Uudet retroautot.

Aloittaja WBBC, 05 heinäkuu, 2021, 17:46

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Poju - 27 marraskuu, 2021, 12:10Sä voisit laittaa c2 Corveten ajovalot 57 Buickiin.  ::)
Hmm? :thinking:
Viittaatko mun pään toimintaan vai tuohon TsingTsongiin? :o

Mä voisin kyllä.. :))
Mutta mun mielestä noilla kiinalaisilla ei ole mitään tekemistä Buickin ja Vetten kanssa. ::) Ovatpahan vaan vähän niiden näkösiä..
Ja siten osia on voinut sotkea ihan muotoilijan mielenliikutusten mukaan. :))

Olishan tuommonen paljon nätimpi kuin joku Voltti tai Telsu. 8)

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Poju

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 27 marraskuu, 2021, 12:21Hmm? :thinking:
Viittaatko mun pään toimintaan vai tuohon TsingTsongiin? :o

Mä voisin kyllä.. :))
Mutta mun mielestä noilla kiinalaisilla ei ole mitään tekemistä Buickin ja Vetten kanssa. ::) Ovatpahan vaan vähän niiden näkösiä..

Sekä että.  :)

Ei varmaan tolla pajalla olekaan GMmän kanssa miteen tekemistä, mutta auton muodot ja pisteosat on aika selvästi kopioitu. Toisaalta mallinimi on Mercuryltä.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Poju - 27 marraskuu, 2021, 12:44Sekä että.  :)

Ei varmaan tolla pajalla olekaan GMmän kanssa miteen tekemistä, mutta auton muodot ja pisteosat on aika selvästi kopioitu. Toisaalta mallinimi on Mercuryltä.
Vähän lainattua, vähän varastettua, vähän sinistä, vähän kromia.... ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Poju

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 27 marraskuu, 2021, 20:42Vähän lainattua, vähän varastettua, vähän sinistä, vähän kromia.... ::)

Tadaa! Niin saadaan sähköauto.  :rotfl:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Poju - 27 marraskuu, 2021, 21:00Tadaa! Niin saadaan sähköauto.  :rotfl:
Jeps..
Se on tuo sininen osa. :panic:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Poju

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 27 marraskuu, 2021, 21:00Jeps..
Se on tuo sininen osa. :panic:

Siis mittaristo ja seniorin silmille riittävän iso ajotietokone?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Poju - 27 marraskuu, 2021, 21:02Siis mittaristo ja seniorin silmille riittävän iso ajotietokone?
Sähkö on sinistä ja se sattuu!

Tämänkin tosin opin jo paljon ennenkuin menin autosähköä opiskelemaan.. :panic:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Poju

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 27 marraskuu, 2021, 21:04Sähkö on sinistä ja se sattuu!

Märkä jatkojohto on myös aika lämmin.   :-X

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Poju - 27 marraskuu, 2021, 21:05Märkä jatkojohto on myös aika lämmin.   :-X
:oushit:
Joo..
Joskus kanniskelin roikkalamppua ja ihmettelin, kun tuppaa kramppeja tulemaa joka askeleella..

Tipahti roikka aika äkkiä käsistä, kun tajusin että hanskan läpihän ne tuleekin! :oushit:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Poju

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 27 marraskuu, 2021, 21:24:oushit:
Joo..
Joskus kanniskelin roikkalamppua ja ihmettelin, kun tuppaa kramppeja tulemaa joka askeleella..

Ennenkin oon varmaan kertonut, mutta yksi vahinko tapahtui useampi vuosi sitten tallilla, kun ihmettelin päällä olevaa savuavaa takkia. Halogeenityövalo vähän lämmitti...  ;D

redneck1

Saakohan noita kiinan kopioita rekisteröityä Suomeen?

Vaikka saisikin niin en ihan heti menisi ostamaan Kiinassa tehtyä autoa, vaikka se kuinka paljon näyttäisi vanhemmalta amerikkalaiselta. Jännä että "-57 Buickin" korissa on tuplavalot ja Mercuryn mallinimi. Menee vähän ristiin. Onkohan tuossa mitään turvavarusteita kun ei ratissa ainakaan ole airbaggiä. Sen puolesta ajattelenkin että meneekö rekisteriin saakka Suomessa. Tuon kopio Buickin lisäksi on saatavilla ainakin 50-luvun Corvette ja kasari tyylinen Blazer. ;D
En vastaa trollauksiin ja paska jauhaamiseen.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 29 marraskuu, 2021, 08:11Saakohan noita kiinan kopioita rekisteröityä Suomeen?

Vaikka saisikin niin en ihan heti menisi ostamaan Kiinassa tehtyä autoa, vaikka se kuinka paljon näyttäisi vanhemmalta amerikkalaiselta. Jännä että "-57 Buickin" korissa on tuplavalot ja Mercuryn mallinimi. Menee vähän ristiin. Onkohan tuossa mitään turvavarusteita kun ei ratissa ainakaan ole airbaggiä. Sen puolesta ajattelenkin että meneekö rekisteriin saakka Suomessa. Tuon kopio Buickin lisäksi on saatavilla ainakin 50-luvun Corvette ja kasari tyylinen Blazer. ;D
Eihän noita EU-pykälien mukaisiksi ole tehty.
Pelkästään etupenkin niskatukien puutteesta jo näkee.. ::) Eli täysin madotonta saada rekisteriin Suomessa, ehkä poikkeusluvilla jossain muussa EU-maassa. :))

Sen verran on tullut aikanaan ajettua uusillakin Neuvosto-valmisteisilla vempeleillä, etten Kiinaa ainakaan huonompana valmistuspaikkana pidä. :)) Ja nykytekniikasta kun on puhe, niin taitaa olla suurin osa komponenteista kohta kuitenkin kiinalaisia, valmistajasta riippumatta.. :rotfl:

Huvittavaa, että noista etitään jotain tiettyä vanhaa jenkkiautoa.
Uskoisin, että ovat napanneet vähän kaikkea, mikä on kiinalaista muotoilijaa miellyttänyt ja saaneet retro-lookin aikaiseksi. 8)

Mulla pistää oikeastaan vaan tuo RR-logo sateenvarjon kahvassa silmään. :thinking: Noinkohan on ollut sitä lupaa käyttää? :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

leivonharri

Tosta tulee mieleen esim. GTA-pelisarjan mukaelmat. Toi vois olla suoraan Vice Cityn kaduilta, Phil Collins soimaan vaan.
Vielä on eilinen jossain.