaran hinnassa
Sinä vain

Vuppe

Alveja tarkotin. Fedexiltä tuli ilmotus että pakettia tulossa, tullaako ne vai tullaanko itse.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Vuppe - 25 toukokuu, 2020, 13:26Alveja tarkotin. Fedexiltä tuli ilmotus että pakettia tulossa, tullaako ne vai tullaanko itse.
tullaa itse jos haluat säästää rahaa, fedex ottaa omansa.


Jatkossa maksa tullit valmiiksi rockautoon niin säästät aikaa
Sinä vain

Vuppe

Joo ilmotinkin että tullaan ite, enskerralla tullaan kyl tilatessa.

Gary Grand

Code: 139564467123669918

Your code expires on July 26, 2020
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Vuppe

4 pakua siis tulossa. Rokkiautosta tuli ilmotus että fedex on palauttamassa yhtä pakettia. No kyseisen paketin lähetystunnuksella pääsin tullaan sen, odotin kyllä että fedex olis ilmottanut että on tullattavissa mutta kun toimituskulut on -hinnat alkaen- niin mielummin ne ilmottaa paketin toimittajalle onkelmasta kun mulle... Jaoin postikulut neljällä ja lisäsin sisällön arvon, veroja reilu 9€. Kuriiri kiikutti juuri yhden paketin lapaan. Kahdesta muusta ei veroja mene vaikka pitäis tullata.

Se hyväpuoli tässä on että vajaan kolmenkympin verot kutistui alle kybään.

Springer

Se hyväpuoli tässä on että vajaan kolmenkympin verot kutistui alle kybään.
[/quote]

Semmoista se on  ;D