Virtuaalinen rautalankalauantai

Aloittaja Toyopet, 18 huhtikuu, 2021, 22:11

« edellinen - seuraava »

Toyopet

Toista vuotta peräjälkeen jää fyysinen tapahtuma väliin mutta nyt edes virtuaalisesti youtube-kanavan kautta rautalankaa maailmalle.

24.4.2021 eli ensi lauantaina ja klo 19.
Karkeasti kolmen tunnin kattaus.

Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Pertti K

Mukava Pertinpäiväyllätys, kiitos jo etukäteen!
Tiukasti aisalinjalla.

Toyopet

Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

HendriXXX

Tämä pitää kyllä kattoa ja myös varata jokunen bisse kaveriksi..  :mosh:  :hendrixxx:  :drinking:

Pertti K

Tiukasti aisalinjalla.

HendriXXX


NonSenCe

ai se oli ny lauantai. onneks huomasin klikata auki puol tuntii myöhäs. kerkeen näkeen hetken ainakin..
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

Pertti K

On tullut tässä kuluneen vuoden aikana katsottua useampiakin ammattilaisten livestream konsertteja, mutta eivät kyllä pärjää tälle, mahtavuutta!

On sekä soitto että tekniikka hanskassa.
Tiukasti aisalinjalla.

HendriXXX


Pertti K

Ja kellaribändi vasta tulossa!
Tiukasti aisalinjalla.

NonSenCe

tää on muuten soinut mulla taustalla siitä 19.30 asti jo. olen hyvinkin viihdytetty. hieno juttu bändeiltä tälläinen.

ja huomatkaa.. minähän en yleensäkään ole mennnyt kuuntelemaan mitään live keikkaa aiemminkaan. nyt vain jotenkin nämä tuntui sopivan hetkeen ja tunnelmaan kun surffailen netissä ja kattelen telkkarista jotain mitä lie sattuu. en siis keskity mihinkään vaan oleskelin vaan.
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

Pertti K

Tutunoloinen värisävy kitarassa  :thinking:
Tiukasti aisalinjalla.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: NonSenCe - 24 huhtikuu, 2021, 21:49tää on muuten soinut mulla taustalla siitä 19.30 asti jo. olen hyvinkin viihdytetty. hieno juttu bändeiltä tälläinen.

ja huomatkaa.. minähän en yleensäkään ole mennnyt kuuntelemaan mitään live keikkaa aiemminkaan. nyt vain jotenkin nämä tuntui sopivan hetkeen ja tunnelmaan kun surffailen netissä ja kattelen telkkarista jotain mitä lie sattuu. en siis keskity mihinkään vaan oleskelin vaan.
En ole minäkään koskaan Rautalankalauantaissa paikanpäällä käynyt kun se on meiltä kumminkin aika kaakana. Nyt on kotiteatterissa pauhannut koko ajan mitä nyt pikaisesti saunassa kävin mutta kuuluuhan se sinnekin.
Tiukasti aisalinjalla.

Pertti K

Tiukasti aisalinjalla.

Mija

Kului kyllä ilta hyvissä fiiliksissä kuunnellessa :+1:
Aina yhdet vielä kärsii ottaa