Buick -48

Aloittaja Gary Grand, 19 huhtikuu, 2024, 19:21

« edellinen - seuraava »

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: A.Naali - 21 huhtikuu, 2024, 20:06Penkit, etuakseli, volvon vinokone ja laatikko kiinni ja leimalle... :mosh:

Jumal-ratkaisu! :iwantit:
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

A.Naali

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 21 huhtikuu, 2024, 21:25Jumal-ratkaisu! :iwantit:

Henkalle vois vinkata, että tälläisissä tapauksissa voisi tykätä vaikka 17-kertaa...

samiralfey

Siitä mukava projekti, että mitään ei voi pilata kun on jo tulipalon jäljiltä ja jos joskus liikkuu, ihan millä tekniikalla vain, niin hatunnoston arvoinen teko. Pitääpä viikonloppuna taas mennä oman raadon kimppuun ettei jää jalkoihin.
Or Pontiac if you know what I'm sayin', po' old nigg thinks it's a Caddy

Gary Grand

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Markok - 21 huhtikuu, 2024, 19:18Nuo lommothan ei vaikuta katsastukseen.
Kun nyt ei lähde järjettömään laukkaan niin tehtävissä ihan säädyllisessä ajassa 8)
Periaatteessa näin.
Katon aion joka tapauksessa vaihtaa suorempaan, mutta se on aika korkea.. :o
Konepellin ja lokasuojien rutuista saa enimmän osan piestyä paremmaksi muutamassa tunnissa.. Suoria niistä en ala yrittämäänkään. ;D

Ovet on vedelleet siinä määrin että niiden kanssa voi joutua harjoittelemaan oikomista ihan jo ikkunoiden mahduttamista ajatellen..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Markok

No joo, pitää ovet reikäänsä saada mahtumaan ja muuta mutta vasara ja lämpöä niin tulee hyvä :coolsmoke:

Peili suoraa pakkeloimalla et lähde todennäköisesti edes yrittämään?

Camino79

@Gary Grand saattoi jo saadakin tarjousta pellinmuokkaukseen soveltuvista kaluista  ::)
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Markok - 22 huhtikuu, 2024, 18:36No joo, pitää ovet reikäänsä saada mahtumaan ja muuta mutta vasara ja lämpöä niin tulee hyvä :coolsmoke:

Peili suoraa pakkeloimalla et lähde todennäköisesti edes yrittämään?
Mä oon niin sillai hullu, et saattasin osan tehäkin ihan peiliksi, vaikka muuten käyttäs Garyn ominaista tyylilajia. Siinä olis kontrastia ja sais ihmetellä, mitvit.
En varmasti oo.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 23 huhtikuu, 2024, 00:56Mä oon niin sillai hullu, et saattasin osan tehäkin ihan peiliksi, vaikka muuten käyttäs Garyn ominaista tyylilajia. Siinä olis kontrastia ja sais ihmetellä, mitvit.

:rolleyes:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement