AHS Helatorstaiajo 2021 - Kuvia

Aloittaja 1320, 14 toukokuu, 2021, 13:10

« edellinen - seuraava »

1320

AHS:n Helatorstaiajo ajettiin tänävuonna lähtien Porvoosta ja kiemurrellen pikkuteitä kohti Töyrylän Kartanoa Artjärvelle josta vielä ajettiin takaisin Porvooseen.

Itse tuli käytyä lähtöpaikalla katselemassa kalustoa ja reitin alkupuolella katselemassa kun letka kurvaili ohi. Kelit oli kohdallaan ja paljon hienoa kalustoa oli liikkeellä.

Kuvia löytyy tuolta: AHS Helatorstaiajo 13.5.2021


Tradition Never Goes Out of Style!

Pande

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 14 toukokuu, 2021, 13:10Kuvia löytyy tuolta: AHS Helatorstaiajo 13.5.2021
Jossakin viestiketjussa oli keskustelua kaksiovisesta sedan-Commodoresta joka mallina oli monilta mennyt ohi, niin Helatorstaiajoon näyttää sellainenkin osallistuneen.

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

NonSenCe

olipa paljon autoja joita en tunnistanut että mikä se oikeen on.

 pitää käydä uudelleen kuvia läpi myöhemmin ja pähkäillä mistä se vois tunnistaa tai hakea googlella.
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

puu

Lainaus käyttäjältä: Pande - 14 toukokuu, 2021, 13:57Jossakin viestiketjussa oli keskustelua kaksiovisesta sedan-Commodoresta joka mallina oli monilta mennyt ohi, niin Helatorstaiajoon näyttää sellainenkin osallistuneen.



Tuollaista en ole koskaan nähnyt.

Marklin

Ai perskeles, enpäs hokannutkaan, että tuo järjestetään eikä kuulunut peruttujen listalle.
Hyvä, että joku on ollut sentään paikalla tallentamassa kalustoa muillekin.

1320

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 14 toukokuu, 2021, 19:47Ai perskeles, enpäs hokannutkaan, että tuo järjestetään eikä kuulunut peruttujen listalle.
Hyvä, että joku on ollut sentään paikalla tallentamassa kalustoa muillekin.


Itse olen koittanut vuosittain käydä näitä mobilistitapahtumiakin läpi, juurikin siksi kun siellä näkee paljon sellaista kalustoa mitä ei muualla näy ja mitä ei välttämättä tunnistakaan lunttaamatta. ;D

Tällä kertaa muistin Helatorstaiajot vasta melko viime tipassa, mutta onneksi tuli mieleen ja onneksi saivat järjestettyä. 8)
Tradition Never Goes Out of Style!