Mobilisti Jamboree 4.9.2021

Aloittaja Pertti K, 29 elokuu, 2021, 18:58

« edellinen - seuraava »

Kalu

^ei mun vintake luuri näytä linkkiä, mut onko ekan lähdön kamino se sinine '59? Mun kaveri ja sen lempparinimi on mälli......

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 04 syyskuu, 2021, 19:06^ei mun vintake luuri näytä linkkiä, mut onko ekan lähdön kamino se sinine '59? Mun kaveri ja sen lempparinimi on mälli......
Juu sinininen oli, en osaa sanoa '59 vai '60. Ilmoitelkaahan muutkin jos ei linkki toimi. Ja jos mälli on kaupan niin saa vinkata, olettaen siis että se oli auton lempinimi, ei kaverin...
Tiukasti aisalinjalla.

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 04 syyskuu, 2021, 19:09Juu sinininen oli, en osaa sanoa '59 vai '60. Ilmoitelkaahan muutkin jos ei linkki toimi. Ja jos mälli on kaupan niin saa vinkata, olettaen siis että se oli auton lempinimi, ei kaverin...
linkin toimimattomuus saattaa kyllä johtua tästä mun käytettävissä olevasta atk laitteesta, juppiälyluureilla varmaankin toimii. Rekkari elc-59 (tjsp), ni kai siitä vuosimallin voi arvailla... Pistä viestii jos sen haluut, voin kysyy kun selviin, tuskin myy.....

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 04 syyskuu, 2021, 19:29linkin toimimattomuus saattaa kyllä johtua tästä mun käytettävissä olevasta atk laitteesta, juppiälyluureilla varmaankin toimii. Rekkari elc-59 (tjsp), ni kai siitä vuosimallin voi arvailla... Pistä viestii jos sen haluut, voin kysyy kun selviin, tuskin myy.....
Eipä tullut otettua kuvaa niin että kilpi näkyis. En minä sitä niin kovasti halua että väkisin pitäis ostaa, nytkin liikaa autoja. Paisti tietysti jos '69 Cäccylä olis käypää valuuttaa...
Tiukasti aisalinjalla.

Marklin

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 04 syyskuu, 2021, 19:32Eipä tullut otettua kuvaa niin että kilpi näkyis. En minä sitä niin kovasti halua että väkisin pitäis ostaa, nytkin liikaa autoja. Paisti tietysti jos '69 Cäccylä olis käypää valuuttaa...

Mitä suurimmalla todennäköisyydellä keskustelu koskee tätä yksilöä:


Eiköhän tuo '59 ole ja taitaa kilpikin sen asian viestittää.
 ;)

Marklin


Desoto57


1320

Hyvin oli porukkaa Mobilisti Jamboreessa vaikka samalle päivälle sattuikin useampia päällekkäisyyksiä tapahtumien suhteen. Me kurvailtiin Porvoon Näyttelystä pikkuteitä Lahteen ja kerettiin juuri sopivasti Jamboreehen. Hienoa ja harvinaista kalustoa olikin runsaasti, eli kannatti käydä tälläkin kertaa.  8)

Tuossa myös jokunen kuva paikanpäältä: Mobilisti Jamboree 4.9.2021

Tradition Never Goes Out of Style!