TUSKA-enska

Aloittaja Gary Grand, 28 lokakuu, 2020, 06:55

« edellinen - seuraava »

Gary Grand


TUSKA

7.11.2020 Laukaan lievestuoreella moottoriradantie 118 klo 10:00 - 18:00 ajetaan TUSKA Enduro. Ajaa voit milla tahansa mitä jaksat kantaa suossa. Endurolla, fillarilla Zetorilla, crossilla jne. Voit ajaa yksilökilpailuna tai parin kanssa jolloin sijoitus määräytyy huonomman sijoituksen mukaan. Osallistuminen ei maksa mitään ja ponderitkin tulee järjestäjältä, tosin keskeytys maksaa 20e ja se pitää jokaisella olla mukana tullessaan käteisenä.

Kisa alkaa 10;00 juoksulla mopoille jotka odottavat sinua crossiradan lähdössä ja siitä sitten alkaa TUSKA, joka kestää 8 tuntia eli päitsit sunmuut hardit on sprinttikisoja TUSKAAN nähden. Ole paikalla siis sen verran ennen aamukymmentä että ehdit liimata ponderit ja taluttaa moposi lähtöpaikalle. TUSKAlla ei ole siirtymiä eikä huoltoaikoja vaan kello käy kokoajan. Kierros kestää tunnin ja kierroksen aikana on mahdollisuus tulla kakdesta kohtaa varikolle vaikka grillailemaan ja kehuskelemaan miten mä vedin.

Kisassa tulee pimeä joten valoa pitää olla kolmeksi tunniksi ja aiempina vuosina on nastagummit olleet ihan hyvä valinta. Kaikki maaliin selvinneet palkitaan ja voittaja/voittajapari saa kiertopalkinnon hallintaansa sekä keskeytys fyffet ja lisäksi tietty saman maaliinajo palkinnon kuin muutkin. Keskeyttäjiä pilkataan vuosi säännöllisesti.

Ennakkoilmoittautuminen ei ole pakollista, riittää kun tulet paikalle. Toki ajanottaja olisi ennakkoilmoittaitumisesta mielissään ( Anssi Uuhiniemi ) , mutta hän onkin nuori nörtti jonka pitää kaikki tietää etukäteen. Toki voit startata myöhemminkin ja mukaan kyllä pääsee reitille vaikka jäisit katsomaan kilpakumppanien TUSKAa.

https://www.facebook.com/groups/180101252036584/permalink/3444025465644130
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Poju

Voi kerpeles!

Vähän turhan kaukana, enkä oo perjantain jälkeen läheskään kisakunnossa...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Cbody-hörhö - 28 lokakuu, 2020, 22:41Voi kerpeles!

Vähän turhan kaukana, enkä oo perjantain jälkeen läheskään kisakunnossa...
Mä onnittelin itseäni, kun en omista pyörää..
Tuollanen ajomahdollisuus olis ollu ihan liikaa mun vastustuskyvylle. :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 29 lokakuu, 2020, 06:30Mä onnittelin itseäni, kun en omista pyörää..
Tuollanen ajomahdollisuus olis ollu ihan liikaa mun vastustuskyvylle. :))
Kerkiithän tuon vielä hommata.  :))
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.