Minimeeting Vaajakosken abc 12.9.21

Aloittaja palontie, 11 syyskuu, 2021, 21:59

« edellinen - seuraava »

palontie

Ajan tuosta huomenna ohi varmaan ennen puoltapäivää tervetuloa kaffelle.
Eniten vituttaa kaikki.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 11 syyskuu, 2021, 21:59Ajan tuosta huomenna ohi varmaan ennen puoltapäivää tervetuloa kaffelle.
Aamuvirkku.
En varmasti oo.

Kyrpov

Vaikka ei kellarista moni tuliskaan niin varmaan muuten väkeä riittää. Tupatäyshelvetti.
Sinä vain

palontie

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 12 syyskuu, 2021, 00:32Vaikka ei kellarista moni tuliskaan niin varmaan muuten väkeä riittää. Tupatäyshelvetti.

Arvaa ajanko ohi jos kukaan ei tuu?
Eniten vituttaa kaikki.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: palontie - 11 syyskuu, 2021, 21:59Ajan tuosta huomenna ohi varmaan ennen puoltapäivää tervetuloa kaffelle.
Kiitos kutsusta, mutta nyt täytyy valitettavasti passata. Kyllä tää vielä joskus onnistuu!
Tiukasti aisalinjalla.

Camino79

GM only 😉
+Pihatraktori :D

palontie

Mä oon nyt Suonenjoelta vähän sinnepäin ja käyn katsomassa välissä hankasalmella yhtä gpz:aa niin sen jälkeen osaan sanoa tarkemmin.
Eniten vituttaa kaikki.

palontie

Mä oon menossa somerolle joten meeting paikkaa voidaan siirtää myös muualle..
Eniten vituttaa kaikki.

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: palontie - 12 syyskuu, 2021, 10:12Mä oon menossa somerolle joten meeting paikkaa voidaan siirtää myös muualle..

Paluumatkalla miitinki Pyhäjärvellä?

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Pertti K

Tiukasti aisalinjalla.

palontie

Huomenna jälleen puolen päivän paikkeilla :P
Eniten vituttaa kaikki.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 13 syyskuu, 2021, 18:40Huomenna jälleen puolen päivän paikkeilla :P
kaikki halukkaat ei ekaan mahtuneet joten täytyy pitää kaksi  :+1:
Sinä vain

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Palontie vetää yleisöä sen verran ettei kellaristitkaan meinaa mahtua absille.. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement