Voiko vanhasta asuntovaunusta saada edes siedettävän työmaakopin.

Aloittaja Jussi, 02 kesäkuu, 2020, 02:57

« edellinen - seuraava »

Rusty

Ah, ahtaita aikoja.

Pertti K

Tiukasti aisalinjalla.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 08 heinäkuu, 2020, 21:25Hienoa että saatiin uusi jäsen jaokseen!
Se on jo loppusijoitettu kohteeseen kiinteästi.

Huvitti tavallaan vähän, kun viedessä kaikki karavaanarit naama virneessä morjesteli vastaantullessa...
En varmasti oo.

Jussi

Nyt on sadellu ihan kunnollakin, mutta näyttää vaunu pitävän veden ulkona. Jääkaappiakin muistin tänään testata siirron jäljiltä, aika pitkäänhän se tyhjällä kaasuputkistolla otti ennenku alko heräämään. Lähti kuitenkin ilman apuja ja tunnissa oli jo varsin kylmä. Kaasukaappi ku ei taida olla nopeusihme, niin lienee ihan normikäytöstä?
En varmasti oo.

Pertti K

Juu kyllä sitä saa hetken odotella ennenkuin jäähtyy. Pakastelokerosta sen ensimmäisenä tuntee lähtikö rokkaamaan. Mulla on tosi tarkka auton asennolle että lähtee päälle, muutaman kerran luullut että nyt se on särki mutta kuha laittoi auton suoraan niin hauki! Ja mulla ainakin jos ei meinaa syttyä uudella pullolla niin vähän hellasta pöhäyttää kaasua että saa putket täyteen. Riippuu tietysti siitä miten putkistot menee. Onkos sulla siinä sähkökäyttöä ollenkaan? Sillä tuntuu olevan vähän tehokkaampi mulla.
Tiukasti aisalinjalla.

Lerssinen

Mulla on taas joka kaasukaappi pelannu ongelmitta, ihan sama mikä auton asento on ollu..

Pertti K

Joo sitten kun käynnistyy niin ei väliä vaikka onkin gallengallellaan. Miettinyt että liittyyköhän se jotenkin kylmäaineen kiertoon, mihinpä muuhunkaan. Noh, Jussi tietää nämä.
Tiukasti aisalinjalla.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 11 heinäkuu, 2020, 17:05Juu kyllä sitä saa hetken odotella ennenkuin jäähtyy. Pakastelokerosta sen ensimmäisenä tuntee lähtikö rokkaamaan. Mulla on tosi tarkka auton asennolle että lähtee päälle, muutaman kerran luullut että nyt se on särki mutta kuha laittoi auton suoraan niin hauki! Ja mulla ainakin jos ei meinaa syttyä uudella pullolla niin vähän hellasta pöhäyttää kaasua että saa putket täyteen. Riippuu tietysti siitä miten putkistot menee. Onkos sulla siinä sähkökäyttöä ollenkaan? Sillä tuntuu olevan vähän tehokkaampi mulla.
On siinä ne 12/220V nappulat ja verkkosähköllä toimii kyllä, akulla ei. Mutta se ei ole edes vaihtoehto, niin en tutkinutkaan. Eikä kyllä ole sitä verkkosähköäkään...

Aika hyvin se sisälle kuumentaa, vaikka nyt laitoin "pakoputkenkin" paikalleen. Edellinen kaapin vaihtaja ei ollu jaksanu sitä katella... Vähän kärytelly asenuskolon sisuksia. Pikkuviileellähän toi pitää vaunun lämpösenä.
En varmasti oo.

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 12 heinäkuu, 2020, 06:41Mulla ei pelitä kaappi 12voltilla.
Vaunussa voi olla fiksusti kytketty vain vetoautosta tulevaan plussaan, olisko autossa toimii vain käynnissä-toiminto? Se nimittäin tyhjää akun tehokkaasti.
En varmasti oo.

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 12 heinäkuu, 2020, 13:26Vaunussa voi olla fiksusti kytketty vain vetoautosta tulevaan plussaan, olisko autossa toimii vain käynnissä-toiminto? Se nimittäin tyhjää akun tehokkaasti.
Juuri näin, vain käynnissä ollessa pelittää 12 V.
Tiukasti aisalinjalla.

palontie

Ei lähtenyt päälle käynnissäkään,tai ei ainakaan se merkkivalo.
Missäs sulla Pertti on sulake jääkaapille?
Eniten vituttaa kaikki.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: palontie - 12 heinäkuu, 2020, 18:23Ei lähtenyt päälle käynnissäkään,tai ei ainakaan se merkkivalo.
Missäs sulla Pertti on sulake jääkaapille?
Yhtään en kyllä osaa sanoa. Voin koittaa kurkata jos sattuisi löytymään.
Tiukasti aisalinjalla.

Jussi

Rähjäisyydestään huolimatta vaunu hoitaa hommansa. Kyllä täällä asustelee, mutta helvatan ahdashan tämmönen pikkuvaunu on.
En varmasti oo.