Huhu: oikealta ohjattavien autojen ensirekisteröinti lopetetaan?

Aloittaja sössö, 02 marraskuu, 2021, 00:29

« edellinen - seuraava »

sössö

Kuulin tollasen huhun, onko joku muu kuullut?

Kuulosti aika järkyttävältä sillä toihan rajottaa JDM ja brittituonnit kokonaan pois autovalikoimasta koska oikealta ohjattavaa ei saa kilpiin enää ellei muuta vasemmalta ohjattavaksi.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 02 marraskuu, 2021, 00:29Kuulin tollasen huhun, onko joku muu kuullut?

Kuulosti aika järkyttävältä sillä toihan rajottaa JDM ja brittituonnit kokonaan pois autovalikoimasta koska oikealta ohjattavaa ei saa kilpiin enää ellei muuta vasemmalta ohjattavaksi.
No eipä kyllä hirveesti järkytä. Paitti tietysti taas niinku periaatteellisesti. Kun eihän niitä mihinkään täällä tarvita, paitsi postin jakeluun. Ja sitäkään ei kohta enää ole.
En varmasti oo.

leemu

Vaikuttaa kyllä erikoiselta, juurikin tuon postiasian takia.
Autoja tarvitaan sellaiseen toimintaan mikä on lailla määrätty tehtäväksi.
Henkilökohtaisesti tuo ei hetkauttaisi, minä en väärältä puolelta ajettavaa kyllä autokseni huolisi.
Ne loppuun rääkätyt s******n sunnysportcoupet ja coupecorollat vai mitänenyon olis joutaneet vaikka lusikoiksi minun puolestani ;D

WBBC

Lainaus käyttäjältä: leemu - 02 marraskuu, 2021, 05:43Vaikuttaa kyllä erikoiselta, juurikin tuon postiasian takia.
Autoja tarvitaan sellaiseen toimintaan mikä on lailla määrätty tehtäväksi.
Henkilökohtaisesti tuo ei hetkauttaisi, minä en väärältä puolelta ajettavaa kyllä autokseni huolisi.
Ne loppuun rääkätyt s******n sunnysportcoupet ja coupecorollat vai mitänenyon olis joutaneet vaikka lusikoiksi minun puolestani ;D

Ei kai se ole mikään ongelma laatia pykälä, jossa postiautoja saa edelleen oikeanpuolisella ohjauksella.

Antti

Mistä @sössö n korviin on tämmöinen huhu kantautunut?

Sääli jos pitää paikkansa. Briteissä ja erityisesti Japanin pojilla on paljon hienoa kalustoa, (vanhat MG:t, Nissanin ja Toyotan isot takavetomallit ym.) jotka ovat virkistäviä poikkeuksia tavanomaisempien kulkupelien seassa. Lisäksi tuollainen ensirekisteröintien kieltäminen käytännössä tappaisi ainakin muutaman JDM-autojen maahantuontia harjoittavan yrittäjän liiketoiminnan.

pantera

Miettiny et kuka helevetti ylipäätään huolii rhd auton , postia tms jakelua lukuunottamatta.

pantera

Lainaus käyttäjältä: Antti - 02 marraskuu, 2021, 07:09Lisäksi tuollainen ensirekisteröintien kieltäminen käytännössä tappaisi ainakin muutaman JDM-autojen maahantuontia harjoittavan yrittäjän liiketoiminnan.
Jos ne alkas muuttaan rhd-->lhd, ja biz is booming.. muutos on aina mahdollisuus

Antti

Kovin työläs homma vaan muuttaa joku vain ja ainoastaan rhd:na valmistettu auto lhd:ksi.

sämpy

Saati laillisesti, jos puhutaan kovin uudesta autosta.

Joku virkamies varmaan kerran tuollaista joutunut ajamaan ja alkoi pelottamaan, niin kielletään kaikki. Hyvä että EU toimii tärkeiden asioiden parissa.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

pantera

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 02 marraskuu, 2021, 09:10Saati laillisesti, jos puhutaan kovin uudesta autosta.

Joku virkamies varmaan kerran tuollaista joutunut ajamaan ja alkoi pelottamaan, niin kielletään kaikki. Hyvä että EU toimii tärkeiden asioiden parissa.
Kaikkia ei varmaankaan kielletä, rhd  vain joka on mun mielestä aivan perusteltua.
Ausseissa mustaakseni lhd on kielletty ja siellä on toimijoita jotka muuttelee kaikenmoisia häkkyröitä oikanpuoleiselle ohjaukselle.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: pantera - 02 marraskuu, 2021, 11:48Kaikkia ei varmaankaan kielletä, rhd  vain joka on mun mielestä aivan perusteltua.
Ausseissa mustaakseni lhd on kielletty ja siellä on toimijoita jotka muuttelee kaikenmoisia häkkyröitä oikanpuoleiselle ohjaukselle.
Ne roikkuukin siellä pää alaspäin.. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement


Pertti K

Yhden käännön (ylös/alas tai oikee/vasen) pystyy mielessään vielä tekemään, molemmat ei onnistu.
Tiukasti aisalinjalla.

Pertti K

Onko muuten Ruotsin jälkeen mikään maa vaihtanut liikenteen kätisyyttä?
Tiukasti aisalinjalla.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: pantera - 02 marraskuu, 2021, 11:48Kaikkia ei varmaankaan kielletä, rhd  vain joka on mun mielestä aivan perusteltua.
Ausseissa mustaakseni lhd on kielletty ja siellä on toimijoita jotka muuttelee kaikenmoisia häkkyröitä oikanpuoleiselle ohjaukselle.
tais olla alueesta riippuen 15-30v raja jota vanhemmat sai olla lhd
Sinä vain