Kuinka paljo harrastevehkeeseen tuli ajokaudella kilsoja/maileja?

Aloittaja HendriXXX, 28 elokuu, 2020, 18:58

« edellinen - seuraava »

Lakeuden el Loco

Näköjään 1700 mailia oli tullu Buikin mittariin katsastusten välillä...

Tänä kesänä tosin ei olla käyty sataa kilsaa kauempana kotisatamasta, yleensä kesälomareissulla on tehty pauttiarallaa tuhannen kilsan lenkki.
Korjasitko sä sen rikki?

Kalu

Lainaus käyttäjältä: manha - 29 elokuu, 2020, 23:05Alle 50:n vauhdissa vähän tulee etusista tuulilasille,mutta vauhdin kasvaessa,tätä ongelmaa ei enää ole ;)  Ja talvellahan tuolla ei voi aivan samalla tavoin nojailla penkkoihin,kuin lokasuojallisilla vessoilla...
Kaupungissa ajohan se kaikista vittumaisinta on, kun risteyksissä se kaikki paska lentää tuulilasille ja mä en edes tohon omaan kikottimeen tehny minkäänlaista tuulilasinpyyhkiää. Ootko ikinä päässy näkee lokaritonta kikotinta märällä tiellä takaapäi? Se vesi muuten hienon näkösesti lentää aika pirun korkeelle.

manha

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 29 elokuu, 2020, 23:45Kaupungissa ajohan se kaikista vittumaisinta on, kun risteyksissä se kaikki paska lentää tuulilasille ja mä en edes tohon omaan kikottimeen tehny minkäänlaista tuulilasinpyyhkiää. Ootko ikinä päässy näkee lokaritonta kikotinta märällä tiellä takaapäi? Se vesi muuten hienon näkösesti lentää aika pirun korkeelle.
Totta,mullakin tos leveät kummit,niin näky on kuin formuloiden märän kelin kisassa...
Ajettavaksihan ne on tehty !!

manha

Lainaus käyttäjältä: HendriXXX - 29 elokuu, 2020, 10:58Hittolainen, mä haluisin tommosen  :iwantit:  :panic:
Tsättiautossahan noita kanttikoppia on useampi tyrkyllä...ei tosin tuollaisia vähemmän haluttuja taxi-malleja(4dr.)
Ajettavaksihan ne on tehty !!

Teesi

Avo corvetella noin 2000 km. Ei oikein mihinkään kauemmas jaksa enää lähteä.
Pitkä päätyyn ja kaljalle.
Pussihousu avoC4
Volle

Wakasaki

Stige

Tulihan tota vajaa 600km taas vknloppuna lissää, ajokausi jatkokuun siis taas  8)

Rusty

Aika vähän ehtinyt moottoripyörällä ajelemaan kun on taloremontti vienyt vapaa-ajat. Olisko joku 1600 km tähän meneessä. Tosin kausi jatkuu niin kuin aloittajakin totesi. Toivottavasti pitkään.
Ah, ahtaita aikoja.

timant

Eipä ole tullut kilsoja seurattua, pitäs kyllä kun bensamittarikaan ei toimi  ;D mutta olipahan taas ihan parasta vaan huvikseen käydä ajelulla. Ei ihan vielä ole ajokausi ohi  :hiphopcar:

sämpy

Olisiko 2 varsinaista reissua ja muutaman kerran työmaalle. Edelliset 4 vuotta pyöreä nolla, joten on tuo edistystä.

Kolme vuotta ollut koko harrastus telakalla taloprojektin takia.

Ehkä ensi vuonna taas Norjaan, muutama vuosi jäänyt väliin.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Wilburi

Pärrällä ny vajaa 900 km
Sotolla kerkesin vetää n 500km
Vallulla joku 1000km ajanu vaan koko ajan lisii
Subu liikkuu jatkuvasti (firman ajossa) ny joku 20 tkm
Vani ,galaxie, pikkis muutama satametriä piha siirtelyitä siinäpä ne taitaa olla
Vtu tää hymyily sattuu

Mikkis83

Joitain tuhansia. Hankala sanoo, ku ei mittarit pidä paikkaansa, tai ei ees toimi.
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

sämpy

Lainaus käyttäjältä: Rusty - 09 syyskuu, 2020, 20:49Aika vähän ehtinyt moottoripyörällä ajelemaan kun on taloremontti vienyt vapaa-ajat. Olisko joku 1600 km tähän meneessä. Tosin kausi jatkuu niin kuin aloittajakin totesi. Toivottavasti pitkään.
Syksyhän on parasta moottoripyöräilyaikaa. ötökät vähenee ja kelit viilenee. Jonnekin marraskuun puoleenväliin olen monasti ajanut katteettomalla.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

2885

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 21 syyskuu, 2020, 12:32Joitain tuhansia. Hankala sanoo, ku ei mittarit pidä paikkaansa, tai ei ees toimi.
mulla lakkas omasta harrasteautosta mittaristo pyörimästä, 850  pitkäkatto

JiiTee

Tallin Fomocoja ulkoilutettu arviolta 2000 kilsan verran. Yks on vielä ajossa...

Barfly

Että mitähän vittua?