Ihmeellisiä ostajia

Aloittaja Gary Grand, 13 lokakuu, 2020, 12:46

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: signet - 27 marraskuu, 2021, 21:05Jos K70:n tahtoo,niin ei niitä liikaa ole tarjolla.
Nimenomaan!
Se "liian iso projekti" voi ollakin pitkiin aikoihin ainoa tarjolle tuleva..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 27 marraskuu, 2021, 21:31Nimenomaan!
Se "liian iso projekti" voi ollakin pitkiin aikoihin ainoa tarjolle tuleva..
Koskiskohan tää myös Solifer-vaunuja...
En varmasti oo.

signet

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 28 marraskuu, 2021, 04:04Koskiskohan tää myös Solifer-vaunuja...
ei.niistä on ylitarjontaa.
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: signet - 27 marraskuu, 2021, 21:05Jos K70:n tahtoo,niin ei niitä liikaa ole tarjolla.
Mulla oli sellaisia aikoinaan 3 kpl pihassa samaan aikaan. Kaikki sain kuitenkin myytyä  C:-)

JiiTee

Mitenköhän mahtaa ostaja löytää perille, jos ei koskaan kysynyt osoitetta mistä myytävänä oleva kohde löytyy?  :rotfl: Helvetisti kysellään ja ilmoitetaan ajankohtakin, koska ollaan tulossa. Ko. ajankohtaan on nyt vartin verran...  :)) Muutenkin nykyään on todella raskasta myydä yhtään mitään, kun ei viitsitä tavata edes sen vertaa, että ei tarvis kysyä kaikkia niitä kysymyksiä asioista, jotka lukee jo siinä ilmoituksen tekstissäkin. Pitää varmaan kaikki PAALATA! Täytyis ottaa enemmän viihteenä nykyajan kaupankäynti, mutta kyllä se joskus silti menee tunteisiin. Ugh.. :))

A.Naali

Toi perhanan taidemaalari otti yhteyttä, että vaihtaisi Volvon tauluihin... :rotfl:

Vissiin aika moni vaihtanut kun, kun toi vissiin tolla bisnestä tekee... :o 

A.Naali

Pitäisiköhän itekkin pistää vaikka muksujen maalaukset tienaamaan. Sanokaa hep, kuka haluaan niihin autonsa vaihtaa...  ;D

Chevyman

Lainaus käyttäjältä: A.Naali - 02 toukokuu, 2022, 19:02Toi perhanan taidemaalari otti yhteyttä, että vaihtaisi Volvon tauluihin... :rotfl:

Vissiin aika moni vaihtanut kun, kun toi vissiin tolla bisnestä tekee... :o 
Mulla olis joskus vuosia sitten ollut ihan hyvä vaihtobisnes sen kanssa, mutta sai ilmeisesti paremman kaupan/mietin liian kauan, kun vaihtoi auton johonkin muuhun. Tosin mulle olisi tullut vaihdossa mielenkiintoinen auto ja taulu itse haluamastani aiheesta. (yhdestä harrasteautostani)

'59 Kingswood

Tuolla nettiautosta yms.bongattua-ketjussa oli kaikenlaista mietintää huutokauppojen pohjahinnoista yms.

Tästä tuli mieleeni muutaman? vuoden takainen tapaus liittyen Patinakädiin.

En enää muista kaikkia yksityiskohtia ihan tarkasti, mutta silloinkaan Kädi ei ollut myynnissä, eikä ole mun omistusaikana ollut ennen, eikä jälkeenkään.

Mutta joo, jonain iltana vuosia sitten puhelin soi ja soittaja kyseli, onko mulla ko. auto ja mitä se maksais.
Vastasin, että joo, kyllä se tossa on, mutta en myy. Vastaukseksi sain jonkun "kaikelle on joku hinta"-tyyppisen kommentin, johon vastasin jotain "kun ladot Kädin nokkapellille alkupanokseks 30k ja jatkat siitä tonni kerrallaan, niin sanon, kun on riittävästi" Vastauksena tähän sain jonkun ~ 10k€ tarjouksen :o

Ja mitä loppupeleissä jäi viivan alle? Minä olen mulkku, koska en hyväksynyt em. tarjousta :rotfl:

tevo

Eihä tosa mittää outua oo, tievustellaa alintahintaa...
Maksat sen 10tuhattaeurua ja mä tuon vaihosa harvinaisen mustan V7kympin..
Born for Winter

