Hinausturvat ym

Aloittaja palontie, 23 tammikuu, 2021, 06:00

« edellinen - seuraava »

palontie

Onkos noita muita kuin Falckin hinausturva ja Motonetin Turva,jota sitäkin hoitaa Falck?Viimeviikonloppuna ostin netistä ton Falckin niin eilen soittivat että se on peruttava koska Suburbanin kokonaispaino on liian suuri.
Eniten vituttaa kaikki.

kuutio

Täytyy vertailla eri vakuutusyhtiöitä. Jotkut ei erottele kuorma-autoja pois hinausturvasta.
All work and no play makes Jack a dull boy.

palontie

Tosiaan,mullahan voi olla jo pop-vakuutuksen kautta ;D
Eniten vituttaa kaikki.

timant

Itse todennut autoliiton plus -jäsenyyden toimivaksi.. 4000kg tais olla siinäkin kevytkuorkin painoraja  :thinking: sitten oli erikseen joku palvelu raskaalle kalustolle

Kyrpov

If taisi ainakin ennen olla ainoa mikä tarjos hyvää hinausvakuutusta ilman ikärajaa, popissa tais olla ikäraja ja voi olla painorajat ym myös.
Sinä vain

Mopo-Ukko

Ifi on hinaillut noita minun vanhoja rotteloita osakaskon voimalla
STS-05/FXSTI-06

palontie

Motonetin turvalla onnistui jokunen vuosi sitten vielä suben hinaus.
Eniten vituttaa kaikki.

signet

Lainaus käyttäjältä: timant - 23 tammikuu, 2021, 08:41Itse todennut autoliiton plus -jäsenyyden toimivaksi.. 4000kg tais olla siinäkin kevytkuorkin painoraja  :thinking: sitten oli erikseen joku palvelu raskaalle kalustolle
Toimii,etenkin jos on paljon kalustoa,se taitaa olla ainoa henkilökohtainen palvelu,jos olen oikein käsittänyt,niin muut palvelut on aina autokohtaisia.
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

dslcat

Autoliiton plussassa 4.3 tn raja. Hinausfirman kalusto tosin voi rajoittaa.. Oksamanilla kalusto riitti.

Viikko takaperin F250 (4tn omamassa) tuli kotiin sillä. Jos olisin tiennyt 'start solenoid jumpperista' aiemmin olisin tosin ajanut sen kotiin..

palontie

Mulla näköjään onkin vakuutuksessa hinauspalvelu,olipa hyvä katsoa mitä sitä on tilannut ja maksanut ;D
Eniten vituttaa kaikki.

Poju

Pohjolan hinausvakuutus on hyvä, koska yhtiöstä ei valitettu Imperialin jatkuvista lavettikyydeistä.  :))

Eikä hinausyhtiölläkään ollut väliä, mutta Falckin asiakkaaksi taisin jäädä.

Jooli

Mulla on tossa fleetsidessä täyskasko if.iltä ni siellä lukee näin.

Hinaus ja matkakulut
Vuorokauden ympäri toimiva hinauspalvelumme toimittaa ajoneuvosi korjaamolle, jos matka keskeytyy törmäyksen tai teknisen vian takia.
If Apu palvelee 24/7.
Maksamme myös matkan keskeytymisestä aiheutuneita ylimääräisiä kuluja 500 euroon asti. Näitä voivat olla esimerkiksi matka- ja asumiskulut.
Korvauksista ei vähennetä omavastuuta.

Eli fleetsidehän rupeaa hajoamaan aina reissun päällä ni if. maksaa mun yöpymiset  ;D

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 24 tammikuu, 2021, 14:20Mulla on tossa fleetsidessä täyskasko if.iltä ni siellä lukee näin.

Hinaus ja matkakulut
Vuorokauden ympäri toimiva hinauspalvelumme toimittaa ajoneuvosi korjaamolle, jos matka keskeytyy törmäyksen tai teknisen vian takia.
If Apu palvelee 24/7.
Maksamme myös matkan keskeytymisestä aiheutuneita ylimääräisiä kuluja 500 euroon asti. Näitä voivat olla esimerkiksi matka- ja asumiskulut.
Korvauksista ei vähennetä omavastuuta.

Eli fleetsidehän rupeaa hajoamaan aina reissun päällä ni if. maksaa mun yöpymiset  ;D
Oho oikeen täyskasko. Tuohan jo osakaskossa sama turva.
Sinä vain

Jooli

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 24 tammikuu, 2021, 14:43Oho oikeen täyskasko. Tuohan jo osakaskossa sama turva.
jaa, voishan tuonki irtisanoa, antaa nyt liukkaiden olla jos tuo kiepsahtaa katolleen talven aikan tms jännää

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 24 tammikuu, 2021, 14:45jaa, voishan tuonki irtisanoa, antaa nyt liukkaiden olla jos tuo kiepsahtaa katolleen talven aikan tms jännää
niin ei tuo täyskaskokaan enää moneen kyllä kovin kallis oo
Sinä vain