Määrittele harrastaja?

Aloittaja Coronet-66, 15 tammikuu, 2020, 14:39

« edellinen - seuraava »

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 15 tammikuu, 2020, 22:33
Lainaus käyttäjältä: sössö - 15 tammikuu, 2020, 22:05saispa joskus olla niin etuoikeutettu että saisi ajaa corollalla.

on lottovoitto ajaa corollalla
corollamies voittaa aina

corolla kun taakse jäi, mietin hiljaa mielessäin
mitä siitä kertoisin, kysyjälle vastaisin
corolla on täällä tylsä mutta moni täällä "eksoottinen" perusjenkki taas jenkeissä tylsä. Win lose- situation
sitku muutan jenkkeihi tuon suomesta carina kakkosen millä ajelen siellä ja myyn jollekkin jay lenolle miljoonalla

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 15 tammikuu, 2020, 17:34Yksi perhetuttu kaveri ei kusekaan vanhojen jenkkien suuntaan, ajaa uutena ostamallaan, ja rahalla teettämällään, 10 sekunnin turbo-Golfilla. Ei juuri koske työkaluihin, mutta tietää "kaiken" uudemmista sporttiautoista. Pidän aitona harrastajana.

Itse en kusekaan uusien Golfien suuntaan, piha täynnä kasari pikuppeja ja subuja ja muuta paskaa, ja teen kaikki korjaukset ja huollot itse. Hän tuskin pitää minua harrastajana, enkä oikeen pidä itsekään.
Tän jälkeen tähän on vaikee lisätä oikeen mitään, vaikka mieli tekiskin. Eiköhän se ollu siinä...
En varmasti oo.

TopoT/A

Kai mä olen harrastaja kun oon omistanu jenkin 30 vuotta,vaikka korjaukset pajalla teetätänkin.
Pontiac Trans Am 385 LT1 1996 T-top

Nyypäle66


Jooli


P. Aholainen

Eiköhän jokainen lokeroi itsensä mihin lokeroon haluaa. Mitä se muille kuuluu
Paalissa.

signet

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 15 tammikuu, 2020, 20:47Jos mulla ollut corolla aina, tiedän kaikki mallit ja osaan jokaiseen vaihtaa öljyt ja jarrupalat mutta se jää siihen, mikä olen?
Turo,Jorma tai Väinö   :D
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

DX

pankaa tuo suosikkeihinne pahan päivän varalta, tai liittykää vaik heti. https://pottupotero.forumotion.eu/

world is crumbling down, i don't know how to act anymore

Lakeuden el Loco

Korjasitko sä sen rikki?

leivonharri

Sanassa "harrastus" on sisällä sana "harras". Eli teki sitten sitä tai tätä on pääasia, että tekee sen vakavissaan, toisia, erilaisia paheksuen. Maailma ei kaipaa tyhjännaurajia eikä puolivillaisia housuja.
Vielä on eilinen jossain.

rb

Lainaus käyttäjältä: DX - 21 tammikuu, 2020, 11:40elämäntapaintiaani
Pikemminkin tommoiseksi minäkin itseni lasken.

Pikappi on käyttis, mitä "harrastetaan" tasan vaan ne pakolliset, eli öljynvaihdot ja rengasta alle pari kertaa vuodessa.

Varsinainen harrastaminen tapahtuu sitten kaksipyöräisten merkeissä..



 

marwec

No ni, sain ehkä tarpeekseni OD:sta ja rekkasin itteni tänne.

Toistaiseksi vikan auton luovutin pois pari vuotta sitten ja nyt on enää moottoripyöriä.
Yksikään ei ole enää alkuperäisessä kunnossa ja itse olen muutokset tehnyt, eli uskoisin olevani harrastaja.
Mun mielestä ihminen joka ostaa valmiina auton/mopon tai teettää muutokset jollain, on ehkä enemmänkin ajelija.
Kuluvien osien ja nesteiden vaihtoa en näkis harrastamisena, vaan pakollisena toimenpiteenä.
Omalla kohdalla tarkempi määritelmä on ehkä rakentelija.. ::)
Aloittaminen on ensiaskel epäonnistumiseen.

HendriXXX

^^ Tere tulemast foorumille!  ;)  :+1:

Teesi

48 vuotta tykännyt kaikenlaisista harrasteautoista ja prätkistä, en nyt IHAN kaikista mutta melkein. Äidin mukaan hiekkalaatikolla minun räksteri voitti kaikki muut, (joku 70 luvun matchbox auto).
Kohta 50 v. olen. Harrastekampe ollut jonkinlainen aina, ehkä customoitu (ei siis vittu tuunattu >:( ) rollaattori eli harley parkinson tai varmaan sähköinen rullatuoli joka menee drag weekillä ainakin kympin vartilla tulevaisuudessa alla. Kunhan vanhaksi tulee.  ;D
Pitkä päätyyn ja kaljalle.
Pussihousu avoC4
Volle

Wakasaki

FuryIII 71

1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.