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: tevo - 12 marraskuu, 2023, 20:47Eihä tosa mittää outua oo, tievustellaa alintahintaa...
Maksat sen 10tuhattaeurua ja mä tuon vaihosa harvinaisen mustan V7kympin..
Luulen, että et ehkä ihan ymmärtänyt? Ei se mitään, tiedän kyllä, ettei luetun ymmärtäminen ole kaikille kovin helppoa.
Voi-sin lait-taa yl-lä o-le-van teks-tin ta-vu-vii-vo-jen kans-sa uu-del-leen, mut-ta en us-ko sen aut-ta-van yh-tään.

Valde

Lainaus käyttäjältä: '59 Kingswood - 12 marraskuu, 2023, 20:19Tuolla nettiautosta yms.bongattua-ketjussa oli kaikenlaista mietintää huutokauppojen pohjahinnoista yms.

Tästä tuli mieleeni muutaman? vuoden takainen tapaus liittyen Patinakädiin.

En enää muista kaikkia yksityiskohtia ihan tarkasti, mutta silloinkaan Kädi ei ollut myynnissä, eikä ole mun omistusaikana ollut ennen, eikä jälkeenkään.

Mutta joo, jonain iltana vuosia sitten puhelin soi ja soittaja kyseli, onko mulla ko. auto ja mitä se maksais.
Vastasin, että joo, kyllä se tossa on, mutta en myy. Vastaukseksi sain jonkun "kaikelle on joku hinta"-tyyppisen kommentin, johon vastasin jotain "kun ladot Kädin nokkapellille alkupanokseks 30k ja jatkat siitä tonni kerrallaan, niin sanon, kun on riittävästi" Vastauksena tähän sain jonkun ~ 10k€ tarjouksen :o

Ja mitä loppupeleissä jäi viivan alle? Minä olen mulkku, koska en hyväksynyt em. tarjousta :rotfl:
Tuliko perus "Et ikinä saa sitä myytyä paremmalla hinnalla!"?
Noi on sitten semmosia ihmisperseitä, että pitäs kuristaa pilalle. Joo hauska ja naurattaa alkuun, mutta tämmösiä tinkijöitä on junalauta 50€ puhelimista lähtien.
Takavetopihtaaja

signet

Lainaus käyttäjältä: '59 Kingswood - 12 marraskuu, 2023, 20:19Tuolla nettiautosta yms.bongattua-ketjussa oli kaikenlaista mietintää huutokauppojen pohjahinnoista yms.

Tästä tuli mieleeni muutaman? vuoden takainen tapaus liittyen Patinakädiin.

En enää muista kaikkia yksityiskohtia ihan tarkasti, mutta silloinkaan Kädi ei ollut myynnissä, eikä ole mun omistusaikana ollut ennen, eikä jälkeenkään.

Mutta joo, jonain iltana vuosia sitten puhelin soi ja soittaja kyseli, onko mulla ko. auto ja mitä se maksais.
Vastasin, että joo, kyllä se tossa on, mutta en myy. Vastaukseksi sain jonkun "kaikelle on joku hinta"-tyyppisen kommentin, johon vastasin jotain "kun ladot Kädin nokkapellille alkupanokseks 30k ja jatkat siitä tonni kerrallaan, niin sanon, kun on riittävästi" Vastauksena tähän sain jonkun ~ 10k€ tarjouksen :o

Ja mitä loppupeleissä jäi viivan alle? Minä olen mulkku, koska en hyväksynyt em. tarjousta :rotfl:
Mulla kävi vähä samanlainen homma,joku soitteli muijjan Furystä,oli jonkun ex.omistajan jälkikasvua, ja kyseli hintaa.Tarjosi viis tonnia,kun pitäis rahaa kunnostukseenkin jäädä ja olihan se varmasti ajokunnossa,sanoin että on kyllä,mutta en myy sitä miksikään kesän lauluautoksi,enkä kyllä myy millään viidellä tonnilla.Sanoin että  kun esittää kunnon tarjouksen,niin voin harkita,mut myynnissä se ei ole.Ostettavissa ehkä.
No kahden viikon päästä soitti uudestaan;oletko jo saanut myytyä.No vittu en kun ei se ole myynnissä missään...
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...