1920 Willys-Overland Touring car

Aloittaja fileeraus, 18 joulukuu, 2020, 04:31

« edellinen - seuraava »

fileeraus

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 01 toukokuu, 2021, 01:24No mitä sä nyt jo ähräsit sen paikoillee..? Eikö kansikin ois ollu helpompi kääntää momenttiin siinä gummipyrpylän päällä.....
Tulipelti mikä kaartuu eteenpäin tarjoaa vain rajallisesti tilaa, ja kannenpulteista oli helpoin nostaa. Nythän se vasta onkin tukevasti paikoillaan..?
- 1920 Willys-Overland Touring Car
- 1990 Ford P100

https://www.youtube.com/user/file582

fileeraus

Myynnistä löytyi käyttämätön 4-linkki setti perää varten, ja toisaalta 2kpl '35 vuoden 16" pinnavanteita. Toiset ruosteiset vanteet pitäisi vielä löytää niin olisi sarja rat rod vanteita.  8)



- 1920 Willys-Overland Touring Car
- 1990 Ford P100

https://www.youtube.com/user/file582

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: fileeraus - 02 toukokuu, 2021, 21:57Myynnistä löytyi käyttämätön 4-linkki setti perää varten, ja toisaalta 2kpl '35 vuoden 16" pinnavanteita. Toiset ruosteiset vanteet pitäisi vielä löytää niin olisi sarja rat rod vanteita.  8)




Tuleeko tuossa 4-linkissä nuo tukivarret gm-tyylisesti "ristiin" eli eri suuntaisesti ja tuliko mukana mitään dokumentteja?

Näyttää nimittäin samanlaiselta sarjalta kuin @LowCrow lava-crownissa on ja siihen tarvitsisi jonkunlaiset laput...
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

juhapih

Kappas, samaa lappuhommaa olisin kanssa udellut...omani samat tikut ostin yli 10 vuotta sitten ja en moista asiaa hoksannut silloin...
Tuonne StreetJeepin alle noita olen sovitellut..

fileeraus

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 02 toukokuu, 2021, 23:08Tuleeko tuossa 4-linkissä nuo tukivarret gm-tyylisesti "ristiin" eli eri suuntaisesti ja tuliko mukana mitään dokumentteja?

Näyttää nimittäin samanlaiselta sarjalta kuin @LowCrow lava-crownissa on ja siihen tarvitsisi jonkunlaiset laput...

En vielä tiedä yhtään miten ja mihin nuo kiinnitän, ja ei ole dokumentteja mukana. Tarvitseeko niitä johonkin?   ???
- 1920 Willys-Overland Touring Car
- 1990 Ford P100

https://www.youtube.com/user/file582

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: fileeraus - 03 toukokuu, 2021, 04:58En vielä tiedä yhtään miten ja mihin nuo kiinnitän, ja ei ole dokumentteja mukana. Tarvitseeko niitä johonkin?   ???
Katsastukseen. Pitäisi näyttää, että ne on tehdastekoiset.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 03 toukokuu, 2021, 09:56Katsastukseen. Pitäisi näyttää, että ne on tehdastekoiset.
Ja niitä kiinnostaa erityisesti tietää mille akselipainoille ne on tarkoitettu. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

fileeraus

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 03 toukokuu, 2021, 09:56Katsastukseen. Pitäisi näyttää, että ne on tehdastekoiset.
Mul lukee jo papereissa että taka-akselisto on vaihdettu, aattelin vetää pokerinaamalla ja sanoa että aina se on ollu  8)
- 1920 Willys-Overland Touring Car
- 1990 Ford P100

https://www.youtube.com/user/file582

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 03 toukokuu, 2021, 11:40Ja niitä kiinnostaa erityisesti tietää mille akselipainoille ne on tarkoitettu. ::)
Ei kiinnosta akselimassat, nuohan ei kanna mitään mutta tukivarsia kun ei saa tehdä itse...
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 03 toukokuu, 2021, 14:19Ei kiinnosta akselimassat, nuohan ei kanna mitään mutta tukivarsia kun ei saa tehdä itse...
:o
Siis mistäs tässä nyt oli puhe?
Mä olen ymmärtäny että akseli on tuettu noilla nelilinkeillä.. Vai mihis ne on menossa?
Vai jääkö sinne norra "kantamaan" autoa?

Ongelmanahan mulla on ollut jo parikymmentä vuotta, että pitää olla vähintään saman akselimassan omaavasta laitteesta kaikki tukivarret..
Kun mun harrasteet on aina ollu ylipainoisia tankkeja. :shitfan:

Esim Supikan taka-akselille ei löydy ihan helpolla riittävän kantavuuden omaavan auton tukivarsia.. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 03 toukokuu, 2021, 14:23:o
Siis mistäs tässä nyt oli puhe?
Mä olen ymmärtäny että akseli on tuettu noilla nelilinkeillä.. Vai mihis ne on menossa?
Vai jääkö sinne norra "kantamaan" autoa?

