Millä ärtsyn "kaksipuoliteipin" saisi laattaseinästä irti?

Aloittaja isalmela, 03 syyskuu, 2023, 08:49

« edellinen - seuraava »

LPR

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 06 syyskuu, 2023, 00:31Ei pärjää tolle päristimelle veitsiterällä. Kun on kerran kokeillu, niin ei enää koskaan yritä tollasella ikkunaputsiterällä.

On mullakin sellainen, mutta monessa arassa paikassa hieman varovaisemmin otan mielelläni käsipelissä.

Yhdestä 7,5 m veneestä poistin kaikki ne homeiset sisustuksen liimatut säkkikangaspintaiset verhoilumateriaalit lasikuitupinnoilta sellaisella päristimellä. Olipahan työmaa sekin.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Jussi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 06 syyskuu, 2023, 00:42On mullakin sellainen, mutta monessa arassa paikassa hieman varovaisemmin otan mielelläni käsipelissä.
Et oo selkeesti oikeesti perehtyny siihen. Maalin päältä ku ikkunaputsarilla yrittää listateippiä irrotella, niin koloja ja naarmuja tulee, sekä se liima ei edes lähde. Vaan kun päristimeen laittaa naarmuttoman terän, niin kertavedolla listateippi pois ilman yhtään vauriota maalissa.
En varmasti oo.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 06 syyskuu, 2023, 00:45Et oo selkeesti oikeesti perehtyny siihen. Maalin päältä ku ikkunaputsarilla yrittää listateippiä irrotella, niin koloja ja naarmuja tulee, sekä se liima ei edes lähde. Vaan kun päristimeen laittaa naarmuttoman terän, niin kertavedolla listateippi pois ilman yhtään vauriota maalissa.
Eikös nyt kyseessä ollut laattaseinä, eikö maalattu?
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Jussi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 06 syyskuu, 2023, 13:13Eikös nyt kyseessä ollut laattaseinä, eikö maalattu?
Olikin vaan esimerkki siitä kuin hyvin se toimii pintaa rikkomatta.
En varmasti oo.

WBBC

Kyllä tuollainen monitoimikone on aivan ehdoton laite remonttimiehen pakissa.

tevo

Nii on. töinantaja sponssasi huomaamattaan mulle tommosen Makitan...
Born for Winter

Jarona

Lainaus käyttäjältä: tevo - 07 syyskuu, 2023, 18:33Nii on. töinantaja sponssasi huomaamattaan mulle tommosen Makitan...
On se saattanut jälkeenpäin pähkäillä että mihin vittuun mun makita...
Chevrolet C10 Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato