Ihmeellisiä ostajia

Aloittaja Gary Grand, 13 lokakuu, 2020, 12:46

« edellinen - seuraava »

puu

Lainaus käyttäjältä: -kk- - 23 toukokuu, 2021, 21:45Mikälie maanantai kappale ku tommone ollu jo tehtaalta, kasaajat kasanneet niistä osista mitä käteen sattunu ;D
Miusta noilla keulapelleillä on hienompi 8)
Six mie ton ostin aikonnaa, olinko ihmeellinen ostaja ?!?

Hienompi on noin.
Lienee ainoa maailmassa.


-kk-

Lainaus käyttäjältä: puu - 23 toukokuu, 2021, 21:47Hienompi on noin.
Lienee ainoa maailmassa.



Polaran ja Matatadorin siivet miusta rumat.
Ei todellakaan tietoa tosta symbioosista sen tarkemmin

Kalu

Mää mikää nippelitietoilija oo, googlatkaa muut... Mut liittyyks tohosit kanada tai ennemminkin exportti mallit?

Poju

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 23 toukokuu, 2021, 22:16Mää mikää nippelitietoilija oo, googlatkaa muut... Mut liittyyks tohosit kanada tai ennemminkin exportti mallit?

60 export-malli oli DeSoto Diplomat, joka tehtiin Dartin koppaan.

Yhteys Kanadan-tuotokseen voi olla, mutta nyt keskityn hörppimään juojaa vahvempaa...


manha

Lainaus käyttäjältä: -kk- - 23 toukokuu, 2021, 21:31Joo, tammikuussa 2010 ajoin ton Vaasasta tänne Itä-Suomeen.
Sitten ollu pari muuttujaa matkassa nii vuoskymmenen maannu toi perkeles jemmassa.
Oli manhan jälkeen hetken yhellä prätkäukkelilla mikä oli kätesä telonu tms jolta ostin ton.
Joo,2009 vuoden lopulla vaihdoin juurikin tuon vaasalais kaiffarin kanssa Phoenixin,tuollaiseen -67 GT Darttiin...

Ajettavaksihan ne on tehty !!

Jussi

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 15 toukokuu, 2021, 10:41Laitoin muutaman romppeen nettiin ja heti tulee hinnan kyselijöitä (ilmoituksessa) tehon kyselijöitä (ilmoituksessa) paikkakunnan kyselijöitä (ilmoituksessa)

Ja laitoin että SOITA kun ei millään jaksais tollasta viestittelyä.. ny jo kaduttaa tää ilmoitusten laitto 😠😠
Just noiden kyselyjen takia en missään tapauksessa haluais, et soittaa. Viestiin voi vastata ku ehtii, soitto tulis kuitenkin huonoon väliin ja aika hukkaan.
En varmasti oo.

kuutio

Mun Pitäis jo tietää.. ettei savolaiseen kerta kaikkiaan ole luottamista. Anteeksi te kaikki kunnon savolaiset teitäkin on.
Mutta miksi näissä kauppatouhuissa mä aina törmään näihin ennalta arvattaviin rotunsa edustajiin.
No mä pidin huolen että mua ei päästy kusettaan mutta aina näköjään pitää yrittää.
Oli ukolla ilmeitä kun totesin että moneen kertaan lupas käteistä ja nostetaas kauppatavara pois kärryltä. Pitkä matka ollu Pohjois - savosta Lahteen.
Sitte alahuuli väpättäen makso mobilepayllä ja mä en jääny auttaan liinojen laitossa enkä toivottanu hyvää kesää vaan kiihdytin sisälle heti kattoon että kanssa näkyy mun tilillä.
Eli kai mä olen sitten se v#ttumainen myyjä.
All work and no play makes Jack a dull boy.

Chevyman

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 10 kesäkuu, 2021, 23:03Mun Pitäis jo tietää.. ettei savolaiseen kerta kaikkiaan ole luottamista. Anteeksi te kaikki kunnon savolaiset teitäkin on.
Mutta miksi näissä kauppatouhuissa mä aina törmään näihin ennalta arvattaviin rotunsa edustajiin.
No mä pidin huolen että mua ei päästy kusettaan mutta aina näköjään pitää yrittää.
Oli ukolla ilmeitä kun totesin että moneen kertaan lupas käteistä ja nostetaas kauppatavara pois kärryltä. Pitkä matka ollu Pohjois - savosta Lahteen.
Sitte alahuuli väpättäen makso mobilepayllä ja mä en jääny auttaan liinojen laitossa enkä toivottanu hyvää kesää vaan kiihdytin sisälle heti kattoon että kanssa näkyy mun tilillä.
Eli kai mä olen sitten se v#ttumainen myyjä.
Oli jotenkin niin sekava kirjoitus, että mulle ei auennut, mikä tässä oli se kusetusyritys? Jäikö tekstistä puuttumaan joku osuus, vai mikä?

kuutio

No kun ostaja lupaili moneen kertaan että maksaa hakiessaan. Ja sitten sitä käteistä ei ollukkaan mukana.
Ja kokoajan sitä juttua tulee aivan kaikesta asiaan liittymättömästä kiihtyvällä vauhdilla.
Olisikko itte päästäny tämmösen henkilön lähteen lupauksella
" hän laittaa sitten tilille"
Tämmösen henkilön, kenestä olet jo saanu muutenkin huonon vaikutelman?
All work and no play makes Jack a dull boy.

Kyrpov

Isäukko myy kaikkea tavaraa ja tuo mobilepay tuntuu olvan kovasti muotia nykyään. Se myös ekalla kertaa soitti mikä tää homman nimi on
Sinä vain

1320

Pitääkin muistaa laittaa ilmoitukseen seuraavan kerran kun jotain myy, että ei mitään mobilepaykikkailuja vaan maksu oikealla rahalla (tai hätätapauksessa tilisiirrolla).
Tradition Never Goes Out of Style!

kuutio

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 11 kesäkuu, 2021, 10:41Pitääkin muistaa laittaa ilmoitukseen seuraavan kerran kun jotain myy, että ei mitään mobilepaykikkailuja vaan maksu oikealla rahalla (tai hätätapauksessa tilisiirrolla).

Onkos tossakin maksajalla mahdollisuus ensin luoda semmonen tilisiirron "näkönen" jonka näyttää myyjälle ja sitten saa peruttua?
All work and no play makes Jack a dull boy.

Kyrpov

Kaikki on varmasti mahdollista jos ei nyt vierestä seuraa näpyttelyä
Sinä vain

Ragnar Ök

Sittenkun kaikilla on siru ranteessa, ei tarvitse kuin kätellä
kauppojen päälle  ;D
Don't start what you can't finish.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Ragnar Ök - 11 kesäkuu, 2021, 13:12Sittenkun kaikilla on siru ranteessa, ei tarvitse kuin kätellä
kauppojen päälle  ;D
..ja avarilla kun läväytät, ni lähtee samantien rahat tililtä osuman kohteelle? :smashhead:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement