Volvo 240/740/940/960 ym

Aloittaja Kyrpov, 19 tammikuu, 2020, 13:52

« edellinen - seuraava »

2885

av on muuten vielä voimassa karppovin b230 lohkoon

Kyrpov

Sinä vain

jariha

myykää mulle joku sieltä koneen takapäästä asentotunnistimen teline?
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle

2885

volvo 240 turbo alkoi nykimään todella lievästi sylinterikannen vaihdon jälkeen  :smashhead:

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: 2885 - 05 maaliskuu, 2021, 15:01volvo 240 turbo alkoi nykimään todella lievästi sylinterikannen vaihdon jälkeen  :smashhead:
av kanteen
Sinä vain

jariha

mulle ylimääräinen kampuranasentotunnistimen teline tosta rikkinäisestä nykivästä vinokoneesta? loppu raato sit paaliin...
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle

jariha

mitä kannattaa näkemättä tarjota 240 vollesta jonka ei melkeinkään luotettavien lähteiden mukaan olla ruosteessa?  ei oo leimassa ja ehjä pitäs olla????
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: jariha - 06 maaliskuu, 2021, 08:33mitä kannattaa näkemättä tarjota 240 vollesta jonka ei melkeinkään luotettavien lähteiden mukaan olla ruosteessa?  ei oo leimassa ja ehjä pitäs olla????
satanen
Sinä vain

2885

Lainaus käyttäjältä: jariha - 06 maaliskuu, 2021, 08:33mitä kannattaa näkemättä tarjota 240 vollesta jonka ei melkeinkään luotettavien lähteiden mukaan olla ruosteessa?  ei oo leimassa ja ehjä pitäs olla????
Turbo 10 000e, DL 100e

Kyrpov

En vielä oskilloskooppia kerennyt vaan taitaa se tää uus maffikin olla valmista. Kuumastartin jälkeen jengat nousi hetkeksi 1500 sitten laski. 60 alueella veti d päällä ilman kaasua, ännälle laittaessa kuitenkin tipahti heti normi tk kierroksille. Pari kertaa risteyksistä lähdettäessä nykäsi minkä huomas laatikon jytkäsynä.



Vastaavat oireet oli bonnevillen rikkinäisessä mafissa läsnä.
Sinä vain

2885

On sekkiin remontti että ennen sitä auto toimii hyvin ja rempan jälkeen sit miten sattuu... nyt vaihdettu pyöriä,virranjakajan kansi, sytkämoduuli,tulpat. Sytkä piuhoja kateltu ja olevinaan mittailtu. max 3 vuotta vanhat volvon orkkis. Kokeilin eri puolalla.

paikallaan ollessakin huomaa kun kaasulla pitää kierroksilla niin pätkii hieman. Laajakaista mittaus näyttää kuitenkin ihan järkeviä lukemia.

Kyrpov

Toimivan korjuusta oli joku hyvä slogan   :thinking:
Sinä vain

Kyrpov

Mikä nyt on oikea tapa mitata tuo tps sensori, kolme napanen?


Kahta olen löytänyt: oomimittaus niin, että toinen mittapää on aina keskinastassa ja toinen on reunassa, mitataan molemmat reunat. Se mitä tulokseksi pitäis tulla on ????? Tämä siis suoraan anturista töpseli irti.


Youtubessa joku laittoi reunimmaisiin mittapäät töpselin ollessa paikalla ja virrat päällä. 0.5v kaasuläppä kiinni ja läppää aukoen kasvaa kunnes n 5v  kaasu täysin auki. Tämä oli kyllä etuvetosesta vaikka tekijä sanoi, että samanlainen on vanhemmissa takavedoissaa
Sinä vain

Camino79

Kyllähän se volttimittaus lähtökohtasesti parempi on, koska se tieto ecullekin menee. Kytkistä näkemättä en ota kantaa mitattaviin nastoihin  :thinking:
GM only 😉
+Pihatraktori :D

A.Naali

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 14 maaliskuu, 2021, 13:33Mikä nyt on oikea tapa mitata tuo tps sensori, kolme napanen?


Kahta olen löytänyt: oomimittaus niin, että toinen mittapää on aina keskinastassa ja toinen on reunassa, mitataan molemmat reunat. Se mitä tulokseksi pitäis tulla on ????? Tämä siis suoraan anturista töpseli irti.


Youtubessa joku laittoi reunimmaisiin mittapäät töpselin ollessa paikalla ja virrat päällä. 0.5v kaasuläppä kiinni ja läppää aukoen kasvaa kunnes n 5v  kaasu täysin auki. Tämä oli kyllä etuvetosesta vaikka tekijä sanoi, että samanlainen on vanhemmissa takavedoissaa

940 on vaan mikrokytkimet siellä mitkä tunnistaa läppä kiinni ja läppä täysin auki asennot.