Oldsmobile tavaraa

Aloittaja Esmi, 29 heinäkuu, 2022, 01:01

« edellinen - seuraava »

Esmi

Oldsin pölykapselit 15 tuumaset 60€,startti 50€ ja Mallory Unilite, moduuli vittuilee (sammuili milloin huvitti) eli se pitää vaihtaa,aika hinnakas jakaja uutena, näyttää olevan n.400€:n molemmin puolin hinta, mutta ton hinta 100€. Saapi tulla hakemaan Lahest tai kulkee mukana vaikka Nastola Cruisingiin tai Lahti Cruisingiin. Startti ollut Oldsi 350/350 ja jakaja 350 käy myös muistaakseni Pontiac koneen kanssa kummatkin eli startti on kuskin puolelle. P. 0407522007

Esmi

Löytyy myös 307y:ssä ollut ns. Sähkökaasari ei tuu mieleen merkkiä mutta mikä niissä nyt yleensä oli, oisko se 20€

Esmi

Sehän on Rochester tai jotain sinne päin, en viitsi lähteä tonne vintille katsomaan. Noi kokopeittävät kapselit tuli 85 Custom Cruiserin mukana, mut tainut olla monta vuotta käytössä mitä mainos kuvien perusteella päätellyt.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Esmi - 29 heinäkuu, 2022, 15:55Löytyy myös 307y:ssä ollut ns. Sähkökaasari ei tuu mieleen merkkiä mutta mikä niissä nyt yleensä oli, oisko se 20€
Jos joku entisöintimielessä tuon ottaa, niin mulla on priima koneen johtosarja ja ECM -86 307 autosta. :+1:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Esmi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 29 heinäkuu, 2022, 18:30Jos joku entisöintimielessä tuon ottaa, niin mulla on priima koneen johtosarja ja ECM -86 307 autosta. :+1:
No niin pussihousut nyt kättä taskuun, halvalla lähtee ja eihän näitä ole kukaan muu säilönyt!  ;)

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 29 heinäkuu, 2022, 18:30Jos joku entisöintimielessä tuon ottaa, niin mulla on priima koneen johtosarja ja ECM -86 307 autosta. :+1:
@Camino79 ?
Tiukasti aisalinjalla.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 29 heinäkuu, 2022, 20:22@Camino79 ?


Löytyy omasta takaa JOS joskus haluais moiseen perseraiskaukseen enää alkaa  :))
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Taunusstyle

Terve, vieläkö tuo mallory löytyis. Oisko kuvaa saatavilla että mimmonen ois. Paljonkohan siihen moduuli maksais

Esmi

Kyllä se tallessa on,jossain jemmassa.

jusssi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 29 heinäkuu, 2022, 18:30Jos joku entisöintimielessä tuon ottaa, niin mulla on priima koneen johtosarja ja ECM -86 307 autosta. :+1:
Mä oon kyl miettiny joskus laittaa omaani sen mukana tulleen peruskorjatun sähkösen... jos ei johdoilla ym oo kauhiasti hintaa, ni voisin vaikka poimia pois.
Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.

jusssi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 29 heinäkuu, 2022, 18:30Jos joku entisöintimielessä tuon ottaa, niin mulla on priima koneen johtosarja ja ECM -86 307 autosta. :+1:
Vai hä?
Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: jusssi - 03 lokakuu, 2023, 17:42Mä oon kyl miettiny joskus laittaa omaani sen mukana tulleen peruskorjatun sähkösen... jos ei johdoilla ym oo kauhiasti hintaa, ni voisin vaikka poimia pois.
Lainaus käyttäjältä: jusssi - 27 huhtikuu, 2024, 21:45Vai hä?
No, perhana.. Menny ihan ohi. :-[

50€ ECM + johtosarja.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement