RP jatkaja?

Aloittaja 68corvette, 13 syyskuu, 2020, 19:38

« edellinen - seuraava »

68corvette

Mikäs sen putiikin nimi on, joka jatkoi Racers Placen varaosamyyntiä?

FuryIII 71

1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

68corvette

Lensulle tais mennä tasapainoitus vermeet, mutta käsitin, että joku olisi ottanut varaosakaupan haltuun.

Tarkemmin, olen ostamassa Wheel Vintique vanteita ja mietin, että mikä olisi hyvä kanava tilata.

FuryIII 71

Jaa, voipi olla, mä vaan muistelin hämäriä mitä tuonpuoleisessa oli juttua silloin ku rp lopetti.

Vanteiden tilauksen suhteen en osaa auttaa.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

1320

Ei ole pahemmin ilmoitellut itsestään tämä jatkaja (tai ainakaan mä en ole nähnyt tai kuullut missään), mutta... http://www.laukkanenmotorsport.fi/


US Partsillakin voi olla jotain noita vanteita hyllyssä.
Tradition Never Goes Out of Style!

Kalu

Lainaus käyttäjältä: 68corvette - 13 syyskuu, 2020, 21:54Lensulle tais mennä tasapainoitus vermeet, mutta käsitin, että joku olisi ottanut varaosakaupan haltuun.

Tarkemmin, olen ostamassa Wheel Vintique vanteita ja mietin, että mikä olisi hyvä kanava tilata.
Us-Parts

Jussi

Lainaus käyttäjältä: 68corvette - 13 syyskuu, 2020, 21:54Lensulle tais mennä tasapainoitus vermeet, mutta käsitin, että joku olisi ottanut varaosakaupan haltuun.

Tarkemmin, olen ostamassa Wheel Vintique vanteita ja mietin, että mikä olisi hyvä kanava tilata.
Auliz (Aulis) niitä ainakin joskus toimitti, mutta siitäkin on aikaa. Tiedä tekeekö enää kauppaa.
En varmasti oo.

68corvette

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 13 syyskuu, 2020, 22:33Ei ole pahemmin ilmoitellut itsestään tämä jatkaja (tai ainakaan mä en ole nähnyt tai kuullut missään), mutta... http://www.laukkanenmotorsport.fi/


US Partsillakin voi olla jotain noita vanteita hyllyssä.

Kiitos, tämähän se.
Ei näkynyt edustuksissa wheel vintiquesia, joten laitoin vanteet tiluuseen summitilta.
Saa nähdä onko ensi kesäksi alla.. yhdessä nokka akselissa meni juuri 5kk, kun lentoja ei ollut, niin laittoivat merirahtina.

Eyetech

Lainaus käyttäjältä: 68corvette - 14 syyskuu, 2020, 21:13Kiitos, tämähän se.
Ei näkynyt edustuksissa wheel vintiquesia, joten laitoin vanteet tiluuseen summitilta.
Saa nähdä onko ensi kesäksi alla.. yhdessä nokka akselissa meni juuri 5kk, kun lentoja ei ollut, niin laittoivat merirahtina.

Minkä verran oli rahti Summitilta? Vähän sama dilemma...

68corvette

$210 näyttäisi olevan rahdit.
Tilasin syyskuussa, nyt toimituspäivä arvio on 24.5.
Luulin olevani hyvissä ajoin liikenteessä ja kohta on toimitus liki vuosipäivää  ;D

Eyetech

No joo.... mä tilasin kans Summitilta marraskuussa tavaraa ja ne odottelee paria letkun pätkää, arvio olis ens viikolla. saa nähdä...

Mutta kiitos tiedosta

rb

Ecklers toimittaa nopeasti,  jos niillä vaan on tavara hyllyssä.

Nainen laittoi tiistaina tilauksen ja tänä aamuna tuli vahvistus,  että maaliskuun viides pitäisi olla perillä.