RockAuto- ALEkoodit ja yleistaivastelu

Aloittaja Zuinula, 11 tammikuu, 2020, 13:57

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Jarde440 - 03 heinäkuu, 2021, 00:34Kuinka Rockauton paketit on nyt viime aikoina löytänyt perille, onko Fedex saanut sumaa purettua?
Niin ja kuinka tuo Pre Pay Customs Charges toimii? Eli jos klikkaan ruksin ruutuun, niin munko ei tarvitse huolehtia mistään tulleista? Tavarat tuodaan ovelle asti ilman mitään Postin välistä vetoja?
Vertailin vain tullilaskurissa niin sen mukaan pääsisin jonkun kympin halvemmalla kun klikkasin tuon ruksin
jep rasti ruutuun ja tullimaksun summa tulee rokkiauton tilaukseen mukaan ja maksat koko köntän
Sinä vain

sössö

ei ainakaan kovin häävisti fedexi ole toiminu eikä ole oikeen merkitystä nopeuden kannalta tullaako nykysin itse vai antaako sen niille. Paketit tulee kun sattuvat tulemaan. Pre pay toimii just siten ettei sun tartte tullata itse ja tulevat kotiovelle, voivat tosin kysyä sulta jotain valtuutusta tullaukseen.

Invicta

Viimeviikolla tuli kolme pakettia rockautosta fedex prepaid, kaikki tuli juuri niin kuin piti ja toimitus ajat piti paikkansa. Tai no, yhdessä ei pitänyt kun tuli vähän aikaisemmin.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 03 heinäkuu, 2021, 00:59ei ainakaan kovin häävisti fedexi ole toiminu eikä ole oikeen merkitystä nopeuden kannalta tullaako nykysin itse vai antaako sen niille. Paketit tulee kun sattuvat tulemaan. Pre pay toimii just siten ettei sun tartte tullata itse ja tulevat kotiovelle, voivat tosin kysyä sulta jotain valtuutusta tullaukseen.
Mun tapauksissa fedexi on toiminu liki täydellisesti. Ei yhtään ongelmaa kertaakaan.
En varmasti oo.

Rusty

Ah, ahtaita aikoja.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 05 heinäkuu, 2021, 03:54Mun tapauksissa fedexi on toiminu liki täydellisesti. Ei yhtään ongelmaa kertaakaan.
mulla vikan vuoden aikana tökkiny pahasti. Paitti ne mistä ei ole joutunu maksamaan mitään tullia.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 07 heinäkuu, 2021, 01:55mulla vikan vuoden aikana tökkiny pahasti. Paitti ne mistä ei ole joutunu maksamaan mitään tullia.
Mä otan aina ne prepaid.
En varmasti oo.

Jarde440

Lainaus käyttäjältä: sössö - 03 heinäkuu, 2021, 00:59ei ainakaan kovin häävisti fedexi ole toiminu eikä ole oikeen merkitystä nopeuden kannalta tullaako nykysin itse vai antaako sen niille. Paketit tulee kun sattuvat tulemaan. Pre pay toimii just siten ettei sun tartte tullata itse ja tulevat kotiovelle, voivat tosin kysyä sulta jotain valtuutusta tullaukseen.
No nyt viime viikonloppuna tilasin Rockautosta tavaraa tuolla Pre pay systeemillä, ja tänään tuli FedExiltä viesti:
 "Lähetyksesi on saapumassa. Lähettäjä maksaa kaikki tullauskulut. Tullausta varten tarvitsemme henkilötunnuksesi sekä valtakirjan, jossa annat FedExille luvan tullata kaikki sinulle saapuvat lähetykset."
Eikai FedEx halua veloittaa tuosta vielä mitään ylimääräistä?



Springer

Lainaus käyttäjältä: Jarde440 - 07 heinäkuu, 2021, 14:22No nyt viime viikonloppuna tilasin Rockautosta tavaraa tuolla Pre pay systeemillä, ja tänään tuli FedExiltä viesti:
 "Lähetyksesi on saapumassa. Lähettäjä maksaa kaikki tullauskulut. Tullausta varten tarvitsemme henkilötunnuksesi sekä valtakirjan, jossa annat FedExille luvan tullata kaikki sinulle saapuvat lähetykset."
Eikai FedEx halua veloittaa tuosta vielä mitään ylimääräistä?

Ei maksa ylimääräistä.Tai minä en ainakaan ole maksanut.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 07 heinäkuu, 2021, 02:07Mä otan aina ne prepaid.
ei auta, pitää olla alle sen tullaussumman ettei jumita johonki pendingiin. Olen kokeillu prepaidilla ja ilman.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 07 heinäkuu, 2021, 16:41ei auta, pitää olla alle sen tullaussumman ettei jumita johonki pendingiin. Olen kokeillu prepaidilla ja ilman.
Toistaiseksi ei tollasta ole mulle sattunut.
En varmasti oo.

Pertti K

Code: 1784965369319133
 expires on September 5, 2021, 12:00 Midnight CT

Yleistaivasteluna todettakoon, että mulle on tullut 4 Typhoonin ovikatkaisijaa, joista eka oli sopiva. Toinen oli liian pitkä, tilasin erimerkkisen, sekin oli liian pitkä. Laitoin palautetta niin lähettivät samanlaisen uuden kuin tämä edellinen oli  :smashhead: Vissiin laitoin rastit vääriin ruutuihin tai joitan siinä palautteessa.
Tiukasti aisalinjalla.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 10 heinäkuu, 2021, 13:37Code: 1784965369319133
 expires on September 5, 2021, 12:00 Midnight CT

Yleistaivasteluna todettakoon, että mulle on tullut 4 Typhoonin ovikatkaisijaa, joista eka oli sopiva. Toinen oli liian pitkä, tilasin erimerkkisen, sekin oli liian pitkä. Laitoin palautetta niin lähettivät samanlaisen uuden kuin tämä edellinen oli  :smashhead: Vissiin laitoin rastit vääriin ruutuihin tai joitan siinä palautteessa.
eivätkä oo niitä katkastavia malleja?
Sinä vain

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 10 heinäkuu, 2021, 13:38eivätkä oo niitä katkastavia malleja?
En älyä mistä se katkastaisiin, tommonen: https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=951186&pt=4360&jsn=715

Ongelma on siinä että se "tatti" pohjaa siihen kaulukseen ennenkuin ovi on kiinni asti. Koitin yhdestä lyhentää sitä kaulusta, niin tuli se jousi näkyviin. Saattais se toimiakin, mutta pelkään että on joku kerta solmussa koko katkaisija. Jatkan yritystä. Ei valitettavasti oo tallessa mikä malli oli se ihan eka.
Tiukasti aisalinjalla.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 10 heinäkuu, 2021, 16:36En älyä mistä se katkastaisiin, tommonen: https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=951186&pt=4360&jsn=715

Ongelma on siinä että se "tatti" pohjaa siihen kaulukseen ennenkuin ovi on kiinni asti. Koitin yhdestä lyhentää sitä kaulusta, niin tuli se jousi näkyviin. Saattais se toimiakin, mutta pelkään että on joku kerta solmussa koko katkaisija. Jatkan yritystä. Ei valitettavasti oo tallessa mikä malli oli se ihan eka.
joo tuskin tuota on katkaistavaksi tehty, patentilla ehkä.
Sinä vain