Ongelmanahan mulla on ollut jo parikymmentä vuotta, että pitää olla vähintään saman akselimassan omaavasta laitteesta kaikki tukivarret..
Kun mun harrasteet on aina ollu ylipainoisia tankkeja. :shitfan:

Esim Supikan taka-akselille ei löydy ihan helpolla riittävän kantavuuden omaavan auton tukivarsia.. ::)
no ainakin tuossa Eemelin crownissa katsastusmies kävi tässä kotona tekemässä katselmuksen ja ilmapusseista laput, että omaa riittävän kantavuuden ja tukivarsista laput, että on tehdastekoiset. Akseli on omansa, niin se riittää.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 03 toukokuu, 2021, 14:27no ainakin tuossa Eemelin crownissa katsastusmies kävi tässä kotona tekemässä katselmuksen ja ilmapusseista laput, että omaa riittävän kantavuuden ja tukivarsista laput, että on tehdastekoiset. Akseli on omansa, niin se riittää.
Tehdastekoiset JA KYSEISEEN AUTOON KANTAVUUDELTAAN RIITTÄVÄLLÄ AKSELIMASSALLA OLEVAT.
Tai autoon valmistajan tarkoittamat..

Suburbanin taka-akselille löytyy vain G-Mersusta ja jostain isoilla akselipainoilla olevasta Land/Range Roverista riittävällä kantavuudella olevat tukivarret.

Eteen piisaa jo 2-gen Pajeron takatukivarsissa akselipaino.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Stige

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 03 toukokuu, 2021, 19:34Tehdastekoiset JA KYSEISEEN AUTOON KANTAVUUDELTAAN RIITTÄVÄLLÄ AKSELIMASSALLA OLEVAT.
Tai autoon valmistajan tarkoittamat..

Suburbanin taka-akselille löytyy vain G-Mersusta ja jostain isoilla akselipainoilla olevasta Land/Range Roverista riittävällä kantavuudella olevat tukivarret.

Eteen piisaa jo 2-gen Pajeron takatukivarsissa akselipaino.

Etkai sä ny vaa tee asioista vaikeempaa ku tarviis  :o

Ja jos se niin byrokratiaa on ni hommaa jonkun valmiin kitin, noi kittien laputhan saa ladattua vaikka Summitin sivulta just mieleiset itelleen jos ei lappuja oo esim second hand osien mukana.
Mistä se katsuri tietää onko ne just sen kitin laput.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 03 toukokuu, 2021, 19:34Tehdastekoiset JA KYSEISEEN AUTOON KANTAVUUDELTAAN RIITTÄVÄLLÄ AKSELIMASSALLA OLEVAT.
Tai autoon valmistajan tarkoittamat..

Suburbanin taka-akselille löytyy vain G-Mersusta ja jostain isoilla akselipainoilla olevasta Land/Range Roverista riittävällä kantavuudella olevat tukivarret.

Eteen piisaa jo 2-gen Pajeron takatukivarsissa akselipaino.
Ok, eipä tullut tuota säädöksistä luettua.
No tietysti se sieltä lapuista pitäisi näkyä se massahommakin.

Noita on joku vissiin Kalajoella myynyt, smuigehan nuo on aikanaan tuohon crowniin ostanut. Muisteli, että ebaystä oli ostanut mutta löysin vanhoista keskusteluista, että Kalajoelta sanoi ostaneensa.

Mutta mikä firma siellä niitä olisi myynyt, onhan siellä tuontitukku ja cfline ainakin.
CFlinen heppu kirjoittelee offipalstalla, jos sieltä olisi, saattaisi tietysti olla lappuja saatavilla.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Stige - 03 toukokuu, 2021, 20:16Etkai sä ny vaa tee asioista vaikeempaa ku tarviis  :o

Ja jos se niin byrokratiaa on ni hommaa jonkun valmiin kitin, noi kittien laputhan saa ladattua vaikka Summitin sivulta just mieleiset itelleen jos ei lappuja oo esim second hand osien mukana.
Mistä se katsuri tietää onko ne just sen kitin laput.
Jep.

Noiden ruosteisten orkkisjakarien kanssa joutuu sanomaan minkä auton ne on..
Nelilinkkisettejäkin olisi toki saatavilla just Supikkaan, mutta niiden kilohinta lähentelee hopean kilohintaa. :shitfan:

Joo.. Sä varmaan tarkotat noita Petterin ja fileerauksen nelilinkkejä.. Niiden kanssa varmasti riittää kun lataa netistä msuht saman näköisten linkkien proshyyrit.
Oikeen kieroksi jos haluaa ruveta ja pelata varman päälle, niin tarraprintterilla valmistajan tarrat niihin. :rotfl:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement