Cadillac Seville STS aihe ja mallikeskustelua.

Aloittaja Jussi, 14 joulukuu, 2020, 00:02

« edellinen - seuraava »

jariha

hyvin se tehtaanmääräämä ykässä toimi...  olikohan 3.3l voyagerissa joku melkein 2.5mm kärkiväli kun ekan kerran tulpat vaihettiin huolto-ohjelman mukaan 180tkm(iridiumit)? meinas olla jo nykimistä silloin :o
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle

Jussi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 09 tammikuu, 2022, 05:07Oisko joku tulpanjohto sökö?
Ei saa vikaa esiin johtoja liikuttamalla tai vähän nykimälläkään, eli tuskin. Ja mitä mulla on on ollu johtovikaa, niin kyllä ne on tasaseen pahentunu ekan ilmestymisen jälkeen. Tää saattaa olla kuukausia temppuamatta.


Lainaus käyttäjältä: sössö - 09 tammikuu, 2022, 08:08onko toi joku laihaseos moottori?

Aattelin sitä että mun ymmärtääkseni tosi laihalla käyvät koneet tykkää isommasta kärkivälistä vrt. normit saati rikkaalla käyvät niinku vaikka mikroautot missä kärkiväli on muistaakseni 0,6mm.

En nyt äkkiseltään kuvittelisi että liian pienestä välistä johtuisi muttei se mahdottomuuskaan liene tommosessa ihmemoottorissa.
Ei oo käsittääkseni mikään laihaseos. Ja pienempää väliä meinasin kokeilla, mutta kun toi vajaa 1,3mm on jo nyt suosituksien alarajalla.
En varmasti oo.