Ihmeellisiä ostajia

Aloittaja Gary Grand, 13 lokakuu, 2020, 12:46

« edellinen - seuraava »

NV-550

Lainaus käyttäjältä: Antti - 20 marraskuu, 2021, 09:35Kesällä sattui kohdalle kaksi ihmeellistä ostajaa, kun 165 Massikka oli kaupan. Selkeästi oli nettikoneessa kerrottu, että vikoja on ja uutta ei olla myymässä.

Tapaus 1: saapui sovitusti paikalle, jaahasteli traktoria hyvän tovin, kävi ajamassa pienen lenkin, jaahasteli lisää. Samalla selitti abaut puoli elämäntarinaansa, millaisia koneita hänellä on ollut jne. Aika tuhraantui reilu tunti, kauppoja ei syntynyt. Jäi mielikuva että oletti kyseessä olevan parempikuntoinen kapistus. Aika kylähullun oloinen kaveri... ;D

Tapaus 2: Joku kuljetusyrittäjä Laitilan suunnalta. Soitti, ilmoitti että hintapyyntö on just oikea, pyysi tilinumeron ja laittoi fyrkat tulemaan. Järjesti firmansa lavettikuskin myöhemmin noukkimaan Massikan kyytiin. Menispä kaikki kaupat yhtä helposti
Oon eläissäni ostanu 12 autoa,1 mönkijän ja 2 moottoripyörää näkemättä,rahat tilille ja oon sovittuna pvnä hakenu pois. Käytettyjä vehkeitä kun ostaa niin ihan turhaa ja lapsellista ruveta jälkeenpäin ruikuttamaan. Nielen tappioni niinku mies.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: NV-550 - 21 marraskuu, 2021, 13:43Oon eläissäni ostanu 12 autoa,1 mönkijän ja 2 moottoripyörää näkemättä,rahat tilille ja oon sovittuna pvnä hakenu pois. Käytettyjä vehkeitä kun ostaa niin ihan turhaa ja lapsellista ruveta jälkeenpäin ruikuttamaan. Nielen tappioni niinku mies.
Sä voisit alkaa ostamaan multa autoja ;D
Sinä vain

NV-550

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 21 marraskuu, 2021, 13:44Sä voisit alkaa ostamaan multa autoja ;D
Jo vain käy jos on mielenkiintosia vehkeitä ja hinnat kohillaan.🙂

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: NV-550 - 21 marraskuu, 2021, 13:46Jo vain käy jos on mielenkiintosia vehkeitä ja hinnat kohillaan.🙂
Prkle kun ei oo just nyt mitään myytävää vaan tilille voit rahaa laittaa kyllä
Sinä vain

manha

Lainaus käyttäjältä: NV-550 - 21 marraskuu, 2021, 13:43Oon eläissäni ostanu 12 autoa,1 mönkijän ja 2 moottoripyörää näkemättä,rahat tilille ja oon sovittuna pvnä hakenu pois. Käytettyjä vehkeitä kun ostaa niin ihan turhaa ja lapsellista ruveta jälkeenpäin ruikuttamaan. Nielen tappioni niinku mies.

Sama toimintamalli itsellänikin käytössä...paitsi etten välttämättä aina ole kiirehtinyt noudon kanssa.
Ajettavaksihan ne on tehty !!

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 21 marraskuu, 2021, 13:54Prkle kun ei oo just nyt mitään myytävää vaan tilille voit rahaa laittaa kyllä
Etumaksuna tulevista kaupoista? :P

Tuo oiskin kätevä systeemi..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 marraskuu, 2021, 13:55Etumaksuna tulevista kaupoista? :P

Tuo oiskin kätevä systeemi..
Ihn niinku ostais uuden Mersun, toimitus -23 maaliskuussa.
Tiukasti aisalinjalla.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 marraskuu, 2021, 13:55Etumaksuna tulevista kaupoista? :P

Tuo oiskin kätevä systeemi..
Niin ja jos mitään myytävää ei mulle tule niin pidän rahat varausmaksun tapaan  O0
Sinä vain

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 21 marraskuu, 2021, 13:57Ihn niinku ostais uuden Mersun, toimitus -23 maaliskuussa.
Mä voisin Kyrpovilta ostaa vaikka hyväkoppaisen, leimatun, alle 200tkm ajetun, keltaisen, 740 2.3 turbo-Vollen tonnilla. :P

Tuun noutamaan viimeistään keväällä.. 8)

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 marraskuu, 2021, 14:02Mä voisin Kyrpovilta ostaa vaikka hyväkoppaisen, leimatun, alle 200tkm ajetun, keltaisen, 740 2.3 turbo-Vollen tonnilla. :P

Tuun noutamaan viimeistään keväällä.. 8)


laita vaan tonni tulemaan, jos ei kevääseen mennessä löydy niin katotaan uuden maksun kanssa jotain muuta tilalle  O0
Sinä vain

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 21 marraskuu, 2021, 14:05laita vaan tonni tulemaan, jos ei kevääseen mennessä löydy niin katotaan uuden maksun kanssa jotain muuta tilalle  O0
Nyt kuulostaa hyvältä.. :P
Käykö ihan kortin numero vaan? :o
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 marraskuu, 2021, 14:06Nyt kuulostaa hyvältä.. :P
Käykö ihan kortin numero vaan? :o
anna kortti ja nunero niin palautan huomenna hoi
Sinä vain

Marklin

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 31 lokakuu, 2021, 21:27Tori.fi:ssä kaksi autoa myynnissä, kumpaankin tuli pari sataa alle pyynnin oleva tarjous, jotka hyväksyttiin.
Kumpaakaan tarjoajaa ei ole näkynyt autoja hakemassa.

Toinen lähti pihalta perjantaina.
Ei ollut kuitenkaan alkuperäinen tarjouksen tehnyt heppu, vaan toinen henkilö, joka toi sovitun tiukan hinnan mukaisen rahanipun ja ajoi auton pois.
Toinen odottelee edelleen pirkanmaalaista korjaamoyrittäjää, joka hiukan yli kuukausi sitten lupasi varmat kaupat renkaita potkimatta...

Sleepercooler

Ostaja soitteli moneen kertaan tosta mun k70:stä ja mainitsi että liian iso projekti ja lopulta tuli kattoo paikanpäälle, tutki auton tositarkkaan, makas vesisateella jätesäkin päälläkin kun koputteli auton pohjaa,vähän kuin Kummelin "autoa ostamassa" sketsissä.... Ja toses lopuksi jälleen kerran... Liian iso projekti...
Soitti kuitenkin seuraavana paivänä että ostaa auton!!
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

signet

Lainaus käyttäjältä: Sleepercooler - 27 marraskuu, 2021, 17:32Ostaja soitteli moneen kertaan tosta mun k70:stä ja mainitsi että liian iso projekti ja lopulta tuli kattoo paikanpäälle, tutki auton tositarkkaan, makas vesisateella jätesäkin päälläkin kun koputteli auton pohjaa,vähän kuin Kummelin "autoa ostamassa" sketsissä.... Ja toses lopuksi jälleen kerran... Liian iso projekti...
Soitti kuitenkin seuraavana paivänä että ostaa auton!!
Jos K70:n tahtoo,niin ei niitä liikaa ole tarjolla.
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...