Logistiikkaketju

Aloittaja Gary Grand, 02 maaliskuu, 2020, 12:40

« edellinen - seuraava »

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 12 syyskuu, 2023, 10:48Oliko @rb ja @Kustom STW teillä jotain kaupantynkää meneillään?
Mun on tarkoitus pe-la poiketa Suomussalmella, niin voisin STW:lle viimein toimittaa S10 manuaalit ja ottaa tavaraa kyytiinkin ohikulkiessa.. ::)
Pohjoiseen päin kulkee kyydissä vaikka autokin. :)) Tuonko Vojakkerin takaisin?
Jo vain. Mutta elä kuule ala sitä vojaa mulle takas tarjoamaan, alkaa vaa kaduttaa jos sen hukkaat.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 12 syyskuu, 2023, 11:11Jo vain. Mutta elä kuule ala sitä vojaa mulle takas tarjoamaan, alkaa vaa kaduttaa jos sen hukkaat.
Kyllä mä meinasin pari Vojakkeria poistaa kalustovahvuudesta.. ::) Pitäis vaan leimata ne ensin, niin joku niistä maksaisikin jotain. ;D
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

LPR

Torstai-sunnuntai menee farmariauto Mikkeli (Ristiina)-Joensuu-Öllölä-Imatra-Mikkeli. Jotain mahtuu kyytiin. Periaatteessa voin jopa ottaa kevytperävaunun perään, mutta mielummin ilman.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Kustom STW

Orivedellä olis SACHC tekniikka, tarttis saada tänne keskelle Suomea E75 varrelle.

Mija

Ei kukaan satu olemaan Siilijärven suunnilta Pirkanmaa/Varsinais-suomi suuntaan tulossa?
Aina yhdet vielä kärsii ottaa

LPR

Ristiina- Kesälahti onko ketään menossa? Tai vaikka lähemmäksi Kesälahtea. Yksi 110x70 lasi pitäisi viedä. Eli vaikka henkilöauton kyydissäki menee.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

isalmela

Sattuuko kukaan asumaan Haminassa? Ostaisin yhden hifilaitteen mutta myyjä ei ymmärrettävistä syistä halua lähettää postiennakolla.

Hommana olisi hakea laatikko myyjältä ja lähettää mulle tänne Ouluun mh tai posti

Otapa yhteyttä jos ehtisit hoitaa O44 239 4663
Diesel on puhtaampi

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 15 joulukuu, 2023, 11:56Sattuuko kukaan asumaan Haminassa? Ostaisin yhden hifilaitteen mutta myyjä ei ymmärrettävistä syistä halua lähettää postiennakolla.

Hommana olisi hakea laatikko myyjältä ja lähettää mulle tänne Ouluun mh tai posti

Otapa yhteyttä jos ehtisit hoitaa O44 239 4663
Entä jos maksat lähetyskulut tuplana etukäteen ja loput ennakolla? Niin myyjä ei häviä rahaa kun et kumminkaan lunasta pakettia.
Tiukasti aisalinjalla.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 15 joulukuu, 2023, 11:56Sattuuko kukaan asumaan Haminassa? Ostaisin yhden hifilaitteen mutta myyjä ei ymmärrettävistä syistä halua lähettää postiennakolla.

Hommana olisi hakea laatikko myyjältä ja lähettää mulle tänne Ouluun mh tai posti

Otapa yhteyttä jos ehtisit hoitaa O44 239 4663


@Murikka
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Murikka

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 15 joulukuu, 2023, 11:56Sattuuko kukaan asumaan Haminassa? Ostaisin yhden hifilaitteen mutta myyjä ei ymmärrettävistä syistä halua lähettää postiennakolla.

Hommana olisi hakea laatikko myyjältä ja lähettää mulle tänne Ouluun mh tai posti

Otapa yhteyttä jos ehtisit hoitaa O44 239 4663
Minäpä soittelen sulle kohta

isalmela

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 15 joulukuu, 2023, 11:56Sattuuko kukaan asumaan Haminassa? Ostaisin yhden hifilaitteen mutta myyjä ei ymmärrettävistä syistä halua lähettää postiennakolla.

Hommana olisi hakea laatikko myyjältä ja lähettää mulle tänne Ouluun mh tai posti

Otapa yhteyttä jos ehtisit hoitaa O44 239 4663
Murikka otti homman haltuun. Mulla hyvä ja tyytyväinen mieli
Diesel on puhtaampi

cdi

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 15 joulukuu, 2023, 15:55Murikka otti homman haltuun. Mulla hyvä ja tyytyväinen mieli

  Et oo ikänä kuullu termiä "välistä veto"?

isalmela

Eihän kukaan sattumalta olisi liikkumassa Oulun ja pääkaupunkiseudun väliä suuntaan tai toiseen? Yksi hifivehje pitäisi viedä etelään ja toinen tuoda takaisin. Vähän hirvittää lähettäminen. Matkahuolto oli murjonut edellisen paketin kylkeen reiän, vaikka @Murikka oli liimannut ainakin kymmenen varovasti tarraa. O44 239 4663
Diesel on puhtaampi

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 26 joulukuu, 2023, 18:04Eihän kukaan sattumalta olisi liikkumassa Oulun ja pääkaupunkiseudun väliä suuntaan tai toiseen? Yksi hifivehje pitäisi viedä etelään ja toinen tuoda takaisin. Vähän hirvittää lähettäminen. Matkahuolto oli murjonut edellisen paketin kylkeen reiän, vaikka @Murikka oli liimannut ainakin kymmenen varovasti tarraa. O44 239 4663
Suunnitelmissa olis ajella Laukaan Suurruhtinaskunnasta Lappiin ja jossain vaiheessa takaisinkin (jos VAG suo) tuossa Loppiaisen jälkeisenä aikana. Että jos et suoraa kyytiä saa järjestymään niin tämän välin (K-S - Oulu - K-S) menis silloin.
Tiukasti aisalinjalla.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 26 joulukuu, 2023, 18:04Eihän kukaan sattumalta olisi liikkumassa Oulun ja pääkaupunkiseudun väliä suuntaan tai toiseen? Yksi hifivehje pitäisi viedä etelään ja toinen tuoda takaisin. Vähän hirvittää lähettäminen. Matkahuolto oli murjonut edellisen paketin kylkeen reiän, vaikka @Murikka oli liimannut ainakin kymmenen varovasti tarraa. O44 239 4663
Tämä kyyti alkaa jo olemaan melko kiireinen, tosin matka lyheni Oulun ja Nummelan välille 🙂 onko tosi että kukaan ei ole lähiaikoina reissaamassa suuntaan tai toiseen?
Diesel on puhtaampi