Kuulutko kerhoon ja jos niin mihin?

Aloittaja Coronet-66, 16 tammikuu, 2020, 12:13

« edellinen - seuraava »

Stige

Kuuluin jopa yhen talven, niin vitun ahdasmielestä porukkaa koko UCC että totesin vaan parempi antaa olla.

Joku lehtijuttu oli kerhon tiloista joskus ni mun Fairlane oli piilotettu sermien taakse kun ei sovi kerhon imagoon  :))
Joku tuli ihan tosissaan vielä ihmettelemään kuinka kehtaan ajella Satellitella talvellaa samasta porukasta, eikä ollut semmonen "vau" tai ihan rehellinen mielenkiinto kyseessä vaan näki jo naamasta että paheksu koko toimintaa  :))

Pande

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 16 tammikuu, 2020, 13:45Mobilistien jäsen saa ainakin Automobiili-lehden, voi osallistua seuran tapahtumiin (tosin ei niissä ole jäsenkorttia kyselty, mutta niistä tiedotetaan vain jäsenille), alennuksia saa jostain jutuista, mutta eihän sitä koskaan muista tai ainakaan ole kortti mukana. Kerhotilakin on , mutta en ole koskaan edes käynyt, kun siellä ei ole auton säilytysmahdollisuutta.
Helsingin Seudun Automobiiliklubiin kuulun ja samat hommat kuin edellä. Joskus kävin kerhohuoneella tutustumassa, siellä on todella suuri määrä vanhoja korjausoppaita, varaosakirjoja jne. Ihan mielenkiintoisia yritysvierailuita olisi säännöllisesti.

Motorg ry ylläpitää moottoripyora.org -sivustoa ja järkkää tapahtumia, olen kannatuksen vuoksi maksanut jäsenmaksua kun kyseisellä foorumilla olen ollut yli 17 vuotta vaikka en tapahtumiin ole osallistunut.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Classic1964

ADCC:n perustajajäseniä 1995 - 2005 siinä porukassa, 2006 lähtien Iron Motor Drivers :ssa ,eihän meitä oo siinä ennee kuin muutama ukko , mut on piruuttaan vaan kituuteltu, nähhään muutaman kerran vuoteen jossakin kinkereissä. 🇫🇮🏁 , Olen kuulunut vuosien varrella GM cruisersiin, Ford Freakkeihin ja Custom Bikers Finlandiin


Aasi

Ford-Freak club of Finland. Oon tainnu jo yli 10 vuotta olla jäsen, vaikkei oo Fordiakaan aina välillä ollut.
"you know it's bad when the homeless guy wishes you good luck after he takes one look at your automobile"
-Mike Finnegan, Roadkill

Jooli

Kattokerhoon liittyin jo aikoja sitten, liittymismaksu oli kallis mut etuja ei ole ollut  :-\

HendriXXX

Oli täällä Qsamossa aikoinaan jonkinnäkönen jenkkikerho, mikähän se nimi oli... Oisko ollu joku "Northern Lights Rodders KuUSAmo" tai joku vastaava..

Aika hiljaista nykyään kerhojen suhteen, tai en ainakaan niistä tiedä, mut kyllä täällä aktiivista harrastajaa on ja kalustoakin liikkuu kylillä välillä ihan mukavasti.

Poweri

Jees jees kiva kiva
Ilo ilman Dieseliä on teeskentelyä!

Zuinula

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 16 tammikuu, 2020, 21:15Kuulun Kellari nimiseen kerhoon
Meinasin laittaa saman mutta kerrankin pidin mölyt mahassa  ;)

rb



Joskus asiat oli kenties toisin, mutta mitäpä sitä vanhoja muistelemaan.

No joo!... talliin mä sentään "kuulun"



Tai silloin harvoin, kun tuolla enää ehtii käymään, niin kundien mielestä olen varmaan enemmin jaloissa... 


Murikka


Camino79

GM only 😉
+Pihatraktori :D

Musta78

RaSMK ja Ford Mustang Owners Club of Finland.
V!tu ku uima.

TopoT/A

F-Body Club of Finland jo 15 vuotta oon ollu jäsen ja The Official Status Quo Fan Club.
Pontiac Trans Am 385 LT1 1996 T-top

Springer