Autojen isku- ja mainoslauseet yms.

Aloittaja redneck1, 17 marraskuu, 2020, 08:08

« edellinen - seuraava »

Hullu-Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 04 joulukuu, 2020, 13:20Sieltä tehtaan takaa esiin kaivettu vanha ooppeli?

Autojobbareiden kanssa kahvilla istuessa kuulin seuraavan:
"Riippumaton" jobbari oli esittelemässä myyntikohdettaan asiakkaalle merkin maahantuojan toimipaikan laajaa parkkista omaan bisnekseensä hyödyntäen. Asiakas kysyy huolestuneena, että mitenkäs tässä, jos jotain vikaa autossa ilmenee. Jobbari: -Sun ei tartte olla ollenkaan huolissas. Mulla on tässä iso talo takana. (Niinkuin oli.)

juko7

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 02 joulukuu, 2020, 11:44Ei huono!
Eikä ole edes valheellista mainostamista.. :))

Se on totta, aina on varaa huonontaa!


Marklin

Tuosta Fiatin "Petojen sukua" ja "Susi jo syntyessään" sloganeista muistui mieleen, jotta vuosien varrella olen nähnyt muutaman SISU:n, jonka keulalla onkin lukenut SUSI.

WBBC

Kulosaaren sillalla muutama vuosi sitten vanha ruosteinen Mitsubishi.
Ratissa mustalais-akka. Takalasissa alkuperäinen mainostarra
"timantit ovat ikuisia"

Marklin

Volvoihin liittyen Tanhuhovin Rompetorilta 2012:



Jarona

Chevrolet C10 Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

Pande

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 02 joulukuu, 2020, 06:48Joku päivä kaupan pihalla oli vanha Opel kadett, jossa luki "maailman laajuisen general motorsin takaa Opel".
Olisiko kuitenkin siten kuin tuolla heti topicin ensimmäiseen viestiin linkittämässäsi luettelossa lukee:

"Opel, takeena maailmanlaajuinen General Motors"

Kuulostaisi hieman loogisemmalta.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

signet

Offroad  Ramchargerissa oli tarra:
ETTÄ AJAISIN RANGELLA? ennemmin syön matoja...
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

Hullu-Jussi

Tämä ei ollut mitenkään huono aikoinaan:
"The Heartbeat of America"
Vielä viime kesänä yksi USA:ssa aikaisemmin asunut kylän mies sanoi, että hänellä aina herää vanhat muistot 90-luvulta, kun olen huristellut Chevy-pickupilla kylän läpi ja V6:n ääni on kuulunut heidän pihaan.



kuutio

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 04 joulukuu, 2020, 16:45.. muistui mieleen, jotta vuosien varrella olen nähnyt muutaman SISU:n, jonka keulalla onkin lukenut SUSI.
Varmaan joillain ollu liikaa remonttia.. tai kaverit käyny muuttamassa järjestystä
All work and no play makes Jack a dull boy.

kuutio

Yhessä duunipaikassa työkaveri kerto että tyttärensä oli tuonu uuden poikaystävän näytille ja jannulla fiatin UUNO...
 niin sanoi todenneensa että heilläpäin on tapana Kertoa nimensä eikä kirjoittaa sitä takaluukkuun..
All work and no play makes Jack a dull boy.

TwistOla

Tähä jaksa ny mitään ylvästä keksiä!

isalmela

Lainaus käyttäjältä: signet - 05 joulukuu, 2020, 10:16Offroad  Ramchargerissa oli tarra:
ETTÄ AJAISIN RANGELLA? ennemmin syön matoja...
Taitaa olla typerin mitä olen ikinä kuullut  :-X
Diesel on puhtaampi

Janne-Pekka

Toyotalla suomi kuljettaa näkyy enenevissä määrin afrikassa nykyään.